به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سپاهان 1 - فولاد 1؛ تقسیم امتیازات در فولادشهر

خوزستان اسپورت:
هفته چهارم لیگ پانزدهم – استادیوم فولادشهر اصفهان
پنجشنبه 29 مرداد 94 – ساعت 19:15
سپاهان اصفهان 1 – فولاد خوزستان 1
گل ها: ساسان انصاری (32) – عبدالله کرمی (67)
داور: محسن ترکی
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری
اخطار: وریا غفوری (سپاهان) – هادی حبیبی نژاد (فولاد)
تماشاگر: سه هزار نفر

سپاهان اصفهان: شهاب گردان، وریا غفوری، عبدالله کرمی، حبیب گردانی، احسان حاج صفی، فوزیل موسایف، میلادسرلک (50- حسین پاپی)، علی کریمی، رسول نویدکیا، محمد رضا خلعتبری و مهدی شریفی.
سرمربی: حسین فرکی

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، امید خالدی، ماتیاس چاگو، هادی حبیبی نژاد (60- مهدی بدرلو)، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات (90- بهمن جهان تیغ)، ساسان انصاری و مهدی دغاغله (66- حسین مالکی).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

سپاهان مطابق انتظار بازی را تهاجمی آغاز کرد و چند حمله متوالی روی دروازه فولاد ترتیب داد. ابتدا ضربه نویدکیا از بالای دروازه به خارج رفت و سپس سلیمی مانع از گلزنی حاج صفی شد. در دقیقه 24 هم ضربه رسول نویدکیا پس از برخورد به سر بهمن کامل راهی به دروازه فولاد پیدا نکرد.

سرخ پوشان فولاد پس از کنترل فشار اولیه سپاهان بازی را به میانه میدان آورده و روی فرارهای از جناحین حملاتی را پایه ریزی می کردند. فولاد در نیمه اول روی دو ضربه شروع مجدد خطرساز شد. ابتدا ضربه سر لئونارد مساریچ توسط شهاب گردان مهار شد اما در دقیقه 32 ضربه سر ساسان انصاری به تور دروازه سپاهان بوسه زد تا فولاد نیمه اول را برنده به رختکن برود.

سپاهان برای جلوگیری از اولین شکست خانگی نیمه دوم را هم به مانند نیمه نخست تهاجمی آغاز کرد و با آوردن حسین پاپی فشار را بر خط دفاع فولاد بیشتر کرد. دراگان اسکوچیچ هم با اوردن مهدی بدرلو سعی در تقویت خط میانی سرخ پوشان و قطع ارتباط هافبک های میانی سپاهان با مهاجمان سریع این تیم داشت. سپاهان پس از دو فرصت خطرناک که توسط خلعت بری هدر رفت، با ضربه عبدالله کرمی به گل تساوی رسید اما پرچم کمک داور اجازه تکمیل شادی را به مدافع خوزستانی سپاهان نداد و این گل مردود اعلام شد. کرمی که انگیزه بالایی برای گلزنی به فولاد داشت، بالاخره در دقیقه 67 این مهم را عملی کرد و مثل سال گذشته به تیم سابقش گل زد.

بازیکنان فولاد خوزستان پس از این گل از لاک دفاعی خارج شدند و در بیست دقیقه پایانی بازی پایایپای با سپاهان را به نمایش گذاشتند و چند نوبت روی فرارهای شریفات و انصاری فرصت هایی روی دروازه سپاهان ایجاد کردند. بازیکنان سپاهان هم با استفاده از حرکات شریفی و خلعت بری در صدد رسیدن به گل پیروزی بودند اما تلاش یاران دوتیم در دقایق انتهایی مسابقه حاصلی نداشت و تساوی یک بر یک نتیجه نهایی این دیدار بود.

شرح گل ها
0-1 (فولاد): کرنر حاصل از اشتباه شهاب گردان را هادی حبیبی نژاد روی دروازه سپاهان فرستاد، مهدی دغاغله ضربه سر اول را به سمت تیر مخالف زد و ساسان انصاری که در نقطه کور مدافعان سپاهان ایستاده بود، با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کرد.

1-1 (سپاهان): کرنر ارسالی احسان حاچ صفی با دفع ناقص مهدی بدرلو همراه شد تا عبدالله کرمی با ضربه محکم پای چپ به سمت راست دروازه فولاد خوزستان گل تساوی سپاهان را رقم بزند.

در حاشیه
* هادی عقیلی که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده بود قبل از آغاز بازی لحظاتی در چمن قدم زد و سپس به جایگاه ویژه آمد و بازی را از نزدیک تماشا کرد. در غیاب او موسایف زوج کرمی در دفاع سپاهان بود.
* پارکینگ تماشاگران ورزشگاه فولادشهر تکمیل شده بود.
* تماشاگران سپاهان در مراسم ابتدای بازی عکس‌های محرم نویدکیا را در دست داشتند و پس از تمام شدن قرائت قرآن به شدت محرم نویدکیا را تشویق کردند.
* هواداران فولاد عبدالله کرمی و حسین فرکی را مورد تشویق قرار دادند که این دو هم پاسخ احساسات آنها را دادند.
* اسکوربورد ورزشگاه در دقیقه 29 بازی از کار افتاد اما دقایقی بعد بدون درج دقیقه بازی به طور ناقص شروع به کار کرد.
* پس از اینکه بازیکنان فولاد در اواسط نیمه اول پاسخ بازی جوانمردانه سپاهانی‌ها را ندادند مهدی شریفی به ساسان انصاری معترض شد.
* ساسان انصاری پس از گلزنی به سمت دوربین تلویزیونی آمد و با دست علامت بریدن گلو و دعوت مخاطبین به سکوت را نمایش داد.
* عبدالله کرمی مانند سال گذشته دروازه فولاد خوزستان را باز کرد. یک گل کرمی هم از سوی داور مردود اعلام شد.
* فولاد خوزستان تا پایان هفته چهارم لیگ برتر بدون پیروزی باقی ماند و امیدوار است که در بازی هفته پنجم مقابل پرسپولیس طلسم را بشکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
افشین
|
Georgia
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
1
5
هر دو تیم شانس برنده شدن داشتند اما به هر حال، مساوی در برابر مدافع عنوان قهرمانی اونهم در زمین حریف نتیجه بدی برای فولاد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
8
خدايا شكرت اين بازي بخير گذشت درود به شير مردان فولاد موسوي شادگان
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
7
همون دفاع و پرس سنگین طبق انتظار انجام شد و همین باعث شد تراژدی نشه ولی با غیرت بازی کردن این به کنار . دل بستن به بروز اشتباه در خط دفاع سپاهان معنیش این بود که هواداران گلو پاره کردن بابا هافبک و مهاجم میخوایم .حسین مالکی چقد آماتور به توپ میزد مخصوصا اون توپ که فاجعه بار از رو دروازه بیرون رفت .از هر چی بگذریم سخن دوست خوش تر است . صدای هواداران فولاد و خوشحالی بعد گل .
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
1
5
منطقی بازی کردیم ولی باید تو ضد حمله ها با برنامه تر کار می کردیم هنوز تو خط حمله خیلی ضعیفیم ابراهیمی وشریفات خوب کار نکردن ولی یه امتیازم خوبه.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
10
مساوی نتیجه خوبی بود ولی تعویضهای اسکو مفید نبود اون از بدرلو که اشتباه کرد اون از حسین مالکی که بی ثمر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
6
خدا روشکر نباختیم مساوی با سپاهان خوبه. شریفات و کامل و چاگو خوب بودن امروز ولی مالکی و ابراهیمی هنوز خودشون نشون ندادن
دنیا
|
Singapore
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
4
3
خداروهزارمرتبه شکر..بازی خیلی خوبی بود..هماهنگ تربودن بچها سلیمی هم خداییش خوب بود...دهکردی هم بایدبرگرده
sorena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
1
4
واقعا خیلی عجبیه چرا این تیم باید قدبلندترین بازیکنش 180cm باشه ..اخه چی فکر کردن موقع بستن این تیم...هر توپ بلندی که رو دروازه فولاد میاد 50/ شانس گل حریف است...عجیبتر چرا حداقل ال نعمه رو حفظ نکردن؟؟
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
9
ظاهرا که اون شوک اثرگذار بود .نتیجه خوب بود ولی سپاهان هر لحظه بوی گل میداد.هر سه دقیقه یک حمله خطرناک.بعضی از فولادی ها هم اصلا لیاقت این تیم رو ندارند
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
5
با توجه به مشکلات فولاد مساوی تو زمین سپاهان نتیجه ی بدی نبود اما این تک امتیازها ما رو به جایی نمی رسونه
حتما باید پرسپولیس رو شکست بدیم
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
5
3
عالی بود بازی فولاد مردان خوزستان انشالله برمیگردم به صدر جدول اسکو تشکر میکنم
محمدرضا فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
8
هوادارای فولاد یکم صبور باشن، باور کنید منم مثل شما دارم خون دل می خورم ولی اگه یکم به سبک اسکوچیچ نگاه کنید میفهمیم که بازی که اسکوچیچ میخواد شناوره و توپ به هافبک خلاق وسط واسه پخش کردن نیاز نیست برسه، تو بازی شناور نیازه که بازیکنای سرعتی داشته باشید، نکته مهم که همه میدونن حتی اسکوچیچ مهاجم نوک خوبه که اونم دنبالشن، مطمئناً اگه به تیم اضافه شه خیلی قضیه فرق خواهد کرد، توی دفاع هم به همین شکله ، خانزاده که هممون ازش بدمون میاد سرعتیه و سرزن بدی هم نیست، اما مشکلش محرومیته، بین بهمن کامل و آل نعمه یکی باید میموند، باید قبول کنیم بهمن کامل سرعت بهتری نسبت به احمد داره. پارسالم ما با همین سلیمی تونستیم بهترین خط دفاع را داشته باشیم و بیشترین کلین شیت. فقط یکم صبر میخواد این تیم
مطمئن باشید این تیم بهتر میشه، فقط یکم صبر و حمایت می خواد. ما هم که فولادییم و مثل بقیه تیما زود تیممون را ول نمی کنیم.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
4
تاکتیک فولاد مقابل سپاهان خوب بود فولاد با این بازیکن ها باید مثل نفت تهران البته تیم پارسالش و تیم ملی اقای کی روش احتیاطی بازی کنه و دل به ضد حمله ببنده تا نتیجه بگیره و این مستلزم داشتن گلزنی شش دانگ هست که فولاد نداره البته بعضی بازیکن ها مثل ساسان انصاری در حد فولاد نیستن.
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
1
4
نتیجه تساوی خوب بود اما عملکرد بعضی از بازیکنها افتضاح. دغاغله و مالکی چکار می کنن مگه مهاجم نیستن پس چرا گل نمی زنن. ابراهیمی و بدرلو هم اصلا خوب نبودن. ساسان انصاری هم با اون حرکتش بزرگترین توهین رو به هوادارها کرد.
مقصر اصلی اتفاقات اخیر اسکو و بالاخص اژدری زاده است که میزاره اسکو هر کاری که دلش خواست بکنه چرا نباید مهرداد بازی کنه مگه تا حالا برا فولاد کم زحمت کشیده که حالا باید سکو نشین باشه اگه این بازیکن سرش به بازی گرم بود اصلا این اتفاقات نمی افتاد.
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
1
ه مالکی نه دغاغله مهاجم نوک نیستن هافبک تهاجمی سرعتی هستن مهاجم نوک فعلا نداریم البته ی نفرهست مثله جهانتیغ ولی جوونه زوده بنظرم مالکی بهتر از دغاغلس چون توبازی شرکت داره نیاز به یک مهاجم نوک تمام عیار داریم که با این بازیکنای سرعتی مارو ب گل برسونه
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
1
بنظرم مالکی بدرد فولاد نمی خوره هر وقت اومده تو زمین فولاد گل خورده خوش یمن نیست این بازیکن نفت مسجدسلیمان رو به لیگ یک انداخت الان واس چی اومده فولاد میخواد بدبختمون کنه
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
1
بازی خوبی بود ممنون بچه ها اشتباه خط دفاع خیلی کم شده بود ولی مهاجم شش دانگ نداریم که کارو تموم کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها