به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

بختیاری‌زاده: بازیکنانم نمی‌دانند زمین غدیر کجاست

بختیاری‌زاده: بازیکنان ما نمی‌دانند استادیوم غدیر کجاست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: هیچ یک از بازیکنان ما نمی‌دانند که ورزشگاه الغدیر در کجای اهواز قرار دارد، چه برسد به اینکه آنها در این ورزشگاه بازی کرده باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم فردا یک بازی زیبا و آبرومندانه را مقابل استقلال تهران ارائه دهیم و بتوانیم یک نتیجه خوب را کسب کنیم. استقلال خوزستان بعد از شش سال غیبت در لیگ برتر فردا می‌خواهد بازی آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذارد و در راه سختی که ما در لیگ پیش رو داریم نیاز به حمایت شما خبرنگاران خواهیم داشت. نه تنها بازی فردای ما با استقلال خیلی سخت است، بلکه باید بگویم در کل فصل بازی راحتی پیش‌روی هیچ تیمی نخواهد بود. به عقیده من همه بازی‌های لیگ در رقابتی نزدیک برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استقلال برای جبران شکستش به اهواز می‌آید، گفت: استقلالی‌ها هفته پیش در آزادی شکست تلخی را مقابل ذوب‌آهن داشتند و از این رو برای جبران این شکست به اهواز آمده‌اند و این مسئله باعث خواهد شد که آنها از نظر روحی روانی تحت فشار باشند. این شرایط را ما هم داریم، چرا که یک هفته پیش بازی خود را باخته‌ایم. در طول هفته سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا به شرایط ایده‌آل و مناسبی برسیم.

سرمربی استقلال اهواز با بیان اینکه زیاد مصاحبه می‌کند، تاکید کرد: مطمئناً شما از من ایراد می‌گیرید که چرا اینقدر حرف می‌زنم، اما مصاحبه‌های متعددم در این هفته به خاطر این بود که به بازیکنانم قوت قلب بدهم و اتفاقاً در این زمینه موفق بودم، چرا که در دو روز اخیر شاگردانم را در تمرینات بسیار سرحال و آماده دیده‌ام.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سؤال که هواداران انتظار یک بازی زیبا را از دو تیم دارند و آیا به عقیده او این بازی جذاب خواهد شد یا خیر، افزود: قبلاً هم گفته‌ام و شاید این حرفم به مذاق برخی‌ها خوش نیاید، اما باید بگویم من در استقلال اهواز به دنبال این نیستم که تیمم فوتبال جذاب به نمایش بگذارد. علاقه‌مندان آگاهی دارند که تیم ما در چه شرایطی وارد مسابقات لیگ شد. ما در آستانه شروع لیگ از صفر شروع کردیم و ۴۸ ساعت مانده به مسابقات لیگ تیم ما جمع شد.

وی در ادامه افزود: شاید این حرف من به مذاق اهالی فوتبال خوش نیاید، اما به نظرتان تیم‌هایی که سه چهار ماه دوران آماده‌سازی داشتند الان جذاب بازی می‌کنند که از تیم ما انتظار برود فوتبال زیبا به نمایش بگذارد؟ همه تیم‌ها با تمام پتانسیلی که دارند دنبال سه امتیاز هستند. نباید از من انتظار داشته باشند که تیمم فوتبال تیکی تاکای بارسلونا را بازی کند. ما فقط دنبال جمع کردن امتیاز هستیم تا جایگاه‌مان را در جدول ارتقاء بخشیم.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: من در این ۵۲ سالی که از خدا عمر گرفته‌ام همیشه او را کنار خود دیده و در سخت‌ترین شرایط خداوند کمکم کرده است، از این رو به آینده تیمم امیدوارم. ۲۰ روز تعطیلی لیگ برای ما حکم طلا را دارد. می‌توانیم در این فرصت تیم‌مان را آن‌طور که می‌خواهیم آماده کنیم. جا دارد از ملکی، مالک باشگاه تشکر کنم که برای تعطیلات مکان خیلی مناسبی را برای برگزاری اردوی تیم فراهم کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره اینکه تیمش در تعطیلات بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: بله، ما سه بازیکن خارجی از کشورهای پرتغال، استرالیا و بحرین مدنظرمان است که در پست‌های دفاع وسط، هافبک نفوذی و فوروارد بازی می‌کنند. بازی آنها در تیم باعث خواهد شد خیلی از مشکلات‌مان حل شود. اگر این نفرات در اختیارمان قرار بگیرند می‌توانیم به هماهنگی تیمی بهتر برسیم.

بختیاری‌زاده درباره مصدومان تیمش گفت: محمد غلامی مصدوم است و تمام تلاش‌مان این است که او به بازی برسد. غیر از غلامی سعید قزل هم دچار مصدومیت شده و در تلاشیم این بازیکن نیز برای بازی برابر استقلال آماده شود، اما احتمالش کم است. من در مورد این دو بازیکن نمی‌خواهم ریسک کنم، چرا که آنها را برای بازی مقابل استقلال نمی‌خواهم بلکه برای کل بازی‌های فصل می‌خواهم. اگر قرار باشد آنها در بازی مقابل استقلال به میدان بروند و در صورت تشدید مصدومیت بازی با ذوب‌آهن و دیدارهای بعدی ما را از دست بدهند، ترجیح می‌دهم فردا آنها را بازی ندهم.

وی در مورد شناختش از سرمربی استقلال تأکید کرد: مظلومی از دوستان خوب من است و خوب می‌دانم او چقدر مربی محتاطی است. مظلومی مربی است که بازی ۲ برصفر برده را در عرض ۱۰ دقیقه با ۳ بر ۲ عوض کرده است و این نشان می‌دهد او چقدر محتاط است. من در اینجا فرصت را غنیمت شمرده و به گوش استقلالی‌ها می‌رسانم که آقای مظلومی! فردا مراقب بازیکنانت باش! اینجا گرمایش خیلی شدید است و رطوبت بسیار زیادی دارد که برای سلامتی استقلالی‌ها خطرناک است! من و عبدالله ویسی مربیان بی‌احساسی نیستیم و خوب می‌دانیم که شرایط آب و هوایی اینجا چقدر برای تیم میهمان سخت است. انشاءالله آنها احتیاط را در دستور کار خود قرار داده و مراقب سلامتی خود خواهند بود تا بعد از بازی ما شرمنده‌شان نشویم.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که چرا مخالف تغییر ساعت بازی تیمش مقابل استقلال بوده است، گفت: وقتی سازمان لیگ قبل از شروع لیگ برنامه‌ها را اعلام کرده دلیلی ندارد در جریان مسابقات زمان بازی‌ها تغییر کند. همان موقع اعلام می‌کردند بازی با استقلال ساعت ۱۱ شب یا یک ظهر برگزار خواهد شد، ما الان مشکلی با این مسئله نداشتیم، اما وقتی ساعت بازی را قبلاً اعلام کرده‌اند نباید الان تغییرش دهند. در این مورد مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به ما التماس کردند که قبول کنیم ساعت بازی تغییر کند، اما نپذیرفتیم. ما لیگ حرفه‌ای داریم و بهتر است کسانی که برنامه‌ریزی می‌کنند الان به حرف‌شان عمل کنند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه چرا قبول نکرد تیمش در ورزشگاه غدیر بازی کند، عنوان کرد: هیچ یک از بازیکنان ما نمی‌دانند که ورزشگاه الغدیر در کجای اهواز قرار دارد، چه برسد به اینکه آنها در این ورزشگاه بازی کرده باشند. آنقدر که استقلالی‌ها در ورزشگاه الغدیر به میدان رفته‌اند بازیکنان تیم ما حتی یک ثانیه هم وارد این ورزشگاه نشده‌اند. ما میزبان این بازی‌ها هستیم و می‌خواهیم در ورزشگاه تختی به میدان برویم. خود من در این چند سال فقط یک بار به ورزشگاه غدیر رفتم و آن هم به همراه مدیرعامل باشگاه‌مان بود. اگر قرار باشد فردا در ورزشگاه الغدیر به میدان برویم، باید بگویم من فقط آدرس این ورزشگاه را بلدم!

وی در خاتمه تصریح کرد: شاید چون ورزشگاه تختی نزدیک لشگرآباد است دوست ندارند بازی در این ورزشگاه برگزار شود. ضمن اینکه دلیل ندارد سه تیم اهوازی در یک ورزشگاه بازی کنند و بهتر است بازی‌های ما در ورزشگاه تختی انجام شود و دو تیم دیگر در ورزشگاه غدیر بازی کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها