به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

3 پیروزی فولاد مقابل سپاهان با مربیان کروات

موفقیت مربیان کروات فولاد مقابل سپاهان

خوزستان اسپورت- سه پیروری از چهار پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان با هدایت مربیان کروات به دست آمده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در ادوار مختلف لیگ برتر، چهار بار موفق به شکست دادن تیم سپاهان اصفهان شده که در سه بازی هدایت تیم فولاد بر عهده مربیانی از کشور کرواسی بوده است.

فولاد در دوره دوم لیگ برتر با مربیگری وینگو بگوویچ در اصفهان برابر سپاهان به پیروزی سه بر دو رسید و در سومین دوره لیگ برتر با رهبری لوکا بوناچیچ موفق به شکست دادن سپاهان در اهواز شد. این تیم خوزستانی همچنین در دوره پنجم لیگ با رهبری ملادن فرانچیچ و با یک گل مقابل سپاهان اصفهان به برتری رسید تا نتایج خوبی از مربیان کروات فولاد در برابر سپاهان ثبت شود.

فولادی ها همچنین در دی 91 با مربیگری حسین فرکی طلسم چندساله را برابر سپاهان شکستند و در اصفهان مقابل این تیم پیروز شدند.

تیم فولاد خوزستان این بار با مربیگری یک کروات دیگر به نام دراگان اسکوچیچ مقابل سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت. این مربی اگر موفق به شکست دادن سپاهان شود، تبدیل به چهارمین مربی کروات فولاد می شود که برابر این تیم اصفهانی به پیروزی رسیده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
5
کروات هم کرواتای قدیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
5
4
تو رو خدا بگویچ و فرکی با بازی هجومیشون را با تیم اسکوجیچ مقایسه نکن
قطعا فولاد بیشتر دو گل از اصفهان میخوره و شکست میخوره تمام
خوش خیال نباشید و رویا پردازی نکنید به نظرم بازی استقلال خوزستان را ببینید حداقل اعصابتون خراب نمی شه حتی اگه ببازه خوب بازی میکنه مثل بازیش مقابل سپاهان در اصفهان که قابل تحسین بود
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
5
درسته ولی پارسال اسکوچیچ از سپاهان شکست خورد و الان هم که فولاد اوضاع نابسامانی داره امروز اگه فولاد نتونه امتیازت کامل این بازی رو بگیره وارد بحران و چالش میشه که امیدواربم این امر محقق نشه در این میان بحث مدیریتی این باشگاه پر طرفدار بیش از پیش ملموس و قوت خواهد گرفت با این تواصیف و شرایط فعلی امروز انتظار بازی خوب از فولاد میره چون این بازی جنبه حیثیتی برای فولاد پیدا کرده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها