به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

فرکی: فولاد مهاجمانی مشابه پرسپولیس دارد

فرکی: روی نقطه ضعف فولاد کار کرده ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه فولاد در سه بازی گذشته نتوانسته از جایگاه خودش دفاع کند گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب داشته باشیم. چرا که ما به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی در چهارمین دیدار خود هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در شرایطی با این تیم روبه‌رو می‌شویم که این دیدار از حساسیت بالایی هم برای ما و هم برای فولاد برخوردار است. سپاهان مثل سه بازی گذشته تلاش می‌کند تا از این بازی خانگی سه امتیاز را به دست آورد و به استقبال دیدار پنجم با سایپا برویم.

وی با بیان اینکه فولاد برای ما از جایگاه خاصی برخوردار است، ادامه داد: من دو فصل خوب را با فولاد طی کردم و شناخت کاملی از این تیم دارم و از فضایی که در این تیم است آگاهی دارم اما به هر حال نمی‌شود این بازی را پیش‌بینی کرد و به طور کلی این چند هفته مشخص کننده روند تیم‌ها نیست.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه فولاد در سه بازی گذشته نتوانسته از جایگاه خودش دفاع کند ادامه داد: نتایج به دست آمده خوشایند این تیم نیست اما امیدوارم فردا یک بازی خوب داشته باشیم چرا که ما به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این چند هفته برای سپاهان اضافه کرد: من خونسرد، مثبت‌گرا و درون‌گرا هستم. به هر حال همه در جریان اتفاقات باشگاه سپاهان هستند. برای دو بازیکن برزیلی‌مان اتفاقاتی رخ داده و از محرم نیز هنوز بی‌خبرم. همچنین شریفی و حاج صفی نیز پیشنهاداتی داشته‌اند اما منتظرم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. البته پیشنهاد این دو بازیکن به صورت مکتوب نبوده است.

فرکی در پاسخ به این سوال که با توجه سه برد پشت سر هم از غرور بازیکنان‌تان برای بازی چهارم هراسی ندارید تصریح کرد: من همیشه به اتفاقات مثبت نگاه می‌کنم اما بحث غرور واقعیتی است که در فوتبال ما و بازیکنان ایرانی وجود دارد. ما ابتدای راه هستیم و نباید چنین موضوعی بر روی کار ما تاثیر بگذارد چرا که راهی طولانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. من همیشه سعی می‌کنم اگر غروری بود برطرف کنم اما ممکن است ما اسیر اتفاقات فوتبالی شویم و حریف بهتر از ما عمل کند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که فولاد سه چهار گلی که زده از ضربات شروع مجدد بوده آیا برنامه‌ای برای آن دارید یا نه تصریح کرد: ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. البته تیم ما در هر بازی دنبال استفاده از نقاط قوت خودمان و استفاده از نقاط ضعف حریف است. هرچند که نتوانسته‌ایم از ضربات ایستگاهی به نفع خود استفاده کنیم.

وی در واکنش به کندی خط دفاع سپاهان نیز اضافه کرد: نمی‌گذاریم سرعت حریف باعث موفقیتش شود. البته ما در کناره‌ها بازیکنان سرعتی چون کرمی و عقیلی داریم اما با توجه به اینکه فولاد مهاجمانی مشابه پرسپولیس دارد، به این امر توجه ویژه‌ای داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
1
حسین جان مادرت نمک رو زخممون نپاش بذار با درد مون بسوزیمو بسازیم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
1
4
حسین اقا
کاش از اهواز نرفته بودی
کاش هنوز مربی فولاد بودی
کاش هنوز دهکردی بالا سر تیم بود
کاش هنوز سعداوی کنار شما روی نیمکت بود
کاش هنوز کرمی و والی و سروش و ارش و پادو و شیمبا و رضایی و... پیراهن فولاد تنشون بود
کاش هنوز همون تیمی بودیم که تیمها از شنیدن اسمش وحشت داشتن
کاش هنوز همون تیمی بودیم که تو ایران و اسیا تیمها رو گلبارون می کرد
کاش هنوز همون فولادی بودیم که وقت بازیش اهواز و خوزستان بی قرار می شد
کاش هنوز همون فولادی بودیم که هوادارا نصف روز رو منتظر نشستن هواپیماش بودن و وقتی تیم برگشت تمام کوچه ها و خیابونها ترافیک بود
کاش اون روزای طلایی برگرده
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
3
به اميد موفقيت فولاد شهر اهواز
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
کدوم مهاجم دغاغله یا حسین کاملی اینها تا آخر لیگ هم گل نمیزنند فقط مگر شریفات یا چاگو و ابراهیمی کاری کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها