به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تلویزیون خوزستان در اختیار تیم های سرمایه دار است

سعید صالحی
سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز نماینده فوتبال خوزستان در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور گفت: متأسفانه تلویزیون مرکز خوزستان فقط تیم های شرکتی صاحب امکانات در مرکز استان را می بیند و هیچ توجهی به فوتبال رامهرمز ندارد.

احمد زنگنه نژاد در گفت و گو با خوزستان اسپورت، پیرامون آخرین وضعیت تیم فرهنگ رامهرمز در آستانه شروع مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم ایران گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و همه بازیکنان فعلی تیم فرهنگ اهل رامهرمز هستند. از دو ماه و نیم قبل تمرینات را شروع کرده ایم و رفته رفته به آمادگی نسبی رسیده ایم.

زنگنه نژاد در خصوص قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات و تیم های همگروه با فرهنگ رامهرمز عنوان کرد: در گروه سختی قرار داریم که تیم های مدعی زیادی دارد. یکی از مشکلات این گروه مسافت زیاد بین شهرهاست. به عنوان مثال تیم فرهنگ رامهرمز که پشتوانه مالی مناسبی ندارد و نمی تواند با هواپیما به خارج از استان سفر کند، ناچار است با اتوبوس عازم بندرعباس و زاهدان شود ولی برای تأمین هزینه سفر با اتوبوس هم مشکل دارد.

وی ادامه داد: من اطمینان دارم که اگر از تیم فرهنگ حمایت مالی شود و مبلغی هر چند اندک به بازیکنان کم توقع این تیم پرداخت گردد، می توانیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم. تنها سرگرمی مردم رامهرمز ورزش است و از مسئولان این شهر اعم از نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر می خواهم که از تیم مردمی فرهنگ حمایت کنند.

سرمربی فرهنگ رامهرمز در ادامه صحبت هایش با انتقاد از گروه ورزش سیمای مرکز خوزستان گفت: متأسفانه تلویزیون خوزستان هیچ توجهی به تیم های مردمی و بی پول استان نمی کند. این دوستان فقط دنبال تیم های شرکتی یا صاحب سرمایه مرکز استان هستند. همه بازی های تیم های شرکتی اهواز از نونهالان گرفته تا بزرگسالان را تصویر برداری کرده و پخش می کنند ولی انگار که تیم های بی پول جزو این استان نیستند.

این بازیکن سابق فوتبال خوزستان افزود: سال گذشته تیم فرهنگ رامهرمز 30 مسابقه در رقابت های قهرمانی کشور انجام داد که 15 بازی آن در رامهرمز برگزار شد ولی حتی یک بازی تیم فرهنگ را پوشش ندادند. مگر رامهرمز جزو خوزستان نیست؟! چرا فقط بازی های تیم های شرکتی یا سرمایه دار پخش می شود؟! آیا ما گناه کرده ایم که بی پول هستیم؟! مردم رامهرمز انتظار پخش زنده مسابقات تیم فرهنگ را ندارند، ولی این حداقل حق آن هاست که بازی های نماینده فوتبال این شهر توسط برنامه های ورزشی تلویزیون خوزستان خصوصاً برنامه های تخصصی فوتبال سیمای خوزستان تصویر برداری شود.

احمد زنگنه نژاد در ادامه انتقاداتش از عملکرد نامناسب برنامه های ورزشی تلویزیون خوزستان خصوصاً برنامه های تخصصی فوتبال گفت: سال گذشته وقتی در سایر استان ها بازی می کردیم، می دیدیم که تلویزیون آن استان ها بازی را تصویر برداری و پخش می کند. فرهنگ رامهرمز تنها تیم لیگ دسته 3 بود که از سوی سیمای مرکز استانش مورد بی توجهی قرار گرفت. طبیعی است وقتی آقایان عدالت را رعایت نکنند و تیم مردمی فرهنگ رامهرمز از حق خودش محروم باشد، اسپانسرها نیز برای سرمایه گذاری روی این تیم رغبت نکنند. به هر حال هر شخص یا سازمانی که بخواهد اسپانسر تیم فرهنگ رامهرمز شود، اولین انتظارش دیده شدن از سوی مردم استان است که متأسفانه به دلیل عدم پخش بازی های تیم فرهنگ از تلویزیون خوزستان از نعمت داشتن اسپانسر ثابت محروم مانده ایم.

سرمربی فرهنگ رامهرمز در خاتمه اظهار داشت: به خدا قسم تیم فرهنگ رامهرمز نماینده خوزستان در مسابقات کشوری است. امیدوارم آقایان مسئول در صداوسیمای مرکز خوزستان به درددل های ما شهرستانی ها توجه کرده و مانع از کم لطفی در حق تیم محبوب مردم رامهرمز شوند.

گلایه سرمربی فرهنگ رامهرمز: تلویزیون خوزستان فقط دنبال تیم های سرمایه دار است

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
ترو خدا بازی های فرهنگ رامهرمز رو پخش کند لازم نیست همشون رو پخش کند ترو خدا بازی های حساس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها