به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

کیانی‌زاده: حق فوتبال خوزستان نباید ضایع شود

کیانی‌زاده: ساعت بازی‌های اهواز تغییر نمی‌کند

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: نظر این اداره‌کل و سه باشگاه فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و استقلال اهواز این است که بازی‌های لیگ برتر در اهواز طبق همان ساعتی که سازمان لیگ از قبل تعیین کرده بود، برگزار شوند و کسی نباید این شانس فوتبال خوزستان را به ناحق ضایع کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده در خصوص بحث تغییر ساعت بازی‌های خانگی سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر کشور به دلیل گرمای هوا، اظهارکرد: باتوجه به این که در هفته‌های گذشته هوای خوزستان کمی گرم بود، بحث‌هایی از سوی برخی‌ها مطرح شد که به خاطر شرایط آب و هوایی و تماشاگران، ساعت مسابقات از 19:30 به 21 تغییر پیدا کند که در این زمینه نیز به صورت رسمی با من صحبت شد.

وی بیان کرد: ما هم در این زمینه با هیات فوتبال استان صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شرایط اقلیمی یکی از امتیازهای استان میزبان به ویژه در رشته فوتبال است و گرمی هوا هم می‌تواند یکی از امتیازهای ما در فوتبال برای باشگاه‌های‌مان باشد و در نهایت هم به برگزاری مسابقات در ساعت 21 مخالفت نشان دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در فوتبال جدا از بازی جوانمردانه، امتیاز گرفتن نیز بسیار مهم است و ما نمی‌توانستیم شانس خودمان، یعنی گرمی هوا را با دستان خودمان از بین ببریم و به حریف تقدیم کنیم. به هر حال تیم‌های ما نیز در فصل سرما به شهر‌های دیگر مثل تبریز می‌روند و در حالی که با این شرایط آب و هوایی سازگار نیستند، در آن شدت سرما به رقابت می‌پردازند و گله‌ای هم به این موضوع نیست. اگرچه مسوولان باید تمام شرایط را بسنجند و متناسب با موقعیت، میزبانی‌ها را تقسیم کنند اما در فوتبال بحث لیگ و بازی‌های رفت و برگشت است و باید مسابقات در تمام شرایط آب و هوایی انجام شود.

وی بیان کرد: بحث دیگری هم که در این زمینه مطرح شد، این بود که دوستان می‌گفتند، نظر شورای تامین این است که مسابقات ساعت 21 برگزار شود، در صورتی که من تقریبا 20 سال است در کار اجرایی ورزش هستم و در این مدت همیشه شاهد این بودم که شورای تامین استان و شهرستان‌ها به دنبال این هستند که مسابقات به ویژه بازی‌های فوتبال در ساعت‌های روشن هوا و در روز انجام شوند که دلایل خاص خود را هم دارند که صحیح و منطقی نیز است و کسانی که برای تغییر ساعت بازی‌ها، شورای تامین را بهانه کنند باید بگویم که این بهانه درست نیست.

کیانی‌زاده افزود: در این راستا و در جهت تغییر ساعت بازی‌های فوتبال در اهواز، برخی‌ها هم بحث تماشاگران را به میان آوردند و گفتند که در این هوا، آن‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند که در این خصوص من معتقدم تماشاگرانی که عاشق ورزش باشند یا با حضور در ورزشگاه از تیم خود حمایت می‌کنند یا در صورت عدم حضور در ورزشگاه به خاطر شرایط آب و هوایی هم حاضر نیستند که تیم‌شان این امتیاز را از دست بدهد. به هر حال این‌ها بهانه‌هایی برای تغییر ساعت بازی‌ها در اهواز بود. در کل بهانه‌های مطرح شده برای تغییر ساعت بازی‌های فوتبال در اهواز، درست نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به بحث‌های مطرح‌شده در این زمینه که ساعت بازی‌ها در اهواز تا دو سه ماه آینده تغییر کند، من به همراه مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان و قائم‌مقام‌های دو باشگاه استقلال خوستان و استقلال اهواز جلسه‌ای با آقای خبیر، معاون استاندار خوزستان که واقعا در ورزش حضور بسیار خوبی دارد و با آگاهی بسیار خوبی در این زمینه به ما کمک می‌کند، داشتیم، نظر این دوستان هم این بود که زمان مسابقات تغییر نکند و بازی‌ها طبق همان ساعت قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حتی در این راستا آقای تاج نیز با من تماس گرفت و گویا به او گفته بودند که نظر شورای تامین و مسوولان استان این است که بازی‌ها ساعت 21 شب انجام شود که به او گفتم که به این صورت نیست. بحث بازی جوانمردانه هم مطرح شد که من گفتم، وقتی بازیکنان ما در فصل سرما به استان‌های دیگر می‌روند و در دمای زیر 10 درجه هوای تبریز بازی می‌کنند، بحث بازی جوانمردانه مطرح نیست و برای خوزستان که کمی هوایش گرم است این موضوع مطرح می‌شود؟ که او هم این موضوع را پذیرفت.

وی تاکید کرد: نظر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و سه باشگاه فولادخوزستان، استقلال خوزستان و استقلال اهواز این است که بازی‌ها در اهواز طبق همان ساعتی که سازمان لیگ از قبل اعلام کرده بود، برگزار شود و کسی هم نباید شانس فوتبال خوزستان را به ناحق ضایع کند.

کیانی‌زاده در پایان گفت: به هر حال در ورزش به ویژه در فوتبال، بُعد قهرمانی و حرفه‌ای مطرح است و تنها رشته‌ای را که وزارت ورزش و جوانان حرفه‌ای اعلام کرده است، لیگ برتر فوتبال است، پس باید حرفه‌ای هم به آن نگاه کرد و شرایط آب و هوایی هم در زمینه حرفه‌ای، حل شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
7
با سلام و تشکر از آقای کیانی بله حق میزبان هست که از امتیازش استفاده کنه و این بازیکنای خوزستانی تو همین هوای گرم تمرین میکنن و حق دارن از شرایط میزبانی استفاده کنن
من نمیدونم این وسط چرا گزارشگر خوزستانی کاسه داغ تر از آش شده و در هر مسابقه از بدی هوا گله میکنه یکی نیست به این آقای گزارشگر بفهمونه اینجا خوزستانه و ما همه تیم ها رو تو ورزشگاه آتیش میزنیم
همه باید از زمین خوزستان بترسن و تاب مبارزه نداشته باشن این امتیاز میزبانیه ماست و به این هوا افتخار میکنیم
ما تو همین هوا زندگی میکنیم
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
5
از ماست که برماست. یه گزارشگر برای کل استان تصمیم میگیره و از رسانه عمومی اعلام می کنه واقعا جای تاسف داره . مدیران استان پیگیری کنند هر کسی هر چی دلش خواست انجام نده .آقای گزارشگر بار اولش نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
4
آقاي نريموسي حداقل آبروريزي نكن صد بار نگو هوابده چي چطور شد اين حق خوزستانه آب وهواش همينه و حق ميزبان است كه استفاده بهينه از شراط موجود كنه مگه روز اولمان است اين شرجي وگرما را تحمل مي كنيم حداقل تو بوق و كرنا نگذار
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
9
اقای کیانی موضوعی که باعث تضییع حق فوتبال خوزستان شده هوای گرم یا سرد نیست چون این مسئله تا یک ماه دیگه به صورت طبیعی حل میشه و نیاز به بحث و جدل نداره شما اگر می خواهید جلوی تضییع حق تیمهای خوزستانی رو بگیرید فکری برای مشکل سربازی بازیکنان مظلوم خوزستان کنید که تیم مافیایی تراکتور اونها رو در اوج شکوفایی و امادگی از تیمهای خوزستانی جدا کرده و به خدمت خودش در میاره
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
2
آقای کیانی زاده عزیز واقعا جز سرمایه های استانی دوست داریم . من از شما که الگوی با تجربه اجرایی هستین انتظار نداشتم در مورد مقوله ای و هوا و برنامه بازی ها اینقدر کم لطفی کنید شما خودتون دارین با عشق و عرق ریختن تو این هوای طاقت فرسا و سوزنده کار میکنین چرا وقتی مقیاس های بالاتر از 50 درجه هفته ها ادامه داره شما از واژه کمی استفاده میکنید ؟بحث ما اینه که تو همین هوای داغ بازی انجام بشه چون برنامه ریزی شهر ما بر اساس این زمان بوده .وسلام .پاینده و سلامت باشید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها