به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

استیلی: استقلال از دسته دوم آمده است

استیلی: استقلال از دسته دوم آمده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: استقلال تیمی است که از دسته دوم به لیگ برتر آمده و تاکنون چهار امتیاز کسب کرده است.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از مسابقه ملوان در برابر استقلال اهواز اذعان داشت: امیدوارم فردا بچه های ملوان بازی خوبی ارایه دهند. من تنها دو روز است به تیم اضافه شده ام اما تیم بازیکنان بسیار مستعدی دارد. الان ما به استادیوم اصلی منتقل شده ایم تا تمرینات خود را در این ورزشگاه انجام دهیم و بازیکنان با شرایط بازی آشنا باشند. البته درهای تمرین به روی هواداران باز است و شاید نتوان در این شرایط خیلی با آرامش تمرین کرد. اما نکته مثبت برای ما حضور این همه هوادار مشتاق است و امیدوارم با لطف خدا، استقبال هواداران و تلاش بازیکنان فردا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی در ارتباط با مسابقه با استقلال اهواز ادامه داد: به هرحال استقلال تیمی است که از دسته دوم به لیگ برتر آمده و تاکنون چهار امتیاز کسب کرده است بازی های این تیم را دیده ایم و بررسی کرده و به شناخت کاملی دست یافته ایم. امیدوارم با توجه به شناختی که از استقلال اهواز پیدا کرده ایم نتیجه مناسبی بگیریم.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: برخی از این بازیکنان شاگردان سابق خود من هستند و حضور این بازیکنان و مهم تر از آن تماشاگران ملوان سبب شدند که من به ملوان وارد شوم. لازم است از دنیامالی و سایر اعضای هیات مدیره تشکر کنم. البته تنها مشکل ملوان این است  که کار خود را دیر شروع کرده است اما با توجه به تعطیلی لیگ بعد از هفته پنجم و بازی های تیم ملی فرصت کافی داریم که به شرایط آرمانی برسیم.

وی درباره شرایط ملوان گفت: ملوان چند سال پیاپی است که در لیگ حضور دارد. اما با اینکه سه بار سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد، با این حال در لیگ همیشه برای بقا تلاش می کرده است. اینکه بخواهیم این تیم را به جمع مدعیان وارد کنیم نیاز است که زمان کافی در اختیارمان باشد. در شرایطی که تیم شرایط دشواری دارد باید هواداران پشت سر تیم باشند. بازیکنان ما حتی از سال گذشته از باشگاه طلب دارند. اگر مشکلات مالی حل شود و دست به دست هم دهیم می توانیم نتیجه بگیریم. زیرا فوتبال یک پروسه درازمدت است و نیاز به زمان کافی داریم تا نتیجه مناسب به دست آوریم.

سرمربی ملوان در ادامه درباره پذیرفتن پیشنهاد تیم جدید خود در زمانی اندک و حضور در ملوان پس از راه آهن اظهار داشت: امسال اصلا قصد مربیگری نداشتم و حتی وقتی تیم ها در حال بسته شدن بودند من سفری به کانادا داشتم. اما وقتی با دنیامالی صحبت کردم و درباره حل مشکلات مالی باشگاه صحبت کرد من خیلی امیدوار شدم که امیر قلعه نویی در تیم بماند. اما وقتی که دیدم مشکلات حل نشد و قلعه نویی در باشگاه نماند، من به دلیل دوستی با دنیامالی تصمیم گرفتم در این باشگاه حضور یابم. بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند. ضمن اینکه من پیشتر در تیم هایی چون شاهین بوشهر و راه آهن تلاش کردم پشتوانه سازی کنم و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنم.

استیلی در ارتباط با رفتن برخی از اعضای کادر فنی سابق اظهار داشت: دیروز با محمدی، ایمان عالمی و سایر نفرات صحبت کردم و گفتم مدتی با من باشید، تا اگر دیدیم که می توانیم با هم کار کنیم به همکاری ادامه دهیم. من خودم اطلاع نداشتم اما امروز اس ام اس محمدی را دیدم. در هرحال مهم ترین چیز تیم ملوان است و هواداران این تیم و اینکه این تیم تحت هر شرایطی چه با من و چه با دیگران به نتیجه دست یابد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
3
4
استيلى مربى شکست خورده است هميشه تيمهاى تحت مربيگرى استيلى حتى پرسپوليس براى فرار از سقوط بازى ميکنن حميد جان استيلى فردا بعد از بازى لطفافقط بهانه نيار چون همين اس اس فردا شکستت ميده,
اميد به خدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1
4
انشالله بتونیم از ملوان امتیاز بگیریم
آبی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
2
5
حمید استیلی در هر تیمی بود نتوانسته تا پایان لیگ دوام بیاورد و اخراج شده شاهین بوشهر , پرسپولیس , راه آهن حالا خدا کنه همین اس اس اهواز که این آقا مدعی است درحد لیگ دسته دوم است با شکست تیم ملوان دست پر به اهواز برگردد
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
2
خودش هم باتوجه به نتايج ضعيفي كه باتيمهاي ديگه گرفته بايد در دسته 2 يا 3 مربي گري كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
3
اس اس شهر اهواز هميشه محبوب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها