به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

لیگ جوانان: پیروزی فولاد؛ شکست صنعت و استقلال

لیگ جوانان ایران با 24 گل در شش مسابقه گلباران شد.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با پیروزی و شکست هایی پرگل برای تیم های خوزستانی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با نتایجی که در این هفته رقم خورد تغییری در صدر جدول ایجاد نشد و تیم پدیده مشهد به صدرنشینی در این رقابت ها ادامه داد. پدیده مشهد که با مربی گری علی پوررمضان مربی سازنده فوتبال پایه ای ایران در اولین سال حضورش صدرنشین مسابقات شده، دست به کار بزرگی زد و جوانان صنعت نفت آبادان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.

این نتیجه در ورزشگاه اختصاصی فولاد نیز تکرار شد و تیم جوانان فولاد خوزستان به لطف نمایش درخشان بازیکنان اغلب ملی پوش با نتیجه 5 بر یک مقابل فجرسپاسی شیراز به پیروزی رسید. امیرحسین باقرپور مهاجم مازندرانی تیم جوانان فولاد در این بازی 2 گل زد و سینا مریدی، محمد شیرزادی و صابر حردانی هر کدام یک گل وارد دروازه تیم مهمان کردند.

در سایر بازی ها، تیم جوانان نفت اهواز سه امتیاز در خانه گرفت و با رهبری منوچهر وزیری و گلزنی آرش معماری مقابل تراکتورسازی تبریز به پیروزی یک بر صفر دست یافت اما جوانان استقلال اهواز با مربی گری علی خوش ذات متحمل یک شکست عجیب شد و برابر تیم گهر دورود با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کرد!

ننتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران را مشاهده می کنید. همچنین برای دیدن جدول رده بندی مسابقات می توانید به بخش جداول لیگ های این سایت مراجعه نمایید.

پدیده مشهد 5 – صنعت نفت آبادان 1
گهر دورود 4 – استقلال اهواز 2
فولاد خوزستان 5 – فجرسپاسی شیراز 1
نفت اهواز 1 – تراکتورسازی تبریز 0
مس کرمان 2 – ذوب آهن اصفهان 1
سپاهان اصفهان 2 – مس رفسنجان 0

جشنواره گل فولاد؛ شکست نفت و استقلال

برچسب ها: لیگ برتر جوانان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها