به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

سعید مرادی: در فولاد جای پیشرفت نداشتم

بازیکن سابق فولاد خوزستان می گوید چون حسین فرکی اعتقادی به بازیکنان جوان خوزستانی نداشته، ترجیح داده فوتبال خود را در تهران ادامه بدهد.
هافبک خوزستانی تیم پارسه تهران گفت: در باشگاه فولاد خوزستان جای پیشرفت بیشتر نداشتم و به همین دلیل ترجیح دادم فوتبالم را در تهران ادامه بدهم.

سعید مرادی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون وضعیت تیمش گفت: پارسه تهران ابزار لازم برای صعود به لیگ برتر را دارد و تلاش می کنیم تا با شکست دادن دو تیم بالای جدولی پاس همدان و مس رفسنجان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.

هافبک چپ تیم پارسه تهران که یکی از خروجی های آکادمی باشگاه فولاد خوزستان بوده، در خصوص دلیل جدایی از این باشگاه و ادامه فوتبال در تهران گفت: من در همه رده های سنی فولاد از نونهالان تا امیدها بازیکن ثابت بودم و بعد از یک سال بازی در تیم فولادنوین اهواز که تیم دوم باشگاه فولاد محسوب می شود، مشمول خدمت سربازی شده و به مقاومت تهران پیوستم. بعد از پایان خدمتم کادر فنی فولاد تغییر کرد و حسین فرکی جایگزین مجید جلالی شد. از آن جا که حسین فرکی اعتقادی به استفاده از بازیکنان جوان و خصوصاً خوزستانی ها نداشت، تصمیم گرفتم برای ادامه فوتبال به تیم دسته اولی پارسه تهران ملحق شوم. البته باید این را بگویم که سیف الله دهکردی و سایر مدیران باشگاه فولاد دوست داشتند بازیکنان خوزستانی بیشتری در ترکیب فولاد باشند اما کادر فنی نظر دیگری داشت.

این بازیکن اهل ایذه که یکی از بهترین بازیکنان خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول محسوب می شود، درباره عملکردش در تیم پارسه گفت: خوشبختانه دو فصل خیلی خوب را در تیم پارسه تهران سپری کرده ام. در اینجا فضای پیشرفت فراهم است و مدیرعامل و قائم مقام باشگاه نهایت همکاری را با من داشته اند تا بتوانم با تمام توان در خدمت کادر فنی پارسه باشم. تیم ما در جام حذفی امسال خوش درخشید و بعد از حذف چند تیم دسته اولی و لیگ برتری از جمله فولاد خوزستان در نهایت به استقلال تهران باخت اما در لیگ دسته اول شانس زیادی برای صعود دارد و امیدوارم که در پایان فصل لیگ برتری شویم. باشگاه پارسه از امکانات و ابزار لازم برای حضور در لیگ حرفه ای برخوردار بوده و حضور چنین تیم هایی در لیگ برتر به سود فوتبال ایران است.

سعید مرادی همچنین در خصوص وضعیت پیش آمده برای باشگاه فولاد خوزستان و مشکلات بازیکنان سرباز گفت: با خیلی از این بازیکنان در باشگاه فولاد همبازی بوده ام و ناراحتم که آینده ورزشی دوستانم در خطر قرار گرفته است. تیم فولاد خوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید از سوی مسئولان استان مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

سعید مرادی: در فولاد جای پیشرفت نداشتم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها