به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

بختیار رحمانی: به درخشان گفتم بروید شکایت کنید

کریم عزیزنژاد
کاپیتان فصل گذشته فولاد خوزستان که از نزدیک شاهد پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بوده، می گوید پرسپولیسی ها هر وقت به فولاد می بازند دنبال ساختن بهانه های جدیدی می روند.

بختیار رحمانی که این روزها پیگیر رفع مشکل مربوط به کارت پایان خدمت سربازی اش است، در مصاحبه با خوزستان اسپورت به چند سئوال پاسخ داد که می خوانید.

از بازی با پرسپولیس شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟
بچه های ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و زود به گل اول رسیدیم. این گل زودهنگام باعث برتری روانی فولاد و کسب سه امتیاز شد. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم تا بچه ها با روحیه خوبی به تعطیلات بروند.

ظاهراً پرسپولیسی ها به حضور سروش سعیدی در ترکیب فولاد معترض بودند و می گفتند غیرقانونی بازی کرده است؟
پرسپولیسی ها هر بار که به فولاد می بازند دنبال بهانه های جدید می گردند. من قبل از بازی به حمید درخشان گفتم: «آقای درخشان نام بازیکن شماره 33 تیم ما سروش سعیدی است و هیچ مشکلی هم از نظر قانونی ندارد، اگر دوست دارید از همین الان بروید اعتراض کنید.» من اعتقاد دارم وقتی یک تیم در زمین می بازد، نباید دنبال بهانه باشد تا پیروزی تیم مقابل را لوث کند. البته حرف های آن ها مهم نیست، برای ما مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

اکثر روزنامه های ورزشی امروز، سوشا مکانی را تنها عامل باخت پرسپولیس برابر فولاد معرفی کده اند. نظر شما چیست؟
ببینید نمی شود باخت یک تیم را گردن یک نفر انداخت. به هر حال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد. آن روز سوشا یک اشتباه کرد و نباید همه تقصیرات را گردن سوشا انداخت.

بختیار رحمانی: پرسپولیسی‌ها هر وقت می‌بازند بهانه می‌آورند/به درخشان گفتم بروید شکایت کنید

از قول شما نوشته بودند که وقتی در ورزشگاه آزادی کارلوس کی روش را دیدی قصد داشتی از او بخواهی شما را با تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی ببرد؟
موضوع به این شکل نبود. من تصمیم دارم یک دوره بدنسازی یک ماهه را پشت سر بگذارم تا بدنم کاملاً آماده شود. ابتدا قصد داشتم با جواد نکونام مشورت کنم و نظرش را بدانم اما به آقا جواد دسترسی نداشتم و به همین دلیل خواستم نظرم را به اندرانیک تیموریان بگویم که در نهایت منصرف شدم. این فقط یک ایده بود و اصلاً مطرح نشد. در نهایت هم با دراگان اسکوچیچ مشورت کردم و اگر خدا بخواهد و مشکل خروجم از کشور برطرف شود، برای بدنسازی به کرواسی می روم.

آیا مصدومیت شما به طور کامل بهبود یافته است؟
خدا را شکر مصدومیت برطرف شده و چند روز است که تمرینات سبک را شروع کرده ام و دارم بدنم را اماده می کنم تا نیم فصل دوم را با امادگی کامل در خدمت فولاد باشم.

فکر می کنی تیم فولاد برای نیم فصل دوم و مسابقات آسیایی در چه پست هایی باید تقویت شود؟
خدا راشکر بچه ها در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیرند. من فکر می کنم که اگر مشکل بازیکنان سرباز فولاد برطرف شود و بتوانند به ترکیب تیم بازگردند، مشکل زیادی از بابت بازیکن نداشته باشیم. در مجموع فکر می کنم اگر سه بازیکن در خطوط مختلف زمین جذب تیم شوند، با قدرت بیشتری در دور برگشت لیگ و مسابقات آسیایی ظاهر خواهیم شد.

در پایان صحبت خاصی ندارید؟
از همه آن هایی که در این مدت جویای احوالم بوده اند سپاسگزارم و امیدوار هستم با برطرف شدن مشکل سربازی و کسب آمادگی بدنی بتوانم بازی های خوبی برای فولاد خوزستان انجام دهم.

تصویر رختکن فولاد پس از شکست پرسپولیس

بختیار رحمانی: پرسپولیسی‌ها هر وقت می‌بازند بهانه می‌آورند/به درخشان گفتم بروید شکایت کنید


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها