به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

سوشا مکانی اعدام باید گردد!

خوزستان اسپورت، سایت خبری ورزش خوزستان، نگاهی انداخته به جلد روزنامه های ورزشی یک شنبه 23 آذر 93 و واکنش آن ها به پیروزی فولاد در آزادی. نتیجه ای که گویا از نظر اکثر روزنامه های ورزشی تهران فقط یک دلیل داشته: سوشا مکانی!

واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد خوزستان؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

1- روزنامه پیروزی
روزنامه قرمزهای تهران با تیتر «پرسپولیس 3 گل زد و باخت» سعی داشته پیروزی فولاد را کمرنگ کند. از نظر این روزنامه، گل دوم فولاد خوزستان نیز توسط مدافعان پرسپولیس به ثمر رسیده است. گلی که پیش بینی روز پنج شنبه روزنامه پیروزی را نقش بر آب کرد. روزنامه پیروزی در شماره پنج شنبه و قبل از برگزاری بازی پرسپولیس و فولاد تیتر زده بود: «بازی های مسئله دار در اهواز یادت هست؟! بوی انتقام می آید!» ظاهراً جالا که بهانه ضعف داوری ندارند، اشتباه فردی دقیقه یک بازیکنان پرسپولیس را عامل باخت می دانند. اشتباهی که 90 دقیقه برای جبران آن فرصت داشتند.


واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

2- روزنامه 90
این روزنامه با تصویری از چهره مغموم سوشا مکانی و تیتر «تردستی سوشا» همانند روزنامه پیروزی، عامل باخت پرسپولیس را دروازه بان سابق فولاد می آید. روزنامه 90 همچنین شایعه مربوط به حضور استیلی در پرسپولیس را روی جلد برده است.


واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

3- روزنامه ابرارورزشی
این روزنامه هم که در دهه هفتاد خیلی پرطرفدار بود، برای عقب نماندن از قافله، تنها عامل باخت پرسپولیس را سوشا مکانی معرفی کرده است. ابرار ورزشی با انتخاب تیتر «سوشا پرسپولیس را بر باد داد» به دروازه بان پرسپولیس حمله کرده است.


واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

4- روزنامه گل
این روزنامه ورزشی با چهار تیتر متفاوت روی جلد به سوشا مکانی تاخته است. اصلی ترین تیتر روزنامه گل «دروازه قرمز مکانی ناامن» است. در این تیتر واژه «مکانی» با رنگ زرد متمایز شده و کنایه از نام خانوادگی دروازه بان پرسپولیس دارد. رنگ زرد این واژه نیز با رنگ زرد پیراهن سوشا سِت شده است تا خواننده کاملاً متوجه موضوع شود. روزنامه گل همچنین نقل قولی از سوشا روز جلد برده با این مضمون: «مکانی: بیشتر از تمام دوران بازی ام سوتی دادم» و البته درج عبارت «سوشا بیرون» در کنایه به دعوت نشدن سوشا به تیم ملی، کلکسیون تیترهای روزنامه گل علیه دروازه بان فصل گذشته فولاد را کامل کرده است.


واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد خوزستان؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

5- خبرورزشی
این روزنامه با تیتر «سوشا هم شد گلر؟!» کلکسیون تیترهای یک شنبه روزنامه های ورزشی علیه سنگربان پرسپولیس را کامل کرد. بنا به اعلام این روزنامه، محسن بنگر خطاب به حمید درخشان گفته: «هر توپی توی چارچوب باشه گله!»


واکنش روزنامه های ورزشی به پیروزی فولاد؛ سوشا مکانی اعدام باید گردد!

6- روزنامه ایران ورزشی
ایران ورزشی جانب اعتدال را رعایت کرده و تصویر شادی الویس نونگ پس از فتح دروازه پرسپولیس را برای عکس اصلی انتخاب کرده است. این روزنامه برای تیتر اول جمله ای از حمید درخشان انتخاب کرده که گفته است: «در آسیا له می شویم!» این حرف درخشان دور از واقعیت نیست. تیمی که مدیرعامل آن در بازداشت به سر می برد، تیمی که بازیکنانش از سرمربی فرمانبرداری نمی کنند، تیمی که پس از چند سال دوری از فضای لیگ قهرمانان آسیا قدم به این رقابت ها می گذارد، باید خود را جمع و جور کند.