به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

یوسف وکیا راهی دادگاه می شود

یوسف وکیا صبح فردا راهی دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران می شود.
مدافع جوان فولاد خوزستان صبح فردا در دادگاه حاضر می شود تا پاسخگوی سئوالات قاضی پرونده مربوط به شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، به دنبال شکایت حمید درخشان مبنی بر انتشار فایل صوتی اش توسط نعیم سعداوی در برنامه 90 این دو مربی راهی دادسرای فرهنگ و رسانه شدند. پس از خاتمه جلسه نخست رسیدگی به شکایت درخشان، قاضی پرونده دستور داد که یوسف وکیا بازیکن فولاد خوزستان و (ع - م) از دلالان فوتبال در دادسرا حاضر شده و پاسخگوی سئوالاتی برای تکمیل روند این پرونده باشند.

بر همین اساس، یوسف وکیا بازیکن فولاد و (ع - م) دلال فوتبال باید ساعت 9 صبح فردا (یک شنبه) در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه واقع در میدان 15 خرداد تهران حاضر شوند و به سئوالات قاضی جواب بدهند.

سعداوی که در برنامه 90 اعلام کرده بود درخشان با وکیا تماس گرفته، در دادسرا عنوان کرد پس از صحبت با یوسف وکیا متوجه شده که این بازیکن فریب یک دلال فوتبال را خورده و با حمید درخشان تماس گرفته، در حالی که قلباً راضی به این کار نبوده است.

حمید درخشان و بهنام علی محمدی وکیل سرمربی پرسپولیس با رد صحبت های سعداوی خواستار رسیدگی به شکایت خود شدند که در نهایت قاضی دستور به احضار یوسف وکیا و دلال مزبور داد تا این دو نفر به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شوند.

وکلای باشگاه فولاد خوزستان یوسف وکیا را در جلسه دادگاه همراهی خواهند کرد تا پیگیر کارهای مربوط به پرونده مذکور باشند.



برچسب ها: یوسف وکیا
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها