به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

فرکی: پيش بيني قهرماني بسيار سخت است

فرکی: رفت‌و‌آمدها در سپاهان محترمانه است

خوزستان اسپورت- سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در سخت‌ترين شرايط هميشه دور از حاشيه بوده و خيلي راحت توانسته خود را از اينگونه مسائل دور نگه دارد. اين ويژگي بسيار خوب باشگاه سپاهان است و اين تغييرات مديريتي در همه جا باعث حاشيه مي‌شود اما در سپاهان اينگونه نيست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، حسین فرکی در نشست خبري پيش از ديدار برابر استقلال صنعتي خوزستان اظهار كرد: سال گذشته از نظر فوتبالي سال دشواري بود و فشار و استرس زيادي هم به كادر فني و هم به بازيكنان، هواداران و مردم اصفهان وارد شد. به خصوص روز پاياني مسابقات كه اين فشار و استرس به اوج خود رسيد و اما در نهايت ما قهرمان شديم كه اين امر خستگي را از تن همه ما خارج كرد به همين جهت از همه شما به خاطر زحمات فصل گذشته تشكر مي‌كنم.

وي ادامه داد: همان طور كه اشاره شد تغيير و تحولات در مديريت باشگاه صورت گرفته است. انتخاب من براي حضور در اصفهان توسط آقاي خليليان انجام شد و ايشان مذاكراتي را در تهران با من آغاز كرد و بنده به اصفهان آمدم و خيلي آرام و بي سر و صدا اين اتفاق افتاد. جا دارد از زحمات دكتر خليليان تشكر داشته باشم چه از طرف خودم و چه از طرف اعضاي باشگاه و بازيكنان. به هر حال هر آمدني رفتني هم دارد.

فركي در همين رابطه افزود: اميدواريم كه در هر صورت اين رفت و آمدها با خوبي همراه باشد و بالاخره اين هم تصميمي بود كه هيات مديره باشگاه گرفت و مديريت سپاهان عوض شد. اما سپاهان در سخت‌ترين شرايط هميشه دور از حاشيه بوده و خيلي راحت توانسته خود را از اينگونه مسائل دور نگه دارد. اين ويژگي بسيار خوب باشگاه سپاهان است و اين تغييرات مديريتي در همه جا باعث حاشيه مي‌شود اما در سپاهان اينگونه نيست.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در مورد فعاليت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان كرد: ما بازيكناني را از تيم خارج كرديم كه خيلي بابت جدايي آنها خوشحال نيستيم، شايد فقط احساس مي‌كردم كه سوكاي با هزينه بالا نمي‌تواند در باشگاه خوب كار كند و مجبور به رفتن شد اما بقيه مي‌توانستند باشند. اما بايد در نظر داشته باشيم كه امسال كار بسيار سختي داريم و از جايگزين هايي مانند پادواني، گرداني، نجفي و ميرزايي كه در كنار بقيه كار مي‌كنند مي‌توانيم استفاده كنيم.

وي ادامه داد: ما به بازيكنان خود اعتقاد داريم، اگرچه مي‌توانستيم بازيكن بيشتري بگيريم كه اين كار را نكرديم و سهميه جذب بازيكن را براي نيم فصل نگه داشتيم و من در كل از نقل و انتقالات اين فصل راضي هستم.

فركي در مورد حواشي كه در خصوص اردوي تركيه مطرح شده بود گفت: من اين مساله را تكذيب مي‌كنم، در هر بازي و تمريني ممكن است سوء تفاهم ايجاد شود اما اين موضوع جدي نبود و من با پيگيري توانستم موضوع را به راحتي حل كنم.

وي در مورد مصدوميت پادوداني گفت: پادواني در بازي دوستانه از ناحيه ران پا دچار مشكل شد كه در اين بازي نمي‌توانيم از او استفاده كنيم و پزشك در حال درمان اين بازيكن است تا آماده شود.

سرمربي سپاهان در ارتباط با اينكه چه تيمي امسال مدعي است بيان كرد: روي تجربه دو فصل قبل كه تيم هاي مدعي نزديك به هم پيش مي رفتند امسال هم پيش بيني قهرماني بسيار سخت است اما ما تلاش خود را مي كنيم كه جز مدعيان باشيم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها