به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین فهرست نقل و انتقالات استقلال و فولاد

آخرین فهرست نقل و انتقالات استقلال و فولاد

خوزستان اسپورت- شمارش معکوس برای پایان فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم آغاز شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال کشور در خاتمه روز دوشنبه 5 مرداد بسته خواهد شد تا تیم ها آماده ورود به دور جدید مسابقات شوند. در فاصله یک روز مانده به خاتمه نقل و انتقالات و در شرایطی که استقلال اهواز در حال مذاکره با چند بازیکن است، نگاهی به وضعیت یارگیری تیم های فولاد و استقلال خوزستان خواهیم انداخت.

فولاد خوزستان
تیم فولاد خوزستان روز گذشته قراردادهای شش بازیکن را ثبت رسمی کرد تا لیست این تیم آماده تحویل به سازمان لیگ شود.

فولاد خوزستان که قرار است با جذب یک مهاجم خارجی به کارش در فصل نقل و انتقالات پایان دهد، جدا از بازیکنان سرباز که از نیم فصل لیگ چهاردهم نتوانستند برای این تیم به میدان بروند، در این فصل 6 بازیکن را از فهرست خارج و 8 بازیکن را جایگزین کرد.

ارشاد یوسفی، ایمان موسوی، محمد قاضی، محسن مسلمان، احمد آل نعمه و آلویس نونگ بازیکنانی بودند که در خاتمه لیگ چهاردهم از فولاد رفتند.

مهدی دغاغله (پرسپولیس)، حسین مالکی (نفت مسجدسلیمان)، حسین ابراهیمی (نفت تهران)، اکبر ایمانی (ذوب آهن) و محمدرضا خانزاده (پرسپولیس) مهرداد بشاگردی (پاس همدان)، عبدالله ناصری (فولادنوین) و محمود مطلق زاده (امیدهای فولاد) هم نفراتی هستند که در این فصل به لیست فولاد اضافه شدند.

استقلال خوزستان
تیم استقلال خوزستان یک روز بعد از خاتمه دومین اردوی خارج از استان اقدام به جذب دو بازیکن جدید کرد.

استقلال خوزستان با اضافه کردن این دو بازیکن که با حرف و حدیث هایی همراه شد، اسکلت بندی اصلی خود را تا حدود زیادی مشخص کرده و با ترکیبی کاملاً متفاوت نسبت به سال گذشته آماده ورود به مسابقات می شود.

16 بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان از لیست فصل جدید این تیم حذف شده اند و 13 بازیکن جدید جای این نفرات را گرفته اند.

سومایلا دیاکیته، لامین دیاوارا، پرویز کریمی، مجید حیدری، محسن بیات، محمدابراهیم خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، ایمان باصفا، یزدان عباسیان، سیدمهدی سیدصالحی، حجت چهارمحالی، میلاد ربانی، میثم مجیدی و مهدی مؤمنی نفراتی هستند که استقلال را ترک کردند.

رحیم زهیوی (نفت آبادان)، فرشاد جانفزا (فولادنوین)، حسن بیت سعید (فولادنوین)، عقیل شویعی کعبی (فولادنوین)، علی اصغر عاشوری (فولادنوین)، فرشاد سالاروند (مس رفسنجان)، دانیال ماهینی (ایرانجوان)، پیمان شیرزادی (مس رفسنجان) گودرز داودی (نفت مسجدسلیمان)، حکیم نصاری (سایپا البرز)، جلال عبدی (نفت مسجدسلیمان)، فرناندو خسوس (دروازه‌بان برزیلی) و ادوارد سوارز فریرا (مدافع برزیلی) بازیکنان جدید استقلال خوزستان هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
2
0
ممنونیم اقای ویسی
لیست بازیکنان حذب شده شما در مقایسه با دو تیم دیگر خوزستانی غرور افرین وشجاعانه است انشاالله که همه را میبرید خصوصا فولاد اهواز که چهار بازیکن مستعد فولاد نوین را خط زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
بازم شعار بازم شعار ااگه راست ميگه تيما اصفهاني وتهراني را ببرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها