به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

بختیاری‌زاده: نذر کردم تا مشهد پیاده بروم

بختیاری‌زاده: نذر کردم تا مشهد پیاده بروم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: نذر كرده​ام اگر در لیگ برتر بمانیم از اهواز تا مشهد را پیاده بروم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در حاشیه تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار كرد: تیم ما در حال از دست دادن زمان است و فكر نمی​كنم زمان چندانی تا شروع لیگ باقی باشد، به همین دلیل بیشتر قصد دارم روی تیم تمركز داشته باشم و كمتر با رسانه​ها در ارتباط باشم و جا دارد از همه رسانه​های استان و كشور بابت عدم مصاحبه‌ام عذرخواهی کنم. به هر حال مردم دوست دارند از اخبار تیم​شان مطلع باشند اما امیدوارم در این چند روز قبل از شروع لیگ هم به من فرصت دهند تا به همین شكل ادامه دهیم و بتوانیم در حد نام و محبوبیت استقلال اهواز و استان خوزستان در لیگ ظاهر شویم.

وی درخصوص فعالیت استقلال اهواز در فصل نقل و انتقالات، گفت: با سیدصالحی قرارداد بستیم و او قرار است برود و با خانواده​اش به اهواز برگردد و سپس در تمرینات تیم ما شركت كند. سالارزاده هم كارش با ما تمام شده و قرارداد بسته شده است. همچنین با طالب ریكانی، بهادر عبدی و حكیم نصاری به توافق رسیده​ایم و ان​شاءالله از امروز در تمرینات ما شركت خواهند كرد.

بختیاری​زاده با بیان این‌كه تیم ما از هیچ تشكیل شده است، عنوان كرد: من باید تیمم را با این شرایط به تبریز ببرم و مقابل تراكتورسازی تبریز که 80 هزار هوادار دارد، فوتبال بازی كند و همچنین مقابل نفت كه در آسیا بازی می​كند، مقابله كند. من نذر كرده​ام اگر در لیگ باقی بمانیم، از اهواز تا مشهد را پیاده بروم. تیمی كه در هشت روز می​خواهد بسته شود و در لیگ شركت كند، مطمئنا نتیجه قابل قبولی را كسب نمی​كند. در حال حاضر رقیب​های ما از تركیه برگشته​اند و چندین اردو و بازی دوستانه داشته​اند ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم تمرینات​مان را به خوبی دنبال كنیم و در این شرایط شرجی و گرمای شدید اهواز در حال تمرین هستیم. باز هم می​گویم اگر تیم​مان رده سیزدهم را به دست بیاورد، از اهواز تا مشهد را پیاده می​روم.

وی اضافه كرد: حریفان تداركاتی ما همین بازیكنانی هستند كه می​آیند و تست می​دهند. ما هر روز با این بازیكنان مسابقه می​دهیم تا بتوانیم تیم​مان را آماده كنیم. از امشب تا روز بازی با صبا ما در تهران اردو می​زنیم و روز یكشنبه یك بازی دوستانه با عقاب تهران برگزار خواهیم كرد.

سرمربی تیم استقلال اهواز در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگار ایسنا و احتمال ممنوعیت این تیم از حضور در لیگ برتر به دلیل بدهی​های مالیاتی، گفت: با وجود آقای ملکی و حمایت استاندار خوزستان و همچنین آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، تمام تماشاگران و علاقه‌مندان به این تیم ذهن​شان را از این مساله پاك كنند چرا كه هیچ مشكلی برای استقلال پیش نخواهد آمد.

وی درباره كنار رفتن محمود یاوری از سمت مدیریت فنی این تیم، اظهار كرد: قبل از این‌كه من به این تیم بیایم صحبت​هایی بین یاوری و ملكی شده بود و طی صحبت​هایی كه بین خودشان وجود داشت و قول و قرارهایی كه با هم داشتند، آقای یاوری اهواز را ترك كرد و حاضر به همكاری با استقلال اهواز نشد؛ من هم ترجیح می‌دهم دیگر وارد این مساله نشوم.

بختیاری​زاده در خصوص جدایی​اش از نفت مسجدسلیمان در حالی كه با مسوولان این تیم برای هدایت آن به توافق رسیده بود و حتی در تمرینات تیم نیز حضور یافته بود، گفت: آقای نظری، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، در این زمینه مصاحبه‌هایی را انجام داده بود که من همه صحبت​های او را خواندم و می​دانم او از این بابت ناراحت شده است و البته من هم در این باره حرف​های زیادی دارم ولی به واسطه مشكلات استقلال، این روزها باید همه حواسم به این تیم باشد و پاسخ آقای نظری را هم پس از به آرامش رسیدن استقلال می‌دهم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
8
آقا سیاوش خیلی مردی انشاءالله به مرادت خواهی رسید و نذرت را ادا خواهی کرد.
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
5
سياوش هميشه با تعصب
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
5
2
آقای بختیاری زاده این نذرت میگفتی لا اقل واسه قهرمانی ایجوری باورش بهتره وقتی این گفتی دیگه به قطع یقین میگم البته با ارض تاسف تیم اس اهواز سقوط می کنه چون هدفتون صرفا واسه ماندنه شما باید تلاشتون واسه اول قهرمانی بعدش بگی نشد انشالا سهمیه اینطوری روحیه بازیکنان هم بالا میره لطفا خودتونو دستکم نگیرید شما مگه تیمهای سپاهان و نفت تهران و ذوب آهن بازیکنانی چون مسی و کریستیانو رو دارن که شما از الان آیه یاس می خوانی اون ا ایرانین شماهم ایرانی هستید. خواهش می کنم از خوزستان اسپرت دستونو میفشارم پیاممو چاپ کنید که بخونند همه من حق دارم نظرمو بگم به عنوان خوزستانی
پاسخ ها
باوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
آقای عزیز اگه فوتبالی بودی اینطور نمیگفتی. عبدالله ویسی بعداز سه سال حظور در لیگ با کلی اما واگر نذرونیازتونست خودش راحفظ گند بعداز تیمی که چندروز مونده به اولین بازیش چه انتظارهایی داری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
2
بخدا مردفوتبال خوزستان آقاسیاوشه.دمت گرم
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
6
2
آقای بختیاری زاده اگر به اتحاد اقوام پایبندی و قصد ساختن تیم لرستان اهوز را نداری میلاد زنید پور و کرملا چعب از نفت مسجد سلیمان-حسین شنانی و جلیزی و مهدی زبیدی و بهادرانی از فولاد نوین-سید فاخر تهامی و حامد طه زاده و غبیشاوی از نفت آبادان و سواری و غبیشاوی از نو جوانان ایران را جذب کن
ahmad
|
Seychelles
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
2
با سلام و تشکر از سایت فوق العاده جذاب شما که خبرها رو لحظه به لحظه به هواداران فوتبالدوست خوزستانی میرسونید.
آقای بختیاری زاده تا این حد هم نباید ناامید باشیم.یادمون نرفته تیمهایی نظیر دانمارک و یونان در جام ملتهای اروپا اصلا قرار نبود بازی کنند و بدون بازی تدارکاتی و آمادگی لازم جایگزین شدند و حتی قهرمان شدند.و علتش هم ناشناخته بودن برای سایر تیمها و انگیزه بالای اونها بود..ایشالا باید به فکر رده های بالای جدول باشیم و شک ندارم با این بازیکنهایی که جذب شدند و با حمایت هواداران و مسولان استان بازیهای زیبا و تماشاگرپسند همراه با نتیجه لازم رقم خواهد خورد.ایشالا
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
2
آقاسیاوش فقط تیم را در لیگ نگهدار انشاالله تا سال بعد حمله به قهرمانی
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
5
0
آقای محترم شما که فوتبالی هستی تیم آقای ویسی هیچ وقت خطر سقوط رو احساس نکرد هرچند که امسال بازی پلی اف را تجربه کرد ولی خوب همتون هم متوجه شدید که استقلال خوزستان اصلا نباید شرکت میکرد توی پلی اف باتغیرات جدید جدولی با این همه دیدید که چطور باقتدار از مس کرمان و آقای میثاقیان که گفته بود مس کرمان صدر صد سعود میکنه حالا خواستم اینو بگم استقلال خ برنده پلی اف شد پبکان که پلی اف انجام نداده که میخواد بمونه لیگ برتر .واقعا فوتبال ایران وتصمیمات فدراسیون مصخرس و غیر قابل قبوله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
بنیامین جان اصلا فوتبال تماشا میکنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها