به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

لیست نقل و انتقالات استقلال اهواز

لیست نقل و انتقالات استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- تعداد بازیکنانی که طی دو روز ابتدایی فصل نقل و انتقالات به تیم استقلال اهواز پیوسته‌اند، دورقمی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که تیم های فولاد و استقلال خوزستان به مراحل پایانی کارشان در فصل نقل و انتقالات نزدیک شده‌اند، استقلال اهواز بعنوان سومین ضلع مثلث تیم های خوزستانی لیگ برتر کارش را از صفر شروع کرده است.

تمدید مهلت نقل و انتقالات شاید خبر خوبی برای سیاوش بختیاری‌زاده بوده، چرا که سرمربی استقلال اهواز می‌تواند فرصت بیشتری برای جذب بازیکنان موردنظرش داشته باشد و جاهای خالی پرتعداد در این تیم را با بهترین نفرات پشت خط مانده در فصل نقل و انتقالات پر کند.

بازیکنان لیگ برتری
سیدمهدی سیدصالحی و پرویز کریمی (استقلال خوزستان)، عادل کلاه کج (راه‌آهن تهران)، میلاد جعفری و سعید سالارزاده (نفت مسجدسلیمان) پنج بازیکنی هستند که استقلال اهواز از لیگ برتر جذب کرده است.

استقلال اهواز با این حساب فقط می‌تواند دو بازیکن لیگ برتری دیگر بگیرد، چرا که تیم های تازه وارد به لیگ برتر امکان جذب هفت بازیکن لیگ برتری را دارند. البته در صورتی که سیاوش بختیاری‌زاده طی روز های آتی و تا قبل از ثبت قراردادهای بازیکنان استقلال اهواز در سازمان لیگ این امکان را خواهد داشت تا نفرات دیگری را جایگزین هر کدام از پنج سهمیه جذب شده لیگ برتری کند.

بازیکنان دسته اولی
استقلال اهواز با سه بازیکن لیگ دسته اول به توافق رسیده است. محسن حمیدی (پاس همدان) و سعید شیرازی (نفت آبادان) که نفر اول خوزستانی و نفر دوم اهل شهرری است، قراردادهای خود را با استقلال اهواز به امضا رساندند تا این تیم را در فصل پیش رو همراهی کنند. قرار است که شاهین مجیدی بازیکن نساجی مازندران هم با تیم آبی پوش اهواز قرارداد رسمی امضا کند.

لوئیس فرناندو دروازه‌بان برزیلی هم که جذب تیم استقلال اهواز شده، گرچه سال گذشته در سری ب لیگ برزیل بازی کرده، اما آخرین سال حضورش در ایران به دوران حضور در تیم آلومینیوم هرمزگان برمی‌گردد که با این تیم در لیگ یک به میدان رفت.

بازیکنان دسته دومی
محسن مرادی دروازه‌بان سوم فصل گذشته نفت و گاز گچساران، تنها بازیکن جذب شده از لیگ دسته دوم است. نفت و گاز فصل قبل از لیگ یک به لیگ دو سقوط کرد و این در حالی بود که محسن مرادی بعنوان دروازه‌بان سوم این تیم فرصت حضور درون میدان را پیدا نکرد. قرارداد دروازه‌بان سوم نفت و گاز گچساران با استقلال اهواز رسمی نبوده و فعلاً در حد قرارداد داخلی است.

بازیکنان فصل گذشته استقلال
تکلیف بازیکنان فصل گذشته استقلال اهواز هنوز بصورت قطعی مشخص نشده و قرار است که طی امروز و فردا اسامی بازیکنان فصل قبل که در تیم آبی پوش اهواز ماندنی هستند از سوی کادر فنی این تیم اعلام شود.

بازیکنان سهمیه زیر 23 سال
از سیاوش بختیاری‌زاده نمی‌توان انتظار داشت بازیکنی از تیم های پایه‌ای استقلال اهواز به لیگ برتر بیاورد. دلیل هم کاملاً واضح است. تیم امیدهای استقلال اهواز پس از داستان تقلب و سقوط به دسته‌های پایین تر، سال گذشته را در هیچ لیگ کشوری یا استانی بازی نکرده است و در واقع استقلال اهواز در رده امیدهای به مانند رده نوجوانان فاقد تیم در مسابقات رسمی بود. تیم جوانان استقلال اهواز هم با کسب نتایج نامطلوب به دسته پایین تر سقوط کرد.

مبین میردورقی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تهران و رضا ایار کاپیتان ایلامی تیم امیدهای فولاد خوزستان که با این به عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور رسیده، دو بازیکن جذب شده در فهرست زیر 23 سال استقلال اهواز بشمار می‌روند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
3
2
سلام.یه دروازبان جوان بگیرن .کسی که اصلان بازی نکرده چطور انتخاب شده؟بازیکنای فصل پیش مثل قاسمی ,هلیچی,گودرزی,بهرامی,بوعذار,حبیب پور,رییسی نسب رو نگه دارین بهتر این بازیکنایین که الان گرفتین . پست هافبک وسط و دفاع وسط مشکل دارین بازیکن جوان و خوب در این پست ها ایران کم داره .می تونه مصطفی ماهی رو بگیره . دیگه بازیکن بالای سی سال نگیرید برا لیگ برتر خوب نیستن کندن و راحت جا میمونن . با تشکر
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
4
1
اس اس اهواز عشقه
بروجردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
3
1
کیوان امرایی چی شد؟
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
3
0
آقای بختیاری زاده اگر به اتحاد اقوام پایبندی و قصد ساختن تیم لرستان اهوز را نداری میلاد زنید پور و کرملا چعب از نفت مسجد سلیمان-حسین شنانی و جلیزی و مهدی زبیدی و بهادرانی از فولاد نوین-سید فاخر تهامی و حامد طه زاده و غبیشاوی از نفت آبادان و سواری و غبیشاوی از نو جوانان ایران را جذب کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
3
1
آقای بختیاری زاده اگر به اتحاد اقوام پایبندی و قصد ساختن تیم لرستان اهوز را نداری میلاد زنید پور و کرملا چعب از نفت مسجد سلیمان-حسین شنانی و جلیزی و مهدی زبیدی و بهادرانی از فولاد نوین-سید فاخر تهامی و حامد طه زاده و غبیشاوی از نفت آبادان و سواری و غبیشاوی از نو جوانان ایران را جذب کن
سعید
|
United States of America
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
1
از الان استقلال اهواز افتاد. با دلال بازی داره تیم میبنده. . پارسال فولاد نوین با بازیکن تستی قهرمان لیگ یک شد بعد آقا رفته سید صالحی، کلاه کج، سالارزاده و جالب تر از همه دروازه بان سوم گچساران آورده. یعنی توی ای خوزستان به ای بزرگی بازیکن نیست. من خودم فوتبالیست بودم و ای آقایون رو کاملا میشناسم. واقعا تاسف داره. بازیکنای خوب باید پشت خط وایسن و طرف با دلال بازی بیاد لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
دمت گرم سعید پس بازیکن بومی چی شد
بیرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
از قرار معلوم مدیران قبلی استقلال اهواز در تمام رده های سنی این باشگاه ریشه دار را نابود کرده بودن.بطوری که در تمام رده های سنی به لیگ های پایین تر سقوط ازاد کردن بودن.در حقیقت تپش تپش تپش سقوط ازاد.
کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
0
از بین بازیکنان هافبک جذب شده میلاد جعفری از بقیه بهتره و نمیدونم چرا بازی نمیدین .در حالی که واسه نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران عالی بود و گلهای3امتیازی خوبی زده است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها