به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین وضعیت نقل و انتقالات سه تیم خوزستانی

آخرین وضعیت انتقالات سه تیم خوزستانی

خوزستان اسپورت- به فاصله چند روز مانده به آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 3 تیم خوزستانی دارای شرایط متفاوتی هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که اسکلت اصلی تیم فولاد خوزستان حفظ شده و چند هفته از آماده سازی این تیم سپری شده، تیم استقلال اهواز هنوز در ابتدای راه قرار دارد و درگیر مذاکره و عقد قراردادهای بازیکنان است. استقلال خوزستان هم شرایطی بین دو تیم قدیمی تر شهر اهواز دارد. تیم عبدالله ویسی نه بمانند فولاد خوزستان اسکلت فصل قبل را حفظ کرده و به بمانند استقلال اهواز کارش را از صفر شرع کرده است.

نگاهی بیندازیم به وضعیت نقل و انتقالات سه تیم خوزستانی حاضر در پانزدهمین دوره لیگ برتر:

فولاد خوزستان
تیم فولاد خوزستان گرچه در خرداد ماه درگیر چالش مدیریتی و استعفای مدیران باشگاه شد، ولی پس از آن توانست به ثبات لازم برسد.

کادر فنی تیم فولاد خوزستان حفظ شد و همه نقل و انتقالات با نظر مستقیم سرمربی به انجام رسید تا دراگان اسکوچیچ بتواند تفکراتش را در لیگ پانزدهم پیاده کند. فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات 6 بازیکن را از دست داد و 8 بازیکن را جذب کرد.

ارشاد یوسفی، ایمان موسوی، محمد قاضی، محسن مسلمان، احمد آل نعمه و آلویس نونگ در خاتمه لیگ چهاردهم از فولاد جدا شدند که 6 نفر از آن ها در لیست مازاد بودند. فولاد در نیم فصل لیگ چهاردهم نیز چند بازیکن سرباز از جمله سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده را از دست داد. بختیار رحمانی و آرش افشین هم که در فصل قبل برای فولاد به میدان نرفتند و ولید مشاییزاده هم در یک دیدار بعنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود.

فولاد خوزستان اما در فصل جدید 8 بازیکن را به لیست بازیکنانش اضافه کرده است. مهدی دغاغله (پرسپولیس)، حسین مالکی (نفت مسجدسلیمان)، حسین ابراهیمی (نفت تهران)، اکبر ایمانی (ذوب آهن) و محمدرضا خانزاده (پرسپولیس) پنج بازیکن لیگ برتری به همراه مهرداد بشاگردی (دروازه‌بان پاس همدان)، عبدالله ناصری (دفاع راست فولادنوین) و محمود مطلق زاده (هافبک دفاعی امیدهای فولاد) نفراتی هستند که به فولاد اضافه شدنند.

فولاد خوزستانی با جذب یکی دو بازیکن دیگر که به احتمال زیاد خارجی باشند، به کارش در فصل نقل و انتقالات پایان خواهد داد.

استقلال خوزستان
تیم استقلال خوزستان حدود یکی دو هفته درگیر بحث احتمال عدم ادامه فعالیت این باشگاه بود ولی در نهایت این تیم نیز به کارش در لیگ برتر ادامه داد.

مشکلات مدیریتی استقلال کوتاه مدت بود و در زمانی اتفاق افتاد که بازیکنان این تیم دوره استراحت پس از دیدارهای مرحله پلی اف لیگ برتر را سپری می کردند. عبدالله ویسی پس از تمدید قراردادش ترجیح داد تعداد زیادی از بازینکنان فصل گذشته را کنار بگذارد و با تیمی جوان تر آماده حضور در دوره جدید لیگ برتر شود.

استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات 16 بازیکن را از دست داده و 11 بازیکن را جذب کرده است. از بین بازیکنانی که از استقلال رفتند، تعداد 14 بازیکن از نظر فنی مورد تأیید فنی عبدالله ویسی قرار نداشتند و دو بازیکن بنامهای مهدی مؤمنی و میثم مجیدی شخصاً تصمیم به جدایی گرفتند.

سومایلا دیاکیته، لامین دیاوارا، پرویز کریمی، مجید حیدری، محسن بیات، محمدابراهیم خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، ایمان باصفا، یزدان عباسیان، سیدمهدی سیدصالحی، حجت چهارمحالی، میلاد ربانی، میثم مجیدی و مهدی مؤمنی 16 بازیکن جداشده استقلال خوزستان بودند.

رحیم زهیوی (مهاجم نفت آبادان)، فرشاد جانفزا (مهاجم فولادنوین)، حسن بیت سعید (هافبک فولادنوین)، عقیل شویعی کعبی (مدافع فولادنوین)، علی اصغر عاشوری (هافبک فولادنوین)، فرشاد سالاروند (هافبک مس رفسنجان)، دانیال ماهینی (مدافع راست ایرانجوان)، پیمان شیرزادی (مدافع چپ مس رفسنجان) گودرز داودی (دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان) فرناندو خسوس (دروازه‌بان برزیلی) و ادوارد سوارز فریرا (مدافع برزیلی) بازیکنان جدید استقلال خوزستان هستند.

استقلال خوزستان تاکنون بازیکن لیگ برتری جذب نکرده است و احتمال دارد که در مدت زمان اندک باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات دست به خریدهایی از لیگ برتر بزند.

استقلال اهواز
تیم استقلال اهواز شرایطی کاملاً متفاوت با دو تیم دیگر خوزستانی دارد. این تیم گرچه بمانند فولاد و استقلال خوزستان با چالش و تغییرات مدیریتی مواجه شده، اما این تغییرات در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات افتاده است.

استقلال اهواز که با خرید امتیاز تیم فولادنوین اهواز به لیگ برتر بازگشته است، روز هشتم مرداد باید به مصاف تیم صبای قم برود و این در حالیست که تاکنون قراردادهای رسمی بازیکنان این تیم به ثبت و تأیید نرسیده است.

سیاوش بختیاری‌زاده در یک شرایط سخت و در حالی که سایر مربیان بدلیل هراس از عدم نتیجه گیری استقلال اهواز حاضر به پذیرش رهبری این تیم نشدند، پیشنهاد مربیگری استقلال را پذیرفت تا این تیم را برای حضور در لیگ پانزدهم جمع وجور کند.

استقلال اهواز قرار است که از امروز (دوشنبه) با نفرات موردنظرش قرارداد منعقد کند تا برای ورود به لیگ برتر آماده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
2
3
با توجه به بومی شدن اعضای کادر فنی استقلال اهواز این تیم به خواست خدا نتیجه خواهذ گرفت .
محمد جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
سلام بهترین راهکار در کوتاه مدت برای استتقلال اهواز یارگیری مثل عبدالله ویسی است بازیکنان لیگ برترخوزستان کیفیتشون بالاس یا بازیکنی مثل کرملاچعب
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
با توجه به کمبود وقت فقط با بازیکنان بومی و محلی و البته آماده نتیجه میگیریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها