به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

مشت سروش و شکستن طلسم 9 ساله

آخرین بار که آن ها در استادیوم آزادی موفق به شکست پرسپولیس شده بودند، به روز شنبه 15 بهمن 84 برمی گشت. روزی که امید شریفی نسب در دقیقه 87 گل سوم را از روی نقطه پنالتی زد تا پرسپولیس به رهبری علی پروین 3 بر 2 مغلوب فولاد شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، 9 سال پس از آن بازی خاطره انگیز، تیم جنوبی استادیوم آزادی را فتح کرد تا فوتبال تهران بار دیگر برابر خوزستانی ها تعظیم کند. آن ها که در این سال ها بارها در اهواز به فولاد باخته و بهانه سازی کرده بودند، این بار در زمین خودی اسیر ارتش سرخ اهواز شدند تا پس از جوسازی های قبل از بازی، به دنبال بهانه های جدیدی برای توجیه باخت باشند.

تیم فولاد خوزستان که حالا به عنوان نماد فوتبال اهواز در سطح آسیا شناخته می شود، بعد از قهرمانی سزاوارانه در لیگ سیزدهم، آماج جوسازی رسانه ای عوامل تیم های تهران قرار گرفت. تیم اسکوچیچ اما بی توجه به جریان سازی ها به روند صعودی اش ادامه داد و امروز طلسم 9 ساله در استادیوم آزادی را شکست تا بازنده ها دنبال بهانه جدیدی باشند.

آن ها که تا بعد از ظهر دیروز با کشاندن نعیم سعداوی به دادگاه و توقیف چند ساعته این عضو سابق پرسپولیس سعی داشتند فولاد را درگیر حاشیه های جدید کنند، امروز و از لحظه ای که ارسال زیبای اسماعیل شریفات قاتل همیشگی پرسپولیس برای دومین هفته متوالی با گلزنی الویس نونگ کامل شد، بحث حضور غیرقانونی سروش سعیدی در مسابقه پرسپولیس و فولاد را مطرح کردند.

این موج رسانه ای از لحظه به ثمر رسیدن گل دوم فولاد راه افتاد و تا بعد از بازی ادامه داشت، غافل از اینکه مجوز بازی سروش سعیدی روز سیزدهم آذرماه، قبل از بازی فولاد و تراکتورسازی از سوی نظام وظیفه صادر شد اما اسکوچیچ ترجیح داد در آن بازی دست به ترکیب تیمش نزند.

سروش سعیدی جوانی 23 ساله از شهر ایذه است که فقط سابقه انجام دو بازی در لیگ برتر ایران را دارد و امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. پرسپولیس و حامیان رسانه ای آن که در مستطیل سبز رنگ آزادی حریف چنین جوانانی نشده اند، حالا با حاشیه سازی سعی در جبران باخت تحقیرآمیز خود دارند. و این خود نشانه ای دیگر از ناتوانی تیم های پرادعای پایتخت در تقابل با فوتبال مایه دار و صاحب سبک سرزمین نفت و فوتبال است.

بازیکنی که در این تصویر، مشت خود را رو به دوربین عکاسان گره کرده، سروش سعیدی بازیکن شماره 33 فولاد خوزستان است. بازیکنی که خوزستان اسپورت در مطلبی با عنوان «اولین بازی سروش در آزادی» از احتمال ترجیح داده شدن او به احمد آل نعمه در ترکیب اصلی فولاد خبر داده بود. مشت سروش در واقع می تواند پاسخی باشد بر همه جریان سازی های شکست خورده.

گزارش روز: مشت سروش و شکستن طلسم 9 ساله
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادقهرمان ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
8
فولاد تو خیلی سختی مثل اسمت.زنده باد فوتبال چاک خوزستان.زنده باد استقلال خوزستان..
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
7
پیروزی فولاد مردان خوزستان بر تیمهای مافیایی تهران رو به همه خوزستانیها تبریک میگم و امیدوارم امسال هم توی آسیا بدرخشیم
طاها فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
7
ببین اسی شریفات چه بلایی سر پرسپولیس اورده که خبرگزاری خبر آنلاین تیتر بزرگ زده : بالاخره شریفات به پرسپولیس گل نزد!!!
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
3
سلام.وخسته نباشید..ابتداپیروزی فولادمردانمون.تبریک میگم.واقعادل ماروشادکردن.بعداون همه حاشیه خیلی خووووب جوابشون توزمین دادیم.ازشماهم به خاطرمطالب زیباتون تشکرمیکنیم...مررررررسی آقای دهکردی مردپاک فوتبال خوزستانمون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها