به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

میرقربانی: از همه خوزستانی‌ها تشکر می‌کنم

میرقربانی: از همه خوزستانی‌ها تشکر می‌کنم

خوزستان اسپورت- بازیکن-مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: امروز بصورت رسمی از استقلال اهواز جدا شدم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

صابر میرقربانی در گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: در چهار بازی پایانی فصل گذشته بعنوان سرمربی استقلال اهواز فعالیت کردم که در این چهار بازی صاحب دو پیروزی و دو شکست شدیم و با اختلاف یک امتیاز نتوانستیم در لیگ یک باقی بمانیم.

میرقربانی ادامه داد: طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال اهواز شرکت کردم ولی امروز به من اطلاع دادند که سیاوش بختیاری‌زاده گفته برای فصل جدید روی من نظری ندارد. به همین دلیل از مسئولان باشگاه استقلال تشکر کردم از طریق همین رسانه برای سیاوش بختیاری‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: حقیقتاً با توجه به اینکه در اواخر فصل گذشته سرمربی استقلال اهواز بودم، حس خوبی برای حضور بعنوان بازیکن زیر نظر یک مربی دیگر نداشتم و در نهایت بدون دلخوری از استقلال اهواز جدا شدم. جا دارد ار آقای جهانداری هم که به من اعتماد داشتند و در مقطعی هدایت تیم را به من سپردند، تشکر کنم.

صابر میرقربانی در خاتمه گفت و گو با خوزستان اسپورت عنوان کرد: از همه مردم خوزستان خصوصاً هواداران استقلال اهواز بابت حمایت هایی که از این تیم داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم استقلال اهواز فصل خوبی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
6
انشالا هر جا هستی موفق باشی. از این خوشم اومد که محترمانه مصاحبه کردی و از تماشاگرا و مربی و باشگاه تشکر کردی. برعکس بعضی دیگه از بازیکنا که تا از تیمی میرن شروع میکنن به جو سازی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
3
درود به سیاوش .کاری را که خیلی جلوتر باید انجام میدادیم او انجام داد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها