به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال خوزستان

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکنون با 8 بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی تصمیم گرفته برای فصل جدید تیمی جوان تر از سال گذشته را روانه مسابقات لیگ برتر کند و به همین دلیل تغییرات اساسی در استقلال خوزستان ایجاد کرده است.

ویسی که در خاتمه لیگ چهاردهم با 15 بازیکن قطع همکاری کرده، تاکنون 8 بازیکن جدید شامل 6 بازیکن از لیگ یک و 2 بازیکن برزیلی به ترکیب تیم آبی‌پوش خوزستان افزوده است. همچنین قرار شده استقلال خوزستان طی روزهای آینده چند بازیکن دیگر خصوصاً بازیکنان لیگ برتری که به کار تیم بیایند را جذب کند.

خروجی‌ها
سومایلا دیاکیته، لامین دیاوارا، پرویز کریمی، مجید حیدری، محسن بیات، محمدابراهیم خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، ایمان باصفا، یزدان عباسیان، سیدمهدی سیدصالحی، حجت چهارمحالی، میثم مجیدی و مهدی مؤمنی 15 بازیکن جداشده استقلال خوزستان هستند.

مهدی مؤمنی و میثم مجیدی در لیست ویسی برای فصل جدید قرار داشتند ولی ترجیح دادند برای ادامه فوتبال راهی تهران شوند. سایر بازیکنان جداشده استقلال خوزستان که شامل 13 بازیکن می‌شود، تا امروز با سایر تیم های لیگ برتری قرارداد منعقد نکرده‌اند.

ورودی‌ها
رحیم زهیوی (مهاجم نفت آبادان)، فرشاد جانفزا (مهاجم فولادنوین)، حسن بیت سعید (هافبک فولادنوین)، فرشاد سالاروند (هافبک مس رفسنجان)، دانیال ماهینی (مدافع راست ایرانجوان) و پیمان شیرزادی (مدافع چپ مس رفسنجان) شش بازیکن لیگ دسته اول بودند که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در تیم های مربوطه موردتوجه کادر فنی استقلال خوزستان قرار گرفتند و با این تیم قرارداد بستند.

دو بازیکن برزیلی بنام های فرناندو خسوس (دروازه بان) و ادوارد سوارز فریرا (مدافع) هم در روزهای اخیر به استقلال خوزستان پیوسته‌اند تا این تیم را در فصل جدید همراهی کنند.

بازیکنان فصل گذشته
موسی کولیبالی، محمد طیبی، میثم دورقی، عبدالهادی خنیفر، روح الله سیف اللهی، حمدالله ابدام و باقر هاشمی بازیکنانی هستند که از فصل گذشته در استقلال خوزستان باقی مانده‌اند. چند بازیکن سهمیه امید و جوانان هم در کنار این بازیکنان به تیم اصلی استقلال اضافه شده‌اند.

واکنش متفاوت به تصمیمات ویسی
گرچه 13 بازیکن خارج شده از لیست استقلال خوزستان به تصمیم ویسی اعتراض داشته و تعدادی از آن ها در واکنش به این موضوع با برخی رسانه‌ها مصاحبه‌هایی داشته‌اند، ولی فعلاً هیچ کدام از این 13 بازیکن جذب سایر تیم های لیگ برتری نشده‌اند. در همین راستا می‌توان پیش بینی کرد که بیش از نیمی از این نفرات نتوانند در فصل آتی لیگ برتر جایی داشته باشند.

این در حالیست که نظرات عمومی در جامعه فوتبال خوزستان نشان می‌دهد استراتژی ویسی برای فصل جدید مورد تأیید فوتبالدوستان این استان قرار گرفته است.

استقلال خوزستان البته در دهه پایانی تیرماه فرصت این را خواهد داشت تا نقاط ضعف باقی مانده را با جذب نفراتی که در فصل گذشته کارنامه فنی خوبی داشتند، ترمیم کند تا بتواند تیمی بهتر از سال گذشته را روانه مسابقات سازد.

برای تحقق این هدف لازم است تا باشگاه استقلال خوزستان در روزهای پایانی نقل و انتقالات چند بازیکن موردنظر کادر فنی را جذب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
3
اقای ویسی خدارو شکر از سنوات گذشته تجربه کسب کردن ومی خوان تیمو بومی کنن
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
2
امیدوارم با خوزستانی تر شدن تیم، موفق تر هم بشه. اصلا تیم های لیگ برتری خوزستان باید روال کاریشون این باشه که بازیکنان نخبه استان رو جذب کنن.
صابر خاموشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
سلام اقا از انتخاب دقیق اقای سرمربی ب دلیل انتخاب بازیکن و دفاع اخر فولاد یزد ابولفضل علایی سپاس گذاری کنم.چند سال دیگه لیگ برتری ما یزدیا خیلی دوستش داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها