به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۹۷ نظر

مصاحبه جنجالی سید ابراهیم تهامی

مصاحبه جنجالی سید ابراهیم تهامی

خوزستان اسپورت- ستاره اسبق فوتبال خوزستان اعتقاد دارد که بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر با استقبال هواداران همراه خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید ابراهیم تهامی بهترین مهاجم فوتبال خوزستان طی دوران پس از انقلاب، در مصاحبه ای با روزنامه نود، در رابطه با حضور مجدد استقلال اهواز در لیگ برتر، راه اندازی تیم استقلال خوزستان، گرایش هواداران به تیم فولاد پس از سقوط استقلال اهواز، مسائل جاری فوتبال آبادان و ... صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

مصاحبه سید ابراهیم تهامی را مرور کنید:

آقای تهامی تیم محبوبت هم امتیاز خرید؟
چندان خبری ندارم ولی شنیدم که امتیاز فولاد نوین را خریداری کرده‌اند.

از این بابت خوشحال هستی یا ناراحت؟
قطعاً خوشحال هستم چون من سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کردم و حضور این تیم می‌تواند به فوتبال خوزستان کمک کند. هر چند که من از سال 80 تاکنون هیچ مصاحبه‌ای علیه شفیع‌زاده‌ها نکرده‌ام ولی نمی‌دانم چه هیزم تری به آنها فروخته‌ام که هیچ موقع سراغی از من نگرفته‌اند و متاسفانه از باشگاه دور شده‌ام. البته هستند عده‌ای که خودشان دشمن شفیع‌زاده‌ها هستند ولی خودشیرینی می‌کنند و تا می‌توانند از من بدگویی می‌کنند تا هر طور شده رابطه من را خراب کنند. شاید هم همین امر باعث شده خبری از من نگیرند.

تو هم از جمله طلبکاران استقلال هستی و نتوانستی پولت را بگیری؟
من 17 میلیون طلب دارم که به خیلی وقت پیش‌ برمی‌گردد. باور کنید اگر همان موقع پول من را می‌دادند در همین اهواز اگر ملک می‌خریدم پنج میلیارد ارزش پیدا کرده بود و نیازی نبود دیگر به فکر فوتبال باشم.

چرا در یکی از تیم‌های خوزستانی تو را به خدمت نمی‌گیرند؟
آبادانی‌ها می‌گویند تهامی فقط برای اهوازی‌ها فوتبال بازی کرده و آبادانی نیست. اهوازی‌ها هم می‌گویند تهامی آبادانی است و اهوازی نیست که تیم بدهند. خلاصه ما این وسط گیر کرده‌ایم که کجایی هستیم! البته اگر در فوتبال صداقت داشته باشی به جایی نمی‌رسی. من هم چون با صداقت رفتار می‌کنم بعید است تیم بدهند. در آبادان آقای عیسی‌زاده واقعاً مدیر صادقی است ولی عده‌ای نمی‌خواهند بگذارند من در نفت کار کنم وگرنه در همین شهر خودم کار می‌کردم. فعلاً که در خانه نشسته‌ام و چهار گوشه دیوار را نگاه می‌کنم.

شما آخرین نسل فوتبال آبادان بعد از خودت را می‌شناسی؟
اگر اشتباه نکنم مجاهد خذیراوی بود.

فوتبال خذیراوی یک جوری سوخت و شما هم جور دیگری؟
متاسفانه گفتم در فوتبال ایران باید خیلی گرگ باشی که خرابت نکنند و بهت دور بدهند. ما هم که از این کارها بلد نبودیم و خیلی راحت‌ کنارمان گذاشتند.

این همه می‌گویند "آبادان برزیلته" در 20 سال اخیر باید 2 بازیکن از این شهر به فوتبال ملی معرفی می‌شدند؟
بحث آبادان برزیلته به خیلی سال‌های پیش برمی‌گردد. یک زمانی بازیکنان بزرگی از این شهر به فوتبال معرفی شدند و چون پیراهن نفت شبیه برزیل بود این شعار معروف شد و جا افتاد. البته الان هم فاخر تهامی برادرزاده‌ام در نفت جا افتاده و نفرات دیگری هم هستند که خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

یعنی می‌شود یکی مثل تهامی و خذیراوی را ببینیم؟
اگر حقیقت را بگویم خیلی‌ها بد برداشت می‌کنند ولی به قول اهوازی‌ها دیگر بازیکنی مثل تهامی زاییده نخواهد شد.

الان که بحث خرید امتیاز فولاد نوین توسط استقلال اهواز جدی شد فکر نمی‌کنید در آینده مشکلاتی به وجود بیاید چون حضور دو استقلال در یک شهر داستان درست کند؟
این استقلال فعلی که تازه تاسیس است و چندان هوادار ندارد. قرار بود عده‌ای از شاهینی‌ها و پرسپولیسی‌های سابق نام این تیم را پرسپولیس بگذارند ولی این کار را نکردند و گذاشتند استقلال. به نظر من وقتی استقلال اهواز روی کار بیاید چون اکثر اهوازی‌ها استقلالی ‌هستند به سمت این تیم خواهند آمد.

فولاد چه می‌شود الان این تیم هم هوادار پیدا کرده؟
فولاد به نام جنوب اهواز فعالیت می‌کرد و اصلاً هواداری نداشت و زمان لفته سه برادران حدود 20 تا پرسپولیسی و چند نفر هم شاهین توانستند جمع شوند و تیمی تشکیل دهند. آنها حدود هزار نفر تماشاگر داشتند و همان زمان استقلال 30 هزار طرفدار داشت و از روزی که سقوط کرد و فولاد لیگ برتری شد کم کم نسل جدید رفتند سمت فولاد و هوادار این تیم شدند. فولادی‌ها یک زمانی کارگرهای کارخانه را برای حمایت به ورزشگاه می‌بردند ولی الان تماشاگر پیدا کرده‌اند که اگر استقلال بیاید قطعاً هواداران استقلال هم خواهند آمد.

بحث اینکه استقلال امتیاز تیم دوم فولاد را خریده مشکل درست نمی‌کند؟
شاید کمی مشکل درست کند ولی چون خود فولادی‌ها نیز با خرید امتیاز لیگ برتری شدند چندان تنش درست نمی‌کند، هر چند حضور سه تیم از یک شهر هم جذابیت خودش را دارد و هم حواشی‌اش را.

ظاهراً رضا مهاجری قرار است سرمربی شود. واقعاً او می‌تواند در استقلال موفق شود؟
رضا مهاجری مثل برادرم می‌ماند و با هم از مدت‌ها پیش دوست بودیم و قطعاً می‌تواند در استقلال کارش را به خوبی انجام دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
22
سید ابراهیم تهامی ستاره تکرار نشدنی فوتبال خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
8
15
خوبه ما دوتا قهرمانی داریم حضور تو آسیا رو داریم آکادمی قدرتمندو ساختار خوبی داریم اینطور حرف می زنه مصاحبه کردن هم ادبیات خاصی می خواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
8
13
البته آقاسید اونقدر بچه نیستی که بازیهای شاهین اهواز رودر دهه شصت فراموش کرده باشی. البته طبیعیه شما به واسطه جنگ به شیرازرفته بودی واون ردزا رو اصلا ندیدی.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
داداش شاهین اهواز سال 68 فقط تماشاگر داشت که لیگ کشور بود و همه مردم اهواز بدون تعصب رنگی میومدن ورزشگاه که تیمو تشویق کنن و جام حذفی قهرمان شد.
شاهین سالهای قبل یا بعدش توی بازیای استان که بازی میکرد هزار تا تماشاچی نداشت.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
12
12
تماشاگرای جنوب ختم میشدند به گوشه سمت چپ جایگاه . اونموقع جنوب هم مطرح نبود همین تعداد کم تماشاگر هم ریشه شاهینی و پرسپولیسی داشتند که برای کم نیاوردن درمقابل سیل عظیم استقلالی های اهواز به سراغ تیمی رفتند که رنگ لباسش قرمز بود . و البته در این یک دهه اخیر که اوضاع استقلال اهواز بسیار اسفناک بود نسل جوون خوزستان حامی فولاد شدند .
اگر این بودجه ای که در این ده سال صرف زیر ساخت و باشگاه فولاد شده رو استقلال اهواز در اختیار داشت الان استقلال اهواز تا فینال باشگاه های اسیا هم پیش رفته بود
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
استقلال اهواز تا جایی که یادم میاد هیچ وقت حرفی برا گفتن نداشت الان هم نداره
تیمی که از لیگ دو یهوو بیاد لیگ برتر عاقبتش معلومه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
درجواب اون دوستمون که ندونسته ابراز فضل فرمودن باید بگم شاهینیهای که فرمودی کسانی هستند که از استقلال شهرداری آمده بودندوهیچ سنخیتی با شاهین ومکتب آن نداشتند.اما باتصمیم درست هییت مدیره ومرحوم خزامی بازیکنای بدر که از تیم شهباز اهواز آمده بودن وتماما بازیکنای تیم قدرتمند منتخب خوزستان وملی پوشبودند به شاهین آمده وآن همه افتخار برای خوزستان به ارمغان آورده وتماشاگران زیادی را هم به استادیم کشاندند.
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای ناشناس با احترام به شما، شاهینی های اصیل دقیقا همانهایی بودند که بعد از آمدن باند معروف ترجیح دادن از شاهین بروند. تیم بدر اهواز ملی پوش داشت؟؟؟ از شما بعید است چنین حرفی بزنید. بازیکنانی که از بدر آمدند اگر شاهینی بودند که شاهین را رها نمیکردند به تیم رقیبش جنوب بروند.این اقایون اول تیم بدر رو منحل کردن بعد شاهین و در نهایت جنوب اهواز.
استقلال اهواز شانس اورد که این اقایون نیومدن استقلال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
الان همون جنوبیا 50000 نفری غدیر پرمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
استقلال اهواز کی مطرح بوده؟جز دسته دو
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
7
8
ایشان اشتباه می کنند و شاید هم فراموشی گرفته اند.در دهه شصت همه اهواز طرفدار شاهین بودند.بعد از مشکلاتی که برای این تیم پیش آمد ما شاهد کوچ دسته جمعی بازیکنان این تیم به جنوب اهواز بودیم و البته خیل عظیم طرفداران این تیم به سمت جنوب گسیل شدند.در همبن زمان استقلال اهواز با استفاده از برند استقلال پایتخت اعلام موجودیت کرد و فعالیت گسترده تری را پیشه کرد و توانست در برابر جنوب محبوب آن زمان قد علم کنند.دوران اوج فوتبال اهواز زمانی بود که این دو تیم رقابت شانه به شانه داشتند.همین تغییر وضعیتی که برای شاهین و جنوب پیش آمد برای تغییر وضعیت جنوب به فولاد پیش آمد و فولاد با خریداری جنوب اهواز سقوط کرده به دسته دوم و با مربیگری همایون شاهرخی و حسین فرکی و به مدد تماشاگران به یادگار مانده از شاهین و جنوب مجدد به بالاترین سطح فوتبال کشور رسید و استارت فولاد پرشکوه در همان زمان زده شد.آقای تهامی ما به رگ و ریشه شاهینی خود افتخار میکنیم و البته به شما هم مباهات میکنیم و آرزوی سلامتی حضرتعالی را داریم.زنده باد شاهین اهواز.زنده باد جنوب اهواز.زنده باد فولاد خوزستان
پاسخ ها
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا بهروز ظاهرا شما فراموشی گرفتی یا شاید این داستانها رو از کسی شنیدی. شاهین اهواز اول دهه شصت بعد از انحلال تیم بدر اهواز قدرت گرفت. شاهین واقعی تیمی بود که نوروزی و وزیری و یارعلی و ... در اون بازی میکردند و وقتی باند معروف اومدن شاهین، این ستاره ها از شاهین رفتند. بعدش حدود سه چهار سالی شاهین با اوردن ستاره ها خوزستان تیم قدری بود که قهرمان جام حذفی شد و همه ما استقلالیا میرفتیم ورزشگاه تشویقش میکردیم. استقلال اهواز ریشه دارترین تیم اهواز بود که قبل از انقلاب 13 بار قهرمان اهواز و خوزستان شد تا لیگ تخت جمشیدم صعود کرد ولی بخاطر همنامی با تاج تهران نذاشتن بازی کنه و وقتی انقلاب شد چند سال تعطیل شد.
استقلال اهواز وسط دهه شصت از دسته سه اهواز شروع کرد تا رسید به قهرمانی اهواز و خوزستان و لیگ منطقه ای ایران و در نهایت صعود به لیگ آزادگان و لیگ برتر.
شاهین و جنوب و فولاد هیچ ارتباطی بهم ندارن. شاهین تیم مرحوم خزامی بود، جنوب تیم آقا لفته بود که از پاس اهواز ریشه می گرفت و فولاد خوزستانم فقط امتیاز جنوب رو خریداری کرد ولی هیچ سنخیتی با جنوب نداشت.
من بعنوان یه استقلالی هر وقت شاهین و جنوب با تیمهای غریبه بازی میکردند طرفدارشون بودم همونطور که الان از فولاد و استقلال خوزستان حمایت میکنم ولی اگه این تیما روبرو استقلال اهواز بازی کنن چون تیم اولم استقلال اهوازه این تیمو تشویق میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بالاخره شاهــــــــــــــــــــــــــین افتخار کسب کرد شما بقول خودتون با200 سال سابقه چه کردین جز سقوط
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
8
بودجه داشتین خوب هم داشتین ولی مدیریت نداشتین من بشخصه از اسم استقلال پرسپولیس بدم میاد حالا مال خوزستانم باشه فرق نداره چون تهرانیا اون تیمارو بنام خودشون میزنن فولاد هر چقدر قدمت داشته باشه ولی بزرگیش ثابت کرده جلوی تمام کسانی که می خوان فوتبال خوزستان کوچیک نشون بدن می ایسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
1
ادمین دمت گرم ...
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
به منظور جلوگیری از مقابله هواداران تیمهای مختلف استان با یکدیگر، ناچار هستیم برخی پیامها را حذف کنیم، در همین سطح هم مقابله طرفداران تیمهای خوزستانی با یکدیگر بیش از حد معمول است.

جواد
|
Germany
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
7
مثل اینکه ابرام خان فراموش کرده اند که مسعود شجاعی سلیمانی از محصولات صنعت نفت آبادان بود که سالها در اوساسونا در لالیگا فوتبال بازی کرد. و در حال حاضر از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هستند.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
8
اولا که بهترین مهاجم خوزستان بعد از انقلاب فرزاد اهک پور مهاجم شاهین اهواز بود
دوما فیلم بازیهای شاهین و جنوب اهواز چه در لیگ چه در اسیا وجود داره دوستان برن ببینن ورزشگاه کیپ تا کیپ تماشاگر بود فکر کنم تهامی اون موقع تو زمین خاکیهای شیراز دنبال توپ پلاستیکی می دوید
سوما مگه شاهین و جنوب با پول رفتن اسیا که استقلالیا میگن ما پول نداشتیم
چهارما تیمهایی که برای خوزستان افتخار کسب کردن و قهرمان شدن تو یاد همه خوزستانیها هستن و هیچکدوم هم ابی پوش نبودن شاهین جنوب و فولاد
پنجما در حال حاضر فولاد پرهوادارترین و پر افتخارترین تیم تاریخ خوزستانه و هیچ تیمی قابل قیاس با فولاد نیست
پاسخ ها
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شاهین اهواز اول دهه شصت بعد از انحلال تیم بدر اهواز قدرت گرفت. شاهین واقعی تیمی بود که نوروزی و وزیری و یارعلی و ... در اون بازی میکردند و وقتی باند معروف اومدن شاهین، این ستاره ها از شاهین رفتند. بعدش حدود سه چهار سالی شاهین با اوردن ستاره ها خوزستان تیم قدری بود که قهرمان جام حذفی شد و همه ما استقلالیا میرفتیم ورزشگاه تشویقش میکردیم. استقلال اهواز ریشه دارترین تیم اهواز بود که قبل از انقلاب 13 بار قهرمان اهواز و خوزستان شد تا لیگ تخت جمشیدم صعود کرد ولی بخاطر همنامی با تاج تهران نذاشتن بازی کنه و وقتی انقلاب شد چند سال تعطیل شد.
استقلال اهواز وسط دهه شصت از دسته سه اهواز شروع کرد تا رسید به قهرمانی اهواز و خوزستان و لیگ منطقه ای ایران و در نهایت صعود به لیگ آزادگان و لیگ برتر.
شاهین و جنوب و فولاد هیچ ارتباطی بهم ندارن. شاهین تیم مرحوم خزامی بود، جنوب تیم آقا لفته بود که از پاس اهواز ریشه می گرفت و فولاد خوزستانم فقط امتیاز جنوب رو خریداری کرد ولی هیچ سنخیتی با جنوب نداشت.
من بعنوان یه استقلالی هر وقت شاهین و جنوب با تیمهای غریبه بازی میکردند طرفدارشون بودم همونطور که الان از فولاد و استقلال خوزستان حمایت میکنم ولی اگه این تیما روبرو استقلال اهواز بازی کنن چون تیم اولم استقلال اهوازه این تیمو تشویق میکنم.
چنانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
در جواب به همشهری خوبم فولاد خورشید جنوب: کسی شک نداره که توی بازیهای آسیایی استادیوم پر میشد واسه تشویق جنوب و شاهین همونطور که اگه استقلال اهوازم میرفت آسیا همه طرفدارا بقیه تیما میومدن تشویقش میکردن. فقط جهت یادآوری میگم: همون سالایی که شاهین و جنوب رفتن آسیا وقتی با استقلال اهواز بازی میکردن به جز یه گوشه از استادیوم بقیه تماشاگرا استقلالو تشویق میکردن.
کامیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
خورشید جان !!! مشخصه از اینکه دو تا اس اس از خوزستان میخوان تو لیگ شرکت کنن خوشت نمیاد
مهدی7
|
United States of America
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
11
دوستان چند نکته: اولا استقلال؛فولاد؛صنعت؛ باید متحدشیم در کنار رقابت؛ رفاقت هم بینمون باشه دوما آقای تهامی حرفشون واقعیت داره قبلا ی شهر بود و ی استقلال اهواز و بعد از 6_7سال غیبت طبیعتأ فولادیهای عزیز بیشتر باشن ما استقلالیها همیشه از فولاد (جز دربی خوزستان) حمایت میکنیم؛ اس اس فولاد قلب خوزستان
مهدی7
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
6
ادمین جان ی سوال_ تاریخ تاسیس استقلال اهواز سال 1327درسته؟ و قدمتش از پرسپولیس هم بیشتره؟
مدیر پایگاه با سلام
سال 27 راه اندازی اولیه باشگاه بود که تیم فوتبال نداشته ولی اولین تیم فوتبال بنام تاج اهواز که از آن تصاویر و مدارک مستند وجود دارد، مربوط به ابتدای دهه 30 شمسی است.

بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
7
دوست عزیزی که با نام استقلالی کامنت گذاشتی ضمن احترام به حضرتعالی و کسوت جنابعالی ما به داشتن رقیب قدرتمندی مثل استقلال اهواز افتخار میکنیم و امیدواریم فوتبال اهواز با حضور شما پویاتر از قبل باشد.دوست محترم یادت میاد چرا تیمهای رقیب وقتی به آورد گاه تختی می امدند از لباس ابی استفاده میکردند.حتی سایپا هم با رنگ آبی به زمین می آمد تا در برابر جنوب آن زمان از حمایت استقلالی ها را داشته باشد.بهتر است به آینده نگریست که شخم زدن تاریخ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.آقای تهامی ظاهرا خودشون رو نقطه عطف تاریخ میدونن ولی من که فوتبال رو از ابتدای دهه شصت وقبل از پیدایش پدیده شگرف صنعت نفت آبادان دنبال میکنم ریشه مردمی شاهین و جنوب و فولاد رو درک کرده ام.یک زمانی یک خوزستان بود و یک شاهین پر افتخار و مردمی.بازی شاهین و ملوان رو یادتون هست؟مقتضیات خاص آن دوران باعث گردید ما عشق و علاقه مون رو از شاهین به جنوب و از جنوب به فولاد منتقل نماییم و باز هم تأکید میکنم به ریشه شاهینی خود افتخار میکنیم.زنده باد فوتبال خوزستان
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
طرفداری جنوبی از شموشک نوشهر در مقابل استقلال اهواز رو هم یادتونه ؟ دو فصل پیش حمایت از ملوان انزلی مقابل استقلال خوزستان رو چی ؟
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
7
اقا بهروز درود بر شما معلومه از اون فوتبالیهای قدیمی هستی
از خوندن متن شما لذت بردم خیلی خوب روند حرکتی تیمهای خوزستان و شکل گیری فولاد قدرتمند رو بیان کردید با اجازتون من از متن شما کپی گرفتم و در جای مقتضی از اون استفاده می کنم
همانطور که دوستان اشاره کردن ما به ریشه ی شاهینی خودمون می بالیم شاهین تنها باشگاه مردمی ایران بود که حکومت پهلوی برای تقابل با این محبوبیت ، تیم تاج (استقلال فعلی) روتاسیس کرد اما تیم تاج هیچ وقت نتونست به محبوبیت شاهین دست پیدا کنه و شاهین و هم خانوادهاش محبوب ترین تیمهای ایران باقی موندن
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
8
خدا کنه مثل سابق استقلالیها از رقیب فولاد توی ورزشگاه حمایت نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
5
اس اس اهواز عشق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
6
استقلال اهوازی ها همیشه خودشونه به تیم تهرانی استقلال نسبت داده اند همین استقلال اهواز اگر اوضاع فصل قبل فولاد را داشت بعید نبود که به لیگ یک سقوط می کرد لازم به ذکر است که تیم محبوب فولاد در دله مردم جا خوش کرده است ونه تنها در دل ورزش دوستان بلکه در تمام مردم چه زن وچه مرد چه کودک وچه پیر وما این را به وضوح می بینیم که فولاد تیم محبوب اول نه تنها اهواز بلکه خوزستان است وصد البته هر چقدر که زبان شما استقلالی ها تلخ باشد باز هم استقلال اهواز تیم دوم ما خواهد بود چون به دور از غیرت است که ما فولادی ها به تیم شهرخودمان که اسمه مقدس اهواز هم روی آن می باشد پشت کنیم زیرا ما سرخ های جنوب هواداران حرفه ای هستیم هوادارانی هسنیم که پس باخت تیم خود ایتاده آن را تشویق کردیم.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
10
یک مورد مهم خدمت خوزستان اسپورت.شما نگران مواجهه و کل کل طرفداران فولاد و استقلال نباشید. اگر تقابل طرفداران این دو تیم همراه با احترام متقابل باشه باعث پیشرفت هر دو تیم میشود. یادمان نرود دوستی و نزدیکی بیش ار حد برق و سپاسی توی شیراز باعث تضعیف هر دو تیم شد. از الآن طرفداران استقلال اهواز رو دعوت میکنم به حضور توی دربی اهواز تا یادی داشته باشیم از گذشته نه چندان دور دربی های اهواز و البته باز هم مثل همیشه فولاد برنده میشه. مخلص همه طرفدارهای فوتبال خوزستان.
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
9
عشق فقط فولاد خوزستان که دراين مدت فوتبال خوزستان رو دار شخصيت بين المللیکرده در کل جهان داری طرفدار خاصی هستن واز اقايون استقلالی تقاضا دارم وقتی استقلال تهران بياد اهواز بازم طرفدار فوتبال خوزستان هستن.فعلا فقط فولاد خوزستان هست که از همهی تيم های اهوازی هوادار داره و تو بازی داربی معلوم ميشه که کدوم تماشاگر زياد داره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
5
دوستایی که میگن ریشه فولاد و جنوب از شاهین اهوازه حتمن شوخی میکنن چون خود شاهین ریشش از شاهین تهران بوده و تیم جنوب با شاهین دشمن بود. سند هم نیاز نیس حتمن یادتون هس بازی شاهین و جنوب که ورزشگاهو اتیش زدن. اونکه دیگه استقلالیا دخالت نداشتن و بازی بین شاهین و جنوب بود که دیگیری شد و ورزشگاهم اتیش زدن و شاهین از هم پاشید
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما نمیگیم ریشه جنوب از شاهینه . اون بازی رو هم خوب یادمونه . ما میگیم ریشه طرفداراش از شاهین و پرسپولیسه . خصوصا بعد از کوچ دسته جمعی شاهینیا به جنوب . در ضمن تو همون بازی هم شاهینی ها استادیوم رو آتیش زدن که بعد از اون اتفاق عدهی خیلی کمی از اونها به شاهین وفادار موندن و عده کثیریشون در تقابل با استقلالی ها به اتفاق پرسپولیسی ها طرفدار تیم قرمز پوش اهواز شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
پ ن پ شماخوبی که وقتی اس تهران میومد پشت اس اهوازو خالی میکردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
4
محسن جان حتما هم خبر نداری که چراوچگونه اون درگیریها پیش اومد؟چرا داور مسابقه یک ساعت قبل ازبازی عوض شد؟چرا دو بازیکن اصلی شاهین رو قبل از بازی اعلام کردنداجازه بازی ندارند؟و بعداز بازی هم همه بازیکنای شاهین دسته جمعی رفتند جنوب و پایه های فولاد امروز رابنانهادند.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
برادر عزیزم من با شما موافق نیستم و معتقدم جنوب و فولاد هیچ ازتباطی بهم ندارن جز اینکه جنوب امتیازش را به فولاد فروخت.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
5
حالا که بحث تاریخ و قدمت شد یک نکته رو عرض کنم که قدیمی ترین تیم اهواز تیمی بوده به نام کلوپ شنا و در ابادان هم شاهین (جم) که قهرمان اولین دوره ی لیگ ایران شد
کلا تیم شاهین و هم خانواده هاش قدیمی ترین باشگاههای ایران هستن و تیم تاج (استقلال فعلی) بعدها توسط دربار پهلوی تاسیس شد
ناگفته نماند که این حرفها مربوط به گذشته است و معادلات امروز فوتبال ایران کلا تغییر کرده
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
برادرم لطفا تاریخ رو بار دیگه مرور کن. یک راهنمایی کوچک میکنم تا متوجه بسید اشتباه میکنید. تیم جم آبادان 20 سال بعد از کارگر آبادان تاسیس شد و کارگر قبل از تشکیل جم 3 بار قهرمان مسابقات منطقه ای ایران شد
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
تیم پرافتخار کارگر قدمتی 80 ساله داره که پس از تاسیس صنعت بهترین بازیکنای تیمهای آبادانی از جمله کارگر و 3 تیم دیگه با اتحاد تیم نفت آبادان رو تشکیل داده که بازیاش تماشاگرپسند و زیبا بوده قهرمان جام ریاست جمهوری هم شده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
9
4
در حال حاضر پر تماشاگرترین تیم خوزستان نفت مسجدسلیمانه.با احترام به بقیه تیم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
احمد جان شوخی بامزه ای بود خیلی وقت بود نخندیده بودم"نفت مسجدسلیمان !!!
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
واقعا باحال گفت
البته همه تیم ها قابل احترامه و امیدوارم همه تیم های استان پر تماشاگر باشن
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
5
دوستان از بازی تاریخی شاهین و جنوب در سال شصت و هفت یاد کردند.بد ندیدم یک ریشه یابی مجدد داشته باشیم از اون بازی.رقابت های اون سال لیگ خوزستان یک جذابیت ویژه داشت چون قرار بود سهمیه خوزستان در اولین لیگ منسجم فوتبال ایران مشخص شوند.دوست عزیزم به نکته ریزی اشاره فرمودند.استقلالیها در اون بازی دخالت نداشتند چون تشکیلات هواداری منسجمی نداشتند.همانطور که جنوبیها هم حضور چشمگیری در اون بازی نداشتند.یک شهر بود و یک ورزشگاه و یک شاهین.دستهای سی هزار شاهینی اون بازی هنوز جلوی چشمم بالا و پایین میروند.اما افسوس که ناداوری اون دیدار و مشت محکم داریوش بختیاری زاده بصورت داور شاهین پر افتخار رو لانه نشین کرد و بعلت داشتن ریشه مردمی شاهین و جنوب و البته کوچ دسته جمعی بازیکنان شاهین به جنوب باعث انتقال طرفداران اون شاهین به جنوب شد و البته تعدادقلیلی هم ترجیح دادند به نسخه اهوازی استقلال تهران که در همون سال بهمراه جنوب موفق به گرفتن سهمیه لبگ کشور شدند بپیوندند.راستی دوست عزیز و با معلوماتم که از آقای اسفندیار نوروزی بعنوان شناسنامه شاهین اهواز نام بردند خدمتشون عارضم که ایشون هم یکی دو سال در جنوب اهواز در کنار دوستان قدیمی شاهینی خود و طرفداران به یادگار مانده از شاهین توپ زدند و یکی از ریشه های مشترک جنوب و شاهین باشند.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
همین تعداد قلیل که میفرمایید در واقع کل استادیوم به استثنا گوشه سمت چپ جایگاه هستند دیگه ؟ و البته اون اکثریت هم شامل همون گوشه سمت چپ جایگاه خواهند شد . برادر خوب داری با ادبیات فاخر جعل تاریخ میکنی ها
استقلالیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بهروز عزیز منظورت از عده قلیل یعنی چهل هزار تماشاگر بوده !!!
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بهروز خان من آقای اسفندیار نوروزی را نمی شناسم و جنوب اهواز بازیکنی بدین نام نداشت. مقصود من آقای مسعود نوروزی کاپیتان بااخلاق شاهین بودن که هیچوقت جنوب اهواز عضویت نداشتند.
خوزستان ابیته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اخه در عجبم تو که بازیکنای خوزستانو نمیشناسی با چه اطلاعاتی داری پست میذاری"مسعود نوروزی رو میگه اسفندیار نوروزی"پس حتما از دید جنابعالی سیاوش بختیاری هم ادموند رحمانیه؟!!!! مارو بگو با کی داشتیم کری میخوندیم اگه شاهین و جنوب هواداراشون اینان پس همون بهتر که دیگه اثری ازشون نیست وگر نه مضحکه همه عالم میشدیم
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
در یکی دو سال آخر جنوب و قبل از انتقال ساختار تشکیلاتی این تیم به فولاد یک بازیکن کهنه کار و پر سن وسال در پست هافبک بازیساز توپ میزد که بدون شک نام فامیلیشون نوروزی بود حالا شاید اسم کوچیکشون رو اشتباه کردم ولی ایشون علیرغم حضورهای کوتاهمدت در بازیها بسیار موثر بودن . یادمه ایشون خیلی عزت و احترام داشتن در بین هم تیمی هاشون.متاسفانه هر چقدر به ذهنم فشار اوردم اطلاعات بیشتری نتونستم استخراج کنم ولی احتمال اینکه این نوروزی ها یک نفر باشند هست ولی اگر من دارم اشتباه میکنم عذر خواهی میکنم
خوزستان ابیته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
6
بهروز و خورشید جنوب احتمالا سنشون قد نمیده که تاریخچه فوتبال خوزستانو یاد بیارن.
نه دوستان اشتباه نکنید" استقلال برند خوزستانیهاست من خودم شخصا تهران بودم طرف اومد سمتم گفت بچه خوزستانی گفتم اره چطور مگه گفت حتما هم استقلالی هستی گفتمش دقیقا حالا میخوام به این دوستانمون بگم بابا استقلال ریشش تو خاکه نه مثل فولاد وشاهین رو اب باشه"
اگه سنتون قد بده حتما یادتون هست جام بسیج که میشد یا نخل طلایی رونقش با تماشاگرای استقلال بود یادتون نره بازی فینال بین لوله سازی منتخب استقلال اهواز و تهران 40 هزارتا استقلال رو تشوق میکردن خیلیا هم بیرون موندن حالا بازم بگین فولاد وشاهین تماشاگردارن عزیزان حتی شعار قدیمی خوزستان برزیلته به خوزستان ابیته تغییر کرد
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
4
اقا محسن شما که می گید شاهین و جنوب اصلا طرفدار نداشتن و همه طرفدار استقلال بودن ؟ بعد می گید هواداران این دو تیم با هم در گیر شدن و ورزشگاه رو اتیش زدن یه چیزی در حد خشن ترین دربیها فکر نمی کنید حرفاتون متناقضه ؟
پدر من از هواداران قدیم شاهینه و خیلی از دوستا و بچه محلهاش بازیکن و یا هوادار شاهین بودن من هم اولین تیم فوتبالی که براش فریاد کشیدم شاهین بود و این علاقه بعدها به جنوب منتقل شد و برای فولاد به اوج رسید به هر حال ریشه ی ما اینه که خدمتت عرض کردم هر چی باشه ما ریشه ی خودمون رو بهتر می شناسیم
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اتفاقا جنوب تنها چیزی که نداشت ریشه بود
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
استاد من نگفتم شاهین وجنوب تماشاگر نداشتند بلکه گفتم کمتر از استقلال تماشاگر داشتند. ضمنا درگیری ربطی به تعداد تماشاگر نداره و این امکان هست که تو یه بازی که فقط صد نفر تماشاچی نشستن ده نفر از اونها بریزن داخل زمین و جنجال درست کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
6
جنوب اهوازدراصل تیم پرسپولیس دوم درایران بود. که بعدهاکه بانام فولادخوزستان درلیگ برترحاظرشد بازیکنهای زیادی از پرسپولیس به فولاد منتقل شدند. نمونه اش یحیی گل محمدی وپژمان جمشیدی .پس خواهشآنگید جنوب اهواز ریشه ی شاهینی داره .ما فقط تیم استقلال اهواز رو استقلال میدونیم وافتخار میکنیم هیچ بازیکنی ازاستقلال تهران تواین تیم نبوده
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
4
آخه به اظهار نظر کسی که میگه ریشه شاهین روی آبه و از جام نخل طلایی چند سال پیش بعنوان یک سند تاریخی یاد می کنه بنظرتون من باید جواب بدم؟
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
برادر مستندات تاریخی حضرتعالی هم که پر از توهم و جعلیات بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
2
بهروزجان به اون آقایی که بازی لوله سازی واستقلال را برایت مثال میزنه بازی شاهین اهواز ومحمدان بنگلادش رایادآوری کن تا متوجه بشه تماشاگر یعنی جی؟
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
یک بازی ملی رو با بازی مقابل لوله سازی مقایسه میکنی ؟
اس اس اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
همه استقلالی بودن تماشاگرا اگه باور نداری برو مصاحبه بختیاریزاده رو بخون که شاهین بازی میکرد همیشه گفته تماشاگرا استقلال از ما حمایت میکردن اونموقع
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
5
احسنت دقیقا خوزستان ابیته درست میگه واسه جام بسیج که میشد از استقلال تهران دعوت میکردن که بیاد اهواز چون خوزستانیا همه استقلالی بودن و هستن به این خاطر واسه جذب هوادار از استقلال تهران دعوت میکردن حتی یادمه یه سال تیم اصلی استقلال نتونست بیاد ذخیره هاشو فرستاد اهواز این نشون از محبوبیت استقلال تو خوزستان داره
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
5
خب قدمت و ریشه و افتخار بعضی از تیمها معلوم شد جام بسیج و نخل طلایی¡¡¡¡ شما راست میگی شاهین ریشه نداره دیگه عاقلان قضاوت کنن
بزرگترین افتخار استقلال اهواز این بود که بهش می گفتن تیم دوم استقلال تهران یا برادر کوچیکتر و کلی هم کیف می کردن وقتی هم با تیم تهرانی بازی داشتن یک در میون می ایستادن و عکس یادگاری می گرفتن خیلی وقتها هم مربیشون یه استقلال تهرانی بود مثل پورحیدری حجازی و قلعه نوعی
خدا رو شکر فولاد از این افتخارات تو کارنامش نیست
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شما چیزی در مورد مکتب شنیدی ؟ مکتب شاهین یا مکتب تاج ؟ وقتی معنای مکتب رو فهمیدی و برات جا افتاد دیگه همچین اظهار نظری نمیکنی
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
4
اقا ما از این مکتبا سر در نمی یاریم ولی این می دونم که این کارایی که استقلالیهای اهواز انجام می دادن هیچ باشگاهی در هیچ جای دنیا انجام نمی ده و برای خوزستانی که مهد فوتباله زشته که نماینده ی استانش خودش رو به یه تیم تهرانی بچسبونه
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
5
ای بابا ای بابا.این دل پر از بغضه.پر از کینه.پر از نفرت.نفرت از حمایت از تیمهای غیر خوزستانی در برابر خوزستانیها. نفرت از آبی پوشیدن تیمهایی مثل ملوان و سایپا به امید حمایت از همین دوستانی که ادعا میکنن همیشه طرفدار خوزستان بودیم. نگین آقا تو رو خدا نگین این حرفا رو که ما همیشه از جنوب حمایت کردیم. مگه میشه فراموش کنم فیتال جنوب و سایپا رو که چطور خوشحالی کردین از قهرمانی سایپا. مگه میشه اشکهای اون زمان خودم که یک جوان احساساتی بودم و بواسطه دیدن اون صحنه های زشت بر گونه هام جاری شد رو فراموش کنم؟ شما هیچوقت پرچمدار فوتبال اصیل خوزستان نبودید. بی شک تاریخی ترین روز خوزستان در دهه شصت روز پیروزی منتخب خوزستان بر ژاپن بود. لیست بازیکنان حاضر در اون میدان رو مرور بفرمایید. اون دلاورمردان پرچمداران واقعی فوتبال خورستان در بعد از انقلاب بودند. خیلی از اونها در شاهین و سپس در جنوب حضور داشتند. همینطور که میبینین شما هیچ جای معادلات اون دوران حضور نداشتید. بگم باز؟بگم؟
پاسخ ها
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا بهروز بزرگوار من دیگه با شما بحث نمی کنم چون مطمئن شدم از روی آگاهی دارید تاریخ رو تحریف می کنید و اطلاعات غلط به جوانترها می دید.
دلیل هم دارم:
بازی منتخب خوزستان و ژاپن آخر سال 67 انجام شد که استقلال اهواز صعود کرده بود لیگ یک اهواز سرمربی تیم منتخب حاج حسن سالمی سرمربی استقلال اهواز بودند. بغیر از سعید زبیدی بازیکن جنوب و سیاوش بختیاریزاده و کورش بختیاری (منظورم برادر سیاوش نیست) از شاهین اهواز بازیکن دیگه ای از این دو تیم توی ترکیب اصلی نبود.
حاج مجتبی یارعلی که از سال 64 رفته بود از شاهین. کریم مروانی از نیرو اهواز. کریم آلبوخنفر از شادگان که دوگل زد.
استقلال اهواز بیشترین بازیکن رو داشت داخل ترکیب که میگفتن سالمی چون مربی تیمه همه رو از استقلال اورده.
اسامی استقلالیها: رضا داودی و عیسی عساکره و صبیح ساران و داراب بابادی و غلام پاکدل.
این اطلاعاتو بر اساس عکسی نوشتم که خوزستان اسپرت زده از بازی خوزستان و ژاپن.
لینکش اینه لطفا ببینید آقا بهروز بزرگوار:
http://khuzestansport.ir/fa/news/2914
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
1
من دقیقا متوجه نشدم کجای مصاحبه ایشون جنجالی بود، یه کم توضیح می دین؟ ممنون میشم
مدیر پایگاه با سلام
نظرات ارسالی بینندگان را بخوانید متوجه می شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
توهینش به جنوب وفولاد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
5
بدون شک تیمهایی که افتخار آفرین شدند در این سی ساله شاهین و جنوب و فولاد بودند و البته تیم منتخب خوزستان دهه شصت که همه بهش افتخار می کردیم.در مورد اشتراکات این تیمها میشه قلم فرسایی های بسیاری کرد که مهمترینشون تماشاگرانشون بودند که در این گذر زمان و حتی با تغییر نسلها در این تیمهایی که نام بردم جابجا شدند.دوستان تاریخ رو که نمیشه تحریف کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
4
بهروز عزیز"تعصب داری به تیمت خیلی هم خوبه نمیگیم بده ولی درست و بی تعصب قضاوت کن من نخل طلایی و جام بسیج رو واست مثال زدم که بدونی تو اون دو جام جنوب و شاهین اهواز هم حضور داشتن ولی به گفته سید ابراهیم تهامی خودمون تماشاگرای جنوب و شاهین رو کارگرای روز مزد کارخانه نوردولوله که جنوب زیر پوششون بود تشکیل میدادن عجب دنیایی شده والله بزور میخوان واسه خودشون تاریخ جعلی درست کنن
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
3
ناشناس جان ما داریم در مورد شکل گیری فوتبال نوین خوزستان در دهه شصت صحبت میکنیم نه جام نخل طلایی.لطفا کمی پای صحبتهای بزرگترهای اطراف خودت بشین.اینکه آقای تهامی فرمودن تماشاگرای جنوب و فولاد فلان بودن احتمالا ناشی از سرخوردگی ایشون در مقابل افتخار افرینی شاهین و جنوب و فولاد بوده.از خوزستان اسپورت خواهش میکنم جهت شفاف سازی از اون دوران مصاحبه ای با جهانبخش داراب پور داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
4
اولا اقایون استقلالی یادتون هست وقتی استقلال تهران میومد تیم شهرتون تنها میزاشتین ومامیرفتیم اس اهواز تشویق میکردیم،ضمنا ... مشکل روانی داره
استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
4
آقا بهروز بزرگوار من دیگه با شما بحث نمی کنم چون مطمئن شدم از روی آگاهی دارید تاریخ رو تحریف می کنید و اطلاعات غلط به جوانترها می دید.
دلیل هم دارم:
بازی منتخب خوزستان و ژاپن آخر سال 67 انجام شد که استقلال اهواز صعود کرده بود لیگ یک اهواز سرمربی تیم منتخب حاج حسن سالمی سرمربی استقلال اهواز بودند. بغیر از سعید زبیدی بازیکن جنوب و سیاوش بختیاریزاده و کورش بختیاری (منظورم برادر سیاوش نیست) از شاهین اهواز بازیکن دیگه ای از این دو تیم توی ترکیب اصلی نبود.
حاج مجتبی یارعلی که از سال 64 رفته بود از شاهین. کریم مروانی از نیرو اهواز. کریم آلبوخنفر از شادگان که دوگل زد.
استقلال اهواز بیشترین بازیکن رو داشت داخل ترکیب که میگفتن سالمی چون مربی تیمه همه رو از استقلال اورده.
اسامی استقلالیها: رضا داودی و عیسی عساکره و صبیح ساران و داراب بابادی و غلام پاکدل.
این اطلاعاتو بر اساس عکسی نوشتم که خوزستان اسپرت زده از بازی خوزستان و ژاپن.
لینکش اینه لطفا ببینید آقا بهروز بزرگوار:
http://khuzestansport.ir/fa/news/2914
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
4
اقا بهروز بذار تو تصورات خودشون خوش باشن اخه اینا چه گلی به سر فوتبال خوزستان زدن ؟ میگن اینایی که اومدن از فولاد حمایت کردن استقلالی بودن اخه حرف از این خنده دار تر ؟ پنجاه هزار نفر سرخ و طلایی با پرچم فولاد میشن استقلالی خدایی خنده دار نیست ؟ شما چرا از تیم خودتون حمایت نمی کنید چرا ازاستقلال خوزستان که خودش رو کشت پنجاه نفر برای بازیاش نرفتن حمایت نکردید مگه اینا نماینده ی خوزستان نبودن ؟ مگه اینا ابی نبودن پس چی شد خوزستان ابی ؟ حرف شما مثل این می مونه که طرفداران استقلال تهران ادعا کنن این صدهزارنفری که برای بازی پرسپولیس تو اسیا رفتن ورزشگاه ازادی استقلالی بودن جل الخالق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دادش اینا باورشون نمیشه برای ی بازی معمولی فولاد 50000 نفر بیان اخر نزدیک دو دهس ورزشگاه نرفتن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
6
سلام
من از کرج با شما مکاتبه دارم در جواب اون دوستمون که استقلال اهواز رو میکوبه یه چیزی رو مطمئنم که سنشون در حد این فولاد الان است عزیزم من ۱۱ سالم بود از خشایار میومدم تختی اون موقع اس اس چیزی در حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر فقط واسه برق شیراز چوکا ملوان ماشین سازی تبریز که میدونم این تیما اصلا به سن شما قد نمیده
درضمن گفتید ما دوتا قهرمانی و نمیدونم تو آسیا هستیم و از حرفا.
قهرمانی های فولاد خیلی کمتر از سپاهان میباشد
دلیل سقوط استقلال فقط نداشتن پشتوانه مالی مثل صنایع فولاد میباشد درضمن همین تراکتور سازی تا ۴ سال پیش دسته دو بود الان فولاد رو قورت میده
طرفداران فولاد فرزندان طرفداران استقلال اهواز هستن
پس این تیم پتانسیل بسیار بالایی دارد اگر شما جوونا پشتیبانش باشید
رضا از کرج
سعید استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
4
عزیزی که نوشته برای بازی فولاد پنجاه هزار نفر میاد استادیوم دلیلش اینه که ما هوادارای استقلال اهواز بخداوندی خدا میامدیم تشویق فولاد توی اکثر بازی های مهم ولی دیگه تیم محبوبمون اومده و تمام میبینید استادیوم رو به تسخیر در خواهیم آورد زنده باد قدیمی ترین و پر هوادار ترین تیم اهواز اس اس اهواز تاسیس 1327
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
این فصل رو داشته باش به هر حال استقلال اهواز الان ی خاطره شده بهتره ادم با واقعیات زندگی کنه به هر حال اس اهواز با فولاد وجنوب قابل مقایسه نبوده ونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
6
فولاد يعني جنون ن فقط تيم فوتبال واسه كل خوزستان
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
6
دوستان یک نکته رو متوجه شدین؟ هیچکدوم از فولادی ها بابت انتقال امتیاز فولاد به استقلال منت روی سر این تیم نگداشتند.این نشون میده همه ماها با هر رنگی که هستیم بواسطه هم استانی بودن اگه گوشت هم رو هم بخوریم استخون همدیگه رو دور نمی اندازیم. امیدوارم استقلالیهای عزیز شایسته این بذل سخاوت بزرگواری ما باشند
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بهروز جان پولشو گرفتین.خریدار دیگه ای هم که نداشت.بابا چقدر نیش میزنی برادر.خوب فولاد پر افتخارتره استقلال اهواز قدیمی تر و پر هوادارتر.
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
5
بابا اینقدر بحث نداره.استقلال اهواز مردمی پرتماشاگر و یکی از قدیمی ترین تیمهای کشوره.فولاد هم پر افتخارتره چون با وجود قدمت کمش هم پول داره و هم مدیریت خوب.به همین دلیل نسل جوان متمایل به فولادن.ولی استقلال اهواز نه پیراهن میده نه بلیط و نه پرچم.تماشاگران خودجوش میان ورزشگاه.این فرق این دو تیمه اینارو که انشالله قبول دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
فولاد پول نداره درایت ومدیریت وبرنامه داره اگر پول داشت من تاالان ی پرچم یا لباس مجانی دستم رسیده بود
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
2
ایمان جان توجه شما را به یکی دو سال اولیه حضور شفیع زاده در استقلال اهواز جلب میکنم که تبر گرفته بود و محکم و پی در پی به بدنه و تنه رنجور جنوب و به قصد نابودی این تیم میکوبید.عادل حردانی علی فرتوت اهوازی عبدالرضا سعدی رحیم حلفی و ... رو قاپید تا بشن یکه تاز فوتبال اهواز ولی مگر میشه محبوبیت رو با پول خرید؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
1
لطفا اختلافات رو کنار بزارید و از همه تیمهای استان حمایت کنیم.اگر هم کری خونی داریم فقط باید به بازی های دربی محدودش کنیم و در باقی بازیها از همه تیمها حمایت کنیم و حتی برای قهرمانی در لیگ برتر یا فرار از سقوط بازیهای مساوی نداشته باشیم.یه برد و یه باخت تو رفت و برگشت.سیاستی که تیمهای هم شهری و مخصوصا اصفهانی برای کمک به هم و هدر نرفتن امتیاز و انرزی و فشار کمتر به تیمهای استان. خوزستان برزیلته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
2
پس بگو چرا کیک و ساندیس کم شده تو بازار نگو همرو فولاد میخره میده که بیان تشویقش کنن"عجب !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
3
منم با نظر ایمان موافقم فولاد با بلیط و پیراهن و پرچم و همینطور کیک و ساندیس هوادار جمع میکنه ولی استقلال با اصالتش"انشاالله که این دوستان قرمزدوست دیگه بیشتر از این با بحثای بی اساسشون این صفحه رو بیشتر از این شلوغ نکنن...یا علی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
1
خدا وکیلی بازیهای نفت مسجدسلیمان توی لیگ یک بیشتر از این تیمها توی لیگ برتر تماشاگر داره.
علی اهوازی
|
Netherlands
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
5
3
درود به ابراهیم تهامی که هر آنچه گفت حقیقت و حرف دل ما استقلالی های اهواز بود.تیمهای تازه به دوران رسیده بدانن که مجبوب ترین تیم خوزستان استقلال اهواز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
6
4
بزار انشاالله استقلال بیاد لیگ برتر فولاد برمیگرده به زمان 20 نفر هوادار
عشق جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
6
واقعا تا آخرعمر باید حسرت بخوریم میراث فوتبال خوزستان بعد از انقلاب که از شاهین شروع شد و وبا حذف ناجوانمرادنه اش ، پرچمدار شد جنوب که چه خونه دل خورد لفته سه برادارن که فقط هدفش ، عشقش اعتلای نام خوزستان برای تمام مردم جنوب بود عرب لر فارس و بعد از اون این راهو فولاد دنبال کرد با شاد کردن دل مردم . تهامی بازیکن بزرگی بود و قدر مسلم حقشو همین آبی و قرمز های پایتخت خوردند نه برادرانش در جنوب اینو باید فهمید . اینکه عده ای از همشهریانمون دوست دارند آبی باشند قرمز باشند مهم نیست باشند ولی اگر اسم خوزستان رو به اون رنگ ها ترجیح دادند واقعا متاسفم می شم
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
2
آقا بهروز زمانی که شفیع زادها آمدند که دیگر جنوبی نبود.چون چند سال قبل امتيازشو فروخته بود.تبر کجا ؟ریشه کجا؟
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
1
من طرفدار فولادم ولی قلبا دوست دارم تعداد تیم های خوزستانی در لیگ بیشتر بشه و همشون هم موفق بشن. به نظرم درست نیست هوادارا علیه تیم های دیگه استان صحبت کنن. در هر صورت هر تیم خوزستانی تو لیگ نتیجه بیاره افتخارش برا خود ماست و باید از همشون حمایت بشه. فقط کاش بجای استفاده از اسم استقلال اهواز و استقلال خوزستان یه اسمای دیگه ای میذاشتن. انصافا خوزستان خودش مهد فوتباله چرا باید از اسم تیمای بداخلاق تهرانی مشابه سازی کنیم
مسجدسلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
1
5
من به عنوان هوادار نفت مسجدسلیمان می گم که از قدیم شاهین و جنوب هواداران بیستری نسبت به استقلال اهواز داشتن والان بدون تعارف فولادی ها توی اهواز ده برابر هستن هرچند که استقلال اهواز هم هواداران خوبی داره اما دیگه الان دوران فولاده قبول کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
3
1
به امیدخدامااومدیم یعنی استقلال اومددوباره هیجان به ورزشگاه برگشت امافولادی میدونن تماشاگرای بازیاشون نصف استقلالی نصف واسه قضیه دیگست خودتونوگول نزنید
محمدحسام الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
آقایون ، خانمها ، برادران خواهران عزیزان طرفداران هواداران ، تمام تیمهای خوزستـــــان، عشق مردم خونگرم و مظلوم خوزستان هستند، مهم اینه که نتیجه بگیرند و شادی ها و اشکهای شوق را به خونه های گرمه خوزستانیها بیارن، پس حمایت کنیم از فولاد از استقلال اهواز و از استقلال خوزستان ، و شاهد دشمن شادی نشویم ، درود بر خوزستان و مردم خونگرمش. درود بر فوتبال خوزستان.
توفیق بنی تمیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
1
1
باسلام خدمت دوستان وادمین عزیزمن ازبچهگی علاقه ی خاصی به اس اهوازداشتم به خاطرهواداران پرشورش وبازیکنان متعصبش اگرآن بازیکنان درحال حاضربودن صددرصددرآسیاآقایی میکردندنگاه کنیدنعمتی نژادها- تهامی _ نادریان قیچی برگردان و.....
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
1
خوزستان برزیلته...
من هر تیمی که مربوط به خوزستان باشه رو دوست دارم و تشویق میکنم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
1
والله من یادمه از کوچیکی هم استقلال رو تشویق میکردیم هم فولاد رو ، اصلا فرقی هم برامون نداشت ، بحث بحث خوزستان بود با هرتیمی بازی میکردند تشویقشون میکردیم ، یادمه یه هفته بازی فولاد بود هفته بعدش بازی استقلال ما هم که خونمون لشکر آباد پاتوقمون استادیوم بود از برد فولاد به همون اندازه خوشحال میشدیم که از برد استقلال ، امیدوارم این گونه بحثها باعث نشه فراموش کنیم که همه مال یه شهر ویه استان هستیم وبایستی هوای هم رو داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
0
باسلام جنوب اهواز تیمی بود که در دهه 40 با 6 گل تیم کلوپ شنای اهواز که پرقدرترین باشگاه خوزستان بود را شکست داد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها