به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

طرفی: استاندار خوزستان به داد فوتبال برسد

طرفی: استاندار خوزستان به داد فوتبال برسند

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان از مسئولان خواست به یاری تیم های فوتبال این استان بیایند.

علی طرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، ضمن ابراز نگرانی از شرایط اضطراری دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر، گفت: در شرایطی که فقط 25 روز تا پایان نقل و انتقالات لیگ برتر فرصت داریم، تکلیف دو نمانده خوزستان مشخص نشده و همه فوتبالدوستان نگران این دو تیم هستند.

طرفی ادامه داد: در روزهای اخیر هیئت فوتبال خوزستان تمامی تلاش لازم برای رفع مشکل تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز را انجام داده ولی کماکان به نتیجه نهایی نرسیده است. حقیقت اینست که برای برطرف شدن مشکل این دو تیم نیاز به مساعدت مسئولان استان داریم ولی تاکنون کمکی به ما نشده است.

وی افزود: از استاندار محترم خوزستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می کنم به یاری فوتبال خوزستان بیایند و 5 دقیقه از وقت خود را در اختیار جامعه ورزش بگذارند تا اجازه ندهند دو سهمیه لیگ برتری این استان که با زحمت زیاد به دست آمده، به این راحتی از بین برود.

علی طرفی در پایان گفت: آقای مقتدایی از مدیران اهل ورزش هستند که مشکل بودجه باشگاه فولاد خوزستان را با درایت و پیگیری برطرف کردند و از ایشان درخواست داریم برای رفع مشکل دونماینده دیگر این استان هم پیش قدم شوند و تکلیف تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز را روشن کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
3
مسولای استان نطاره گرن تو همه چی حرفای ماهم براشون مهم نیست چون پولشونو می گیرن میرن باش کاناداد ترکیه کیف می کنن برای چی ناراحت چیزی باشن.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
1
امتیاز فولاد نوینو تو استان به هر تیمی میخواید بدید فقط خدا وکیلی زود باشید و به تیم های خوزستانی کمک کنید که تیم خوبی ببندن

زوووووووووووووووووووود باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها