به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

بختیاری زاده: اسم استقلال را عوض کنید

سیاوش بختیاری زاده پیشنهاد می دهد نام تیم استقلال خوزستان را تغییر بدهند.
پیشکسوت فوتبال خوزستان با انتقاد از حضور بازیکنان غیربومی در ترکیب تیم های خوزستانی گفت: مسئولان این تیم ها باید نام تیم های خود را عوض کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری زاده بازیکن اسبق منتخب خوزستان که سابقه بازی در تیم های مختلف استان را داشته، در گفت و گوی پخش زنده با رادیو خوزستان ضمن انتقاد از حضور بازیکنان غیربومی در ترکیب تیم های این خطه گفت: فوتبال دیار کارون در دهه های گذشته بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی می کرد اما اکنون تبدیل به وارد کننده شده است.

بختیاری زاده ادامه داد: تیم های خوزستانی از همه جای ایران بازیکن دارند و به نظر من از این پس نباید پسوند خوزستان را یدک بکشند. به عنوان مثال پیشنهاد می کنم که استقلال خوزستان نام تیمش را به استقلال ایران تغییر دهد چرا که اکثر بازیکنان این تیم غیرخوزستانی هستند.

این پیشکسوت صاحب نام خوزستانی همچنین از عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها انتقاد کرد و گفت: هوادارانی که بعد از عدم نتیجه گیری تیم ها شروع به انتقاد می کنند، چرا برای حمایت از این تیم ها به ورزشگاه نمی آیند؟ این درست نیست که در منازل خود بنشینند و وقتی تیم نتیجه نگرفت، شروع به انتقاد کنند. فقط کم مانده است که باشگاه ها اقدام به ارسال اتومبیل اختصاصی به درب منازل هواداران کند تا آنان را به ورزشگاه ها بیاورد.

وی در پایان گفت: من نگران وضعیت فوتبال خوزستان هستم و هر چه زودتر باید به نابسامانی فعلی خاتمه داد.

«این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها