به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

لیست کامل ورودی و خروجی‌های فولاد

لیست کامل ورودی و خروجی‌های فولاد

خوزستان اسپورت- دراگان اسکوچیچ تا پیش از برگزاری اردوی کردان، بخش عمده ای از لیست تیم فولاد خوزستان برای لیگ پانزدهم را مشخص می کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز شنبه آینده برای برپایی اردوی 9 روزه راهی کردان کرج خواهد شد و این در حالیست که دراگان اسکوچیچ که در تعیین بازیکنان ورودی و خروجی تیم فولاد در فصل نقل و انتقالات اختیار تام دارد، تلاش می کند که بخش اصلی اسکلت تیم فولاد در فصل جدید را تا پایان هفته جاری مشخص کند.

با گذشت سومین هفته از فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم وضعیت کامل لیست بازیکنان بزرگسال و سهمیه های تیم فولاد خوزستان بدین ترتیب است:

بازیکنان فصل قبل:
مهدی بدرلو، ساسان انصاری و امید خالدی که با فولاد خوزستان قرارداد داشتند، در این تیم ادامه فعالیت می دهند.

لئونارد مساریچ، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات، بهمن کامل و علیرضا سلیمی هم که قراردادهایشان با فولاد تمام شده بود، با این تیم تمدید قرارداد کرده اند.

بازیکنان ورودی:
مهدی دغاغله از پرسپولیس و حسین مالکی از تیم نفت مسجدسلیمان دو سهمیه لیگ برتری جذب شده به تیم فولاد هستند.

همچنین باشگاه فولاد خوزستان در حال مذاکره با نفرات حاضر در لیست ارائه شده از سوی اسکوچیچ است. گرچه نفرات دیگری هم که نام آن ها به باشگاه ارائه نشده، برای آمدن به فولاد رایزنی های لازم را انجام داده اند و احتمال حضور بازیکنان حاضر در این لیست بیشتر از نفرات لیست اول است.

اما تعدادی از بازیکنان فصل گذشته لیگ دسته اول از جمله فولادنوین نیز در تمرینات تیم اصلی فولاد حضور دارند و منتظر اعلام نظر دراگان اسکوچیچ هستند.

بازیکنان خروجی:
ارشاد یوسفی، ایمان موسوی، محمد قاضی و محسن مسلمان 4 بازیکنی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و در فهرست جدید اسکوچیچ قرار ندارند.

احمد آل نعمه هم که با فولاد خوزستان تا سال آینده قرارداد دارد، به دلیل مشابه باید فولاد خوزستان را ترک کند.
 
لیست انتظار:
آلویس نونگ برخلاف توافق اولیه به ایران نیامده و در حالی که گفته از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد، به نظر می رسد که منتظر بالا رفتن رقم پیشنهادی فولاد است تا به ایران برگردد.

اما مهرداد جماعتی، علی سینا ربانی و رضا احمدی 3 بازیکن سهمیه بزرگسال و میلاد همایونی دروازه بان سهمیه زیر 23 سال که با فولاد خوزستان قرارداد دارند، احتمالاً طی امروز و فردا تکلیف نهایی خود را می دانند.

بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شهاب کرمی و سروش سعیدی کماکان مشکل سربازی دارند و به همین دلیل باشگاه فولاد نمی تواند از این بازیکنان استفاده کند.

بازیکنان سهمیه:
یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، محمد اهل شاخه، بهمن جهان تیغ، سینا مریدی و بهنام موسوی نفراتی هستند که از مسابقات فصل گذشته به عنوان سهمیه در تیم فولاد حضور داشته اند و احتمالاً همه آن ها در فصل جدید هم جزو نفرات سهمیه فولاد خواهند بود.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
3
فولاد 8 نفر از 18 نفرش مشخص اند

مالکی هم اضافه شد

و دغاغله م همینطور
با احتساب اینکه دغاغله بزرگسال باشد میشوند 10 تا

حالا
نانگ-مبعلی -جماعتی اضافه بشوند می شوند 13 تا
از بین ابراهیمی نفت تهران و ابراهیمی استقلال و 3 تا فولاد نوین و یک دروازبان خوب جمعا می شوند 5 تا که کلا به 18 تا می رسند

انشالا اگه وسط فصل ایوب برسه که یکی از ضعفها رو برطرف می کنیم
پس لیست اینجوری تکمبل میشه آقای اسکوچیچ !!!!
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
3
1
یکی از اشتباهات قلعه نوعی کم بازی دادن برزای بود یا سمت راست ازش استفاده میکرد. برزای سمت چپ کولاک میکنه. به نظرم اگه جذبش کنن خوبه ایجوری شریفات میتونه متمایل به وسط کار کنه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
1
3
سلام خوزستان اسپرت
اطلاعی از جذب رافخایی دارید؟
آیا قرار است که جذب بشه برا فولاد؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
عالی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها