به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمالی: بازیکنان سرباز به تیم های نظامی می‌روند

کمالی: سربازان به تیم های نظامی می‌روند

خوزستان اسپورت- جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکنان سرباز در فصل جدید تنها در تیم‌های نیروهای مسلح شامل تراکتورسازی، ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی، مقاومت و غیره بازی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی درباره آن دسته از فوتبالیست‌ها و ورزشکارانی که مشکل کارت معافیت سربازی دارند، گفت: برخی از این افراد برای بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی سربازی اقدام کرده بودند و در حال حاضر نیز این توقع را دارند که به درخواستشان رسیدگی شده و بتوانند معاف شوند که در این خصوص باید بگویم این دسته از افراد به دلیل جرمی که انجام داده‌اند، دارای پرونده بوده و پرونده‌شان نیز در مراجع قضایی در دست رسیدگی است، بنابراین تا زمانی که مرجع قضایی صادر نشود، این افراد امکان بهره‌مندی از جریمه ریالی را نداشته و پس از آن با دستور مقام قضایی و برابر حکم صادره برایشان تصمیم گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: البته این دسته از افراد باید حداقل 8 سال غیبت از سربازی داشته باشند در غیراینصورت به طور کلی واجد شرایط نخواهند بود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به این دسته از فوتبالیست‌ها خاطرنشان کرد: همانطور که قبل‌تر نیز بارها گفته شده بود، هیچ یک از آنان حق بازی در تیم ملی را ندارند و تنها کسانی که حداقل 4 ماه خدمت در نیروهای مسلح داشته و دوران آموزش نظامی را نیز سپری کرده باشند، می‌توانند در فصل جدید تنها در تیم‌های نیروهای مسلح شامل تراکتورسازی، ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی، مقاومت و غیره بازی کنند.

کمالی اضافه کرد: موضوع دیگر که لازم به یادآوری است این است که این افراد حقوقی برابر با دیگر سربازهای نیروی مسلح را دریافت و حق عقد قرارداد مالی را ندارند و هرگونه اقدامی برای عقد قرارداد مالی، خارج از چارچوب محسوب می‌شود.

وی درباره وضعیت رسیدگی به پرونده "پولادی" نیز گفت: این بازیکن دیگر در تیم ملی بازی نمی‌کند و همانند دیگر مشمولان غایبی که در خارج از کشور هستند محسوب شده و بنابراین در صورتی که وارد کشور شود، ملزم است که سربازی خود را سپری کند در غیراینصورت اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
4
من قول بهتون ميدم رحماني تشريف ميبره تيم هاي نظامي ولي من ازاين ناراحت هست كه انيستاي ايراني ميخواد بره تيم هاي نظامي كه واقعا همه هوادران فولاد هرگز بازي هايش فراموش نميكنن كسي نيست جز اقاي سروش رفيعي انيستاي ايران هرجا باشي موفق موموئيد باشي ومطمئن باش مه همه هوادران منتظر هستن يه روز تورا درپيراهن فولاد ببينين باشماره 7كه واقعا براذنده سروش رفيعي هست هر جا هستي موفق باشي اخيكم موسوي من شادگان وسلام
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
4
ای کاش فولاد با هماهنگی نیروهای مسلح میتونست بازیکن سرباز fگرفت یا حداقل با تدابیری انتظام اهواز احیا میشداگر پولی خرج این مشکل میشد جای دوری نمیرفت و باید مدیران جدید فولاد فکری برای مشمولان تیم های پایه خود بکونند هم در اینده سودشو خواهند برد.
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
اقاي ناشناس عزيز سردار کمالي بهت گفت که بختيار بايد بره تيم هاي نظامي نکونه فاميلشن هستين که جواب گرفتي با همين خيال باش ديروز اسمش تو ليست استقلال بود ديدي که
مسعود بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
این قانون سرباز شدن اصلا بدرد فوتبال ایران نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تو بگو قانون سربازی بدرد مملکت نمیخوره به مولا قسم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها