به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

گزارش زنده بازی استقلال اهواز

از ساعت 14:30 سه شنبه با خوزستان اسپورت، سایت خبری ورزش خوزستان، همراه باشید.
استقلال اهواز بعد از ظهر سه شنبه در یک بازی حساس میزبان تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

خوزستان اسپورت، سایت خبری ورزش خوزستان، در نظر دارد که گزارش مسابقه مذکور را به شکل زنده برای علاقمندان استقلال اهواز پوشش دهد. همکاران ما برای پوشش خبری بازی استقلال و گیتی پسند به ورزشگاه می روند تا اتفاقات این بازی را پوشش داده و به صورت زنده در این سایت به اطلاع هواداران استقلال اهواز برسانند.

خوزستان اسپورت ضمن دعوت از هواداران پرشور استقلال اهواز برای حضور در ورزشگاه تختی و حمایت از این تیم خوزستانی، گزارش حوادث مهم بازی را برای آن دسته از علاقمندان به فوتبال دیار کارون که موفق به حضور در ورزشگاه نمی شوند، پوشش خواهد داد.

استقلال اهواز یکی از تیم های ریشه دار و پرطرفدار فوتبال خوزستان است و به همین دلیل، خوزستان اسپورت می کوشد تا اخبار این تیم را برای علاقمندان به آن پوشش دهد. ضمن اینکه مدیر رسانه ای، روابط عمومی و مسئولین سایت استقلال اهواز همگی در راستای اطلاع رسانی به هواداران این تیم تلاش قابل توجهی به خرج می دهند.

دوستداران تیم های خوزستانی همچنین می توانند نتایج زنده بازی آلومینیوم هرمزگان مقابل فولادنوین اهواز و صنعت نفت آبادان مقابل داماش گیلان را در خوزستان اسپورت دنبال کنند.

فردا از ساعت 14:30 با گزارش زنده بازی استقلال اهواز با ما همراه باشید.

گزارش زنده بازی استقلال اهواز
برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها