به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

مجیدی: بلدیم روبروی استقلال بازی کنیم

مدافع گلزن استقلال خوزستان عنوان می کند که تیمش می داند روبروی تیم های بزرگ چگونه بازی کند.
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: تیم ما بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را خیلی خوب بلد است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، میثم مجیدی با اعلام این مطلب گفت: خدا را شکر شرایط‌مان برای بازی با استقلال تهران خوب است و تمرینات خوبی را هم طی این هفته پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: پس از تساوی مقابل گسترش فولاد نیز به دنبال این هستیم که در اهواز استقلال تهران را ببریم تا نیم‌فصل را به خوبی به پایان برسانیم و برای نیم فصل دوم با تمام قدرت به بازی‌ها برگردیم. در کل در حال حاضر شرایط مان خوب است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تمام بازیکنان‌مان برای این دیدار انگیزه های خاص خودشان را دارند و امیدوارم مقابل این تیم بازی خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: استقلال تهران هم تیم بزرگی است و درست است که دچار حاشیه شده است و مشکلات خاص خودش را دارد ولی باز هم استقلال تهران است و البته تیم ما هم بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را خیلی خوب بلد است که این موضوع را نیم فصل اول هم نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار مقابل استقلال تهران بازی خوبی انجام دهیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها