به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

انتقاد مسئول فوتبال ساحلی از عملکرد شهرداری

انتقاد مسئول فوتبال ساحلی از عملکرد شهرداری

خوزستان اسپورت- در حالی که برخی از اعضای شورای شهر اهواز ادعا می کنند در تلاش برای انتقال امتیاز تیم لیگ برتری فولادنوین به شهرداری اهواز هستند، مسئول کمیته فوتبال ساحلی خوزستان از عملکرد شهرداری های استان گلایه می کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی شریفات اظهاركرد: این رشته نیازمند ایجاد امكانات سخت​افزاری است و با توجه به این‌كه این امكانات كه همان زمین بازی است، در اختیار ارگان​های دولتی مانند شهرداری است، می​طلبد كه شهرداری تمام شهرستان​های استان در راستای ایجاد زمین ساحلی گام بردارند.

وی بیان‌كرد: انتظار داریم شهرداری​هاي سراسر استان مانند استان​های دیگر نسبت به ایجاد و احداث زمین​های فوتبال ساحلی كه به نوعی جزو امكانات رفاهی محسوب می​شوند، اقدام كنند. این كار مقرون به صرفه و كم هزینه است و با احداث آن می​توان باعث جذب جوانان شد.

مسوول كمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان گفت: در حال حاضر در اهواز یك زمین فوتبال ساحلی، واقع در پارك ربیع (جنب پل پنجم) داریم كه توسط شهرداری ایجاد شده است و نگهداری آن توسط هیات انجام می‌شود. زمین دیگری هم در مجموعه فولادخوزستان داریم كه هیات می​تواند از آن نيز استفاده كند.

وی با اشاره به نیمه‌تمام ماندن احداث دیگر زمین فوتبال ساحلی اهواز، خاطرنشان‌كرد: زمین دیگری هم در منطقه چهار توسط شهرداری این منطقه ایجاد و پس از 40، 50 درصد پیشرفت فیزیكی، رها شد و متاسفانه اکنون در بلاتكلیفی به سر می​برد.

شریفات در ادامه گفت: احداث زمین فوتبال ساحلی خرمشهر هم با 20، 30 درصد پیشرفت فیزیكی، نیمه‌تمام مانده است و در بی​توجهی مسوولان به سر می​برد. در شهرستان​های هندیجان، ماهشهر و شوش نیز در حال احداث زمین​های فوتبال ساحلی هستیم. در آبادان و بندرامام خمینی(ره) نیز زمین استاندارد وجود دارد.

وی بیان‌كرد: با توجه به این‌كه رشته فوتبال ساحلی، رشته​ای جذاب، مفرح و مقرون به صرفه است، جوانان بسیاری می​توانند جذب آن شوند ولی متاسفانه به دلیل عدم توجه شهرداری به احداث زمین​های فوتبال ساحلی، پیشرفتی در امكانات سخت​افزاری نداشته​ایم. البته هیات فوتبال سنگ‌تمام گذاشته است و مشخصه‌های فنی، طرح و نقشه زمین فوتبال ساحلی را در اختیار شهرداری گذاشته است و به آن‌ها گفته‌ایم فقط پولی برای احداث زمین نداریم.

مسوول كمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان عنوان‌كرد: انتظار داریم كه شهرداری​های استان نسبت به ایجاد زمین​های فوتبال ساحلی برای استفاده عموم، وارد كار شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها