به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

واکنش مدیرکل ورزش به مشکلات فوتبال استان

واکنش مدیرکل ورزش به مشکلات فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بخشی از نشست خبری این اداره کل پاسخگوی سئوالاتی در خصوص فوتبال بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرامرز کیانی زاده در پاسخ به سئوالی پیرامون موضع این اداره کل در خصوص مشکلات مدیریتی ایجاد شده برای چند تیم خوزستانی گفت: فوتبال استان دارای متولی است و متولیان آن باید پاسخ بدهند. مجمع هیئت فوتبال خوزستان نزدیک به 50 عضو دارد و من فکر می کنم در چنین مواردی که تیم های فوتبال استان به مشکل برخود کرده اند، اعضای این مجمع باید پاسخگوی سئوالات باشند. اینکه اعضای مجمع فقط در زمان رأی گیری و انتخاب رئیس هیئت گردهم بیایند ولی در زمان ایجاد مشکلات پاسخگو نباشند، شیوه درستی نیست.

وی ادامه داد: در رابطه با مشکلات تیم های فولاد و استقلال خوزستان جلساتی برگزار کردیم. در جلسه ابتدای اردیبهشت که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، استاندار خوزستان از سهامداران شرکت فولاد خوزستان خواست تا بودجه لازم را برای ادامه فعالیت تیم فولاد خوزستان فراهم کنند. آن ها هم قول دادند که بودجه سال قبل برای امسال نیز لحاظ شود. من شنیده ام که بودجه سال قبل در حدود 27 میلیارد تومان یا نزدیک به این مبلغ بوده و قرار شد که در سال جدید نیز چنین موضوعی لحاظ شود.

کیانی زاده افزود: پس از اینکه سیف الله دهکردی استعفا کردند، صحبت های لازم را با ایشان برای بازگشت به باشگاه فولاد انجام دادیم اما وی بنا به دلایلی نپذیرفتند به این باشگاه برگردند. فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم که اخیراً استعفا کرده، انسان مثبت و خوبی است که در بخش درآمدزایی و اداره باشگاه عملکرد خوبی داشت. فقط نتایج استقلال خوزستان خوب نبود که انشاءالله در مسابقات سال جدید بهتر خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها