به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

گزارش روز: مدیری که اژدری‌زاده را پیشنهاد کرد

گزارش روز: مدیری که اژدری‌زاده را پیشنهاد کرد

خوزستان اسپورت- سرپرست موقت باشگاه فولاد خوزستان نزدیک ترین فرد به مدیران مستعفی این باشگاه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا اژدری زاده سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان که از روز گذشته وظیفه مدیریت این باشگاه را عهده دار شده، از بستگان محمد صیادنژاد، رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان است و خیلی ها ورود علیرضا اژدری زاده به بدنه باشگاه فولاد خوزستان در دهه 80 شمسی را به نسبت فامیلی وی با محمد صیادنژاد مدیر سابق حراست کارخانه فولاد خوزستان مرتبط می دانستند.

محمد صیادنژاد مدیری بود که طی سالیان حضورش در شرکت و باشگاه فولاد خوزستان منشأ خدمات ماندگاری شد. گرچه هیچ تصویری از وی در رسانه ها دیده نمی شد، ولی سیف الله دهکردی بارها به این نکته اشاره کرده که موفقیت سالیان اخیر فولاد خوزستان بدون حضور صیادنژاد ممکن نبود.

مدیری که بعد از قهرمانی سال گذشته فولاد، در حالی که حساب باشگاه فولاد موجودی نداشت، بلافاصله مبلغ یک میلیارد تومان پاداش قهرمانی اعضای تیم را با استفاده از جایگاه اجتماعی در استان خوزستان تهیه کرد تا باشگاه فولاد خوزستان نزد حسین فرکی و بازیکنان تیم بدقول نشود.

اما اژدری زاده در کنار نسبت فامیلی با محمد صیادنژاد، از نزدیک ترین افراد به سیف الله دهکردی به شمار می رفت. اژدری زاده بعد از صعود فولادنوین به لیگ برتر اعلام کرد که سیاست گذاری سیف الله دهکردی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه فولادنوین اهواز، یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ یک بود.

اژدری زاده هفته گذشته هم در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد اگر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شود، راه دهکردی را در باشگاه فولاد ادامه خواهد داد. گرچه همین مصاحبه های پرتعداد اژدری زاده بیانگر یکی از تفاوت های وی با سیف الله دهکردی مرد بی حاشیه فوتبال خوزستان بوده، اما این واقعیت که اژدری زاده را دهکردی به مدیران شرکت فولاد خوزستان توصیه کرده، غیرقابل کتمان است.

سیف الله دهکردی در نشستی که با مسئولان شرکت فولاد داشت، به آن ها اعلام کرد در صورت ادامه شرایط فعلی حاضر به بازگشت به باشگاه فولاد خوزستان نیست. دهکردی اما به مسئولان شرکت فولاد که عضو هیئت مدیره جدید باشگاه فولاد نیز هستند، توصیه کرد برای هدایت امور این باشگاه از مدیران درون مجموعه استفاده کنند. وی در پی اصرار مسئولان فولاد برای معرفی یک گزینه مناسب، اژدری زاده را توصیه کرد.

این موضوع را اژدری زاده به صراحت تأیید کرده است. مسئولان شرکت فولاد خوزستان نیز اذعان می کنند چون اژدری زاده از سوی سیف الله دهکردی تأیید شده، او را برای سمت سرپرستی باشگاه فولاد خوزستان انتخاب کرده اند.

گرچه بسیاری نیز بر این عقیده هستند که مسئولان شرکت فولاد خوزستان می توانستند شروط ارائه شده از سوی دهکردی برای بازگشت وی به پست مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را پذیرفته و فضا را برای بازگشت هیئت مدیره مستعفی باشگاه فولاد فراهم کنند.

به هر حال، باشگاه فولاد خوزستان از امروز وارد مرحله ای حساس برای فصل آینده می شود. علیرضا اژدری زاده، درست یا غلط، به سمت سرپرستی باشگاه فولاد منصوب شده است و باید یکی از قطب های فوتبال ایران و غرب آسیا را برای فصل جدید آماده کند.

ناکامی اژدری زاده در پست جدید به معنای ناکامی تیم فولاد در فصل پیش رو است. قطعاً خوزستانی ها چنین اتفاقی را برنمی تابند و به همین دلیل پشت تیم محبوشان را خالی نمی کنند. آن ها اما خواسته هایی به حق هم دارند.

یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات، تحقق خواسته های سرمربی برای آماده سازی تیم فولاد، دور نگه داشتن باشگاه از مسائل حاشیه ای، کاستن از زمان حضور در رسانه ها و اختصاص این زمان به مسائل باشگاه فولاد، مقابله با نفوذ مافیای مرکزنشین فوتبال ایران یا فرصت طلب های فوتبال استان به پیکره باشگاه فولاد، پرهیز از تحمیل سلایق شخصی به مربی زودرنجی مانند اسکوچیچ، اجتناب از امتحان کردن سیستم مالی لیگ آماتوری در لیگ حرفه ای و خصوصاً ایستادن در کنار هواداران فولاد و دفاع از منافع باشگاه در برابر برخی از تصمیمات احتمالی مدیران شرکت فولاد، خواسته هایی است که در پیام های متعدد طرفداران فولاد خوزستان در شبکه های اجتماعی و رسانه های استان دیده می شود.

این مطلب طولانی بهانه‌ای بود تا برای سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان بنویسیم: یک جمعیت عظیم چشم به عملکرد شما دوخته‌اند. آن ها را ناامید نکنید؛ لطفاً.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
4
11
شما بعنوان نویسنده این متن هم میدونید که ایشون مناسب این پست نیست ولی دلیل حمایتتون نامعلومه
بهر حال بر کسی پوشیده نیست که این مسیر به بیراهه است و آینده قطعا روشن نیست.
ولی امسال بدلیل برنامه ریزی های سال قبل شاید فولاد به مشکل نخورد و موفق عمل کند ولی سالهای بعد مسیر نزول تیم فولاد و افت تیم های پایه خود بیانگر همه مطالب خواهد بود .
ادمین عزیز خواهشمندم چاپ کنید با تشکر از دلسوزیهای شما
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
5
9
اژدری بدرد مدیریت فولاد نمیخوره
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
9
1
مديران فولاد افرادي توانمند و متعهد هستن و مجموعه باشگاه فولاد واين تيم با نتايجشان در آينده نام خوزستان را با ر ديگر به اوج مي رسانند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
2
7
آقای اژدری از صبح هی داره عکس میگیره و مصاحبه میکنه.بابا یه خورده به فکر تیم باشد 4 تا بازیکن بگیرید
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
2
4
اگه اژدری زاده به شرکت فولاد می گفت تا پول بازیکنها رو ندید من حاضر به همکاری نیستم با تمام وجود از ایشون حمایت می کردیم ولی متاسفانه ایشون در راستای اجرای دستورات مدیرای غیرورزشی حرکت می کنند.
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
2
4
آقای دهکردی در طول فصل شاید یک یا دو بار به اجبار مصاحبه می کردنداما مدیر جدید هنوز مهر حکمش خشک نشده چند مصاحبه انجام داده.دهکردی با تمام وجود در خدمت فوتبال خوزستان بود و بهترین مدیر ورزشی ایران است.اژدری زاده در فولاد کارآیی ندارد.ایشان هیچ سابقه ای در ورزش حرفه ای ندارد و صعود فولاد نوین به لیگ برتر با مدیریت دهکردی صورت گرفت .عیار اصلی اژدری زاده چند ماه آینده مشخص خواهد شد.اصلا به این آقا خوشبین نیستم.
علی فولاد اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
3
در فوتبال یک قانونی هست که میگه به ترکیب تیم برنده نباید دست زد ،باشگاه فولاد یک تیم برنده در تمام رده های سنی به خصوص بزرگسالان هست پی عوض کردن دهکردی و صیاد نژاد و فرهادزاده از بدنه فولاد غلط اندر غلط است
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
4
این مقاله فقط بیشتر در جهت تلطیف فضا و حمایت از سرپرست جدید هست.
اون چیزی که قابل کتمان نیست اینه که اگر مدیران شرکت فولاد میخواستن از نظرات دهکردی استفاده کنن، خود دهکردی رو با خواسته های معقول و به حقش نگه میداشتن و نه اینکه اژدری زاده رو بیارن.
اژدری زاده یه دست نشونده هست که قرار هست سیاست های مالکین فولاد رو پیاده کنه. همین و نه بیشتر.
از مصاحبه های پرتعداد و تعریف و تمجیدشون از مدیران بالادستی هم مشخص هست که بسیار هم تشنه مدیریت هستن ایشون.
خدا آخر و عاقبت فولاد رو بخیر کنه.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
بعنوان یکی از پرسنل شرکت فولاد و حامیان بازگشت شاه غلام دهکردی از نویسنده مطلب تشکر میکنم. آقای اژدری باید متوجه شوند که حضور ایشان در جایگاه فعلی مدیون حمایت و راهنمایی صیادنژاد مدیر دوست داشتنی حراست شرکت فولاد در سنوات گذشته و شاه غلام دهکردی مدیر تکرار نشدنی فوتبال خوزستان است. بنابراین آقای اژدری عزیز نباید برای ادامه حضور در این پس دست به هرتلاشی بزند. بسیار پسندیده است که فعلا کارهای باشگاه را اداره کند تا اختلاف نظر بین مدیران قبلی باشگاه فولاد وشرکت برطرف شود. حرف های امروز سید شریف هم مشخص است که گفتند سرپرست می تواند بین یک روز تا نود روز فعالیت کند. امیدوارم آقای اژدری عزیز فریب صندلی را نخورند و متوجه این نکته باشند که تلاش برای حفظ این صندلی ممکن است به قیمت نابودی تیم فولاد تمام شود.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
همه ی ما می دونیم که هیچکس اقای دهکردی نمیشه ولی همینکه اژدری زاده مورد تایید شاغلام بوده و از خانواده ی فولاد محسوب میشه یه نکته ی مثبت هست فعلا که ایشون مثل ستاره های سینما در حال عکس گرفتن و مصاحبه کردن هستن تا ببینیم در عمل چی کار می کنن
درود بر دهکردی و صیاد نژاد و فرهاد زاده سه تفنگ دار فولاد
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
1
واقعا" از دست دادن مدیرایی مثل صیادنژاد فقط از ما ایرانی ها برمیاد.ضمنا" بر اساس آشنایی بسیار نزدیکی که با باشگاه فولاد دارم با وجود رابطه خویشاوندی جناب آقای صیادنژاد رابطه خوبی با اژدری زاده ندارد و کلا" از افراد ... بدش میاد.این را هم از نزدیکان آقای صیادنژاد شنیدم که با سرپرستی اژدری کاملا" مخالفه.خوزستان اسپورت خواهشا" آمار اشتباه نده.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
در مطلب نوشته نشده که آقای صیادنژاد موافق انتخاب آقای اژدری زاده بعنوان سرپرست باشگاه بوده اند. لطفاً دوباره مطلب را بخوانید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها