به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۳۱ نظر

گزارش ویژه: جزئیات بودجه باشگاه فولاد خوزستان

این گزارش را تا انتها بخوانید تا پاسخ برخی از سئوالات در رابطه با وضعیت مالی باشگاه فولاد خوزستان را دریافت کنید.
گزارش ویژه: میزان هزینه باشگاه فولاد مشخص شد/اعلام رقم سود خالص فولاد خوزستان در سال 93/بودجه باشگاه فولاد چگونه تأمین می شود؟

یعقوب کعبی – خوزستان اسپورت

خوزستان اسپورت- ادامه حیات باشگاه فولاد خوزستان بیش از پیش به شرکت فولاد خوزستان گره خورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، شائبه کاهش بودجه باشگاه فولاد خوزستان به دلیل کاهش درآمد شرکت فولاد خوزستان که اولین بار پس از جلسه مالکان شرکت فولاد با استاندار خوزستان رسانه ای شد، موجب گردید تا هواداران تیم فولاد در کنار اتفاقات این تیم پیگیر وضعیت کارخانه فولاد خوزستان هم باشند. کارخانه ای که بودجه یکی از قطب های اصلی فوتبال خوزستان و کشور را تأمین می کند.

بررسی صفحات هواداری تیم فولاد خوزستان در شبکه های اجتماعی، طی روزهای اخیر، نشان می‌دهد که هواداران تیم فولاد آشنایی کاملی با سهامداران شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیئت مدیره این شرکت پیدا کرده اند و می توان گفت که اسامی اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان برای هواداران تیم فولاد آشناتر از اسامی اعضای هیئت مدیره سابق یا بعدی باشگاه فولاد خوزستان است.

در سوی مقابل، طی روزهای اخیر، اخبار مهم مرتبط به باشگاه فولاد خوزستان، خصوصاً خبر حضور گروهی از هواداران تیم فولاد در مقابل محل برگزاری مجمع عادی عمومی سهامداران شرکت فولاد خوزستان که روز چهارشنبه 20 خرداد 94 در اهواز برگزار شد، در سایت های خبری مرتبط با صنعت فولاد کشور بازتاب داشته است. سایت هایی که تا پیش از این هیچ گونه خبر مرتبط با ورزش را منتشر نمی‌کردند.

شرکت فولاد خوزستان در ردیف 85 جهان
شرکت فولاد خوزستان در آخرین رده بندی جهانی که دو روز قبل منتشر شد، در ردیف هشتاد و پنجم غول‌های فولادی جهان قرار گرفت.

مجله متال بولتن در شماره ماهانه خود در ژوئن 2015 (خرداد 94) فهرستی از 137 شرکت بزرگ فولادسازی جهان در سال 2014 را منتشر کرده که در این فهرست ایران دارای سه نماینده (فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان) است.

در این رده‌بندی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بهترین رتبه را در بین فولادسازان ایرانی کسب کرده است. فولاد مبارکه با چهار پله سقوط نسبت به سال 2013 در ردیف 64 غول‌های فولادی جهان قرار گرفته است.

این در حالیست که شرکت فولاد خوزستان با پنج پله سقوط نسبت به سال 2013 ردیف 85 جهان را به خود اختصاص داده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در ردیف 105 بزرگ ترین شرکت های فولادسازی جهان در سال 2014 ایستاده است.

اما شرکت فولاد خوزستان در رتبه بندی منطقه ای که توسط مجله متال بولتن منتشر شده، به عنوان پنجمین شرکت بزرگ فولادسازی خاورمیانه معرفی گردیده است. شرکت فولاد خوزستان، پس از شرکت های حدید سعودی، فولاد مبارکه اصفهان، ایکداس چلیک ترکیه و عز استیل مصر، به عنوان پنجمین غول فولادی خاورمیانه معرفی شده است.

درآمد شرکت فولاد خوزستان در سال 93
شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از شرکت های بورسی کشور عملکرد مالی شفافی دارد و صورت های مالی را بصورت رسمی منتشر می کند.

در همین راستا، صورت‌های مالی شرکت فولاد برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 در مجمع عمومی عادی سهامداران این شرکت که دو روز پیش در اهواز برگزار شد، منتشر گردید.

ماین نیوز، پایگاه خبری تحلیلی معادن و صنایع معدنی، گزارشی از صورت‌های مالی شرکت فولاد خوزستان در سال مالی 93 که در مجمع عمومی سالیانه روز چهارشنبه 20 خرداد در اهواز اعلام شده را منتشر کرده است. اعداد مهم این گزارش بدین ترتیب است:

درآمدهای عملیاتی بیش از 4815 میلیارد تومان (48.152.060.000.000 ریال)
سود خالص بیش از 921 میلیارد تومان (9.213.324.000.000 ریال)
هزینه‌های مالی بیش از 193 میلیارد تومان (1.934.778.000.000 ریال)
مالیات بر درآمد بیش از 140 میلیارد تومان (1.401.881.000.000 ریال)
سود پایه هر سهم 1152 ریال

این آمار نشان می دهد که سود خالص شرکت فولاد خوزستان در پایان سال مالی 93 نسبت به پایان سال مالی 92 مقداری کاهش یافته است.

بودجه باشگاه فولاد چگونه تأمین می شود؟
بررسی خوزستان اسپورت نشان می دهد که شرکت فولاد خوزستان در بخش مرتبط با امور اجتماعی، اعتباراتی را برای کمک هاي عام المنفعه، همکاري با مؤسسات خیریه و کمک به رفاه عمومی جامعه تصویب و اجرا می کند. بودجه باشگاه فولاد خوزستان هم به عنوان بخشی از همین اعتبارات تصویب و پرداخت می شود.

در گزارش رسمی هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام در خصوص سال مالی منتهی به 29 اسفند 93، در بخش گزارش عملکرد اجتماعی شرکت فولاد خوزستان شامل کمک هاي عام المنفعه، همکاري با موسسات خیریه و کمک به رفاه عمومی جامعه آمده است:

کمک هاي انجام یافته باستناد اعتبار مصوب مجمع عمومی عادي سالیانه مورخ 28 اردیبهشت 93 شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشارکت در امر ورزش همگانی و قهرمانی از جمله باشگاه فولاد خوزستان، حوزه علمیه، مساجد و پایگاه هاي مقاومت بسیج با تمرکز بر تقویت ارزش هاي فرهنگی به ویژه روستاهاي همجوار.

بودجه 25 میلیاردی باشگاه فولاد در سال 93
اما سئوال مهمی که برای هواداران فولاد خوزستان پیش آمده اینست که بودجه باشگاه فولاد در سال مالی 93 چه میزان بوده است؟

طبق گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت فولاد خوزستان، این شرکت در سال 93 مبلغ 25 میلیارد تومان به شرکت فرهنگی ورزشی آینده سازان فولاد خوزستان (موسوم به باشگاه فولاد خوزستان) پرداخت کرده است.

طبق یادداشت توضیحی شماره 2-26 مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران، در گزارش شماره 2287/گ/ت، رقم مربوط به پرداخت های انجام شده به شرکت فرهنگی ورزشی آینده سازان فولاد خوزستان به موجب پیش بینی در بودجه مصوبه مجمع عمومی سالیانه صورت پذیرفته است.

خوزستان اسپورت ذکر این توضیح را ضروری می داند که مبلغ 25 میلیارد تومان فوق، مربوط به سال مالی 1393 از ابتدای فروردین تا پایان اسفند 93 است. بدین ترتیب که هزینه های هفته های پایانی لیگ سیزدهم که در فروردین 93 انجام شد و به قهرمانی تیم فولاد خوزستان در پایان لیگ انجامید، همچنین دیدارهای تیم فولاد برابر حریفان آسیایی در اردیبهشت 93، قسط پایانی قراردادهای مربیان و بازیکنان تیم فولاد که قهرمان لیگ سیزدهم شد، از بودجه مصوب فوق پرداخت شده و مابقی مبلغ در لیگ چهاردهم (فصل ورزشی 93-94) برای تیم فولاد و سایر تیم های زیرمجموعه باشگاه فولاد خوزستان هزینه شده است.

بودجه باشگاه فولاد در سال 94
و یک سئوال مهم تر که ذهن هواداران تیم فولاد را مشغول کرده اینست که بودجه باشگاه فولاد خوزستان در سال 94 نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می کند یا کاهش؟

در پایان مجمع عادی عمومی صاحبان سهام شرکت فولاد خوزستان رقم بودجه مصوب برای باشگاه فولاد خوزستان در سال 94 بصورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار نگرفت اما تغییر موضع علیرضا اژدری‌زاده گزینه مدیریت باشگاه فولاد و صحبت های وی نشان می دهد که فشار افکار عمومی روی تصمیمات تصمیم سازان شرکت فولاد خوزستان اثر گذاشته و نتیجه مثبتی برای باشگاه فولاد به همراه داشته است.

علیرضا اژدری‌زاده بعد از ظهر روز سه شنبه 19 خرداد (یک روز قبل از برگزاری مجمع عادی عمومی صاحبان سهام شرکت فولاد خوزستان) در مصاحبه با سایت ورزش سه در رابطه با پیشنهاد بودجه 10 میلیاردی برای اداره باشگاه فولاد می گوید: «من تاکنون حرف از 10 میلیارد تومان نزدم اما معتقدم به هر قیمتی هم نباید فوتبال بازی کرد. بی رویه خرج کردن اصلا هنر نیست، خیلی از باشگاه ها با همین هزینه های بی سر و ته اکنون به بلاتکلیفی رسیدند.»

علیرضا اژدری‌زاده اما بعد از ظهر روز چهارشنبه 20 خرداد (ساعاتی پس از خاتمه مجمع عادی عمومی صاحبان سهام شرکت فولاد خوزستان) در رابطه با پیشنهاد بودجه 10 میلیاردی برای اداره باشگاه فولاد می گوید: «این صحبت اصلا صحت ندارد و من اعلام می کنم که حداقل بودجه ای که امسال برای تیم فولاد در نظر داریم، حداکثر بودجه ای است که در فصل گذشته برای این تیم هزینه شد.»

به نظر می رسد فشار افکار عمومی اثرگذار بوده و جاده موفقیت را برای باشگاه فولاد خوزستان هموار کرده است. از این پس نوبت به مدیرانی می رسد که قرار است برای فصل آتی هدایت فولاد را به دست بگیرند و باید با استفاده از این جاده هموار شده مقدمات موفقیت تیم فولاد در فصل پیش رو را فراهم کنند. منتظر می مانیم تا عملکرد فولاد مدل 94 را ببینیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
13
درود بر دست اندركاران خوزستان اسپورت براي پيگيري حقوق مردم خوزستان در برابر هزينه هايي كه ميدهند مثل هزينه الودگيهاي فولاد كه رقم اختصاصي ورزش در ان بسيار ناچيز هم هست. درود بر خوزستان و جوانان ورزش دوست
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
9
امیدوار کننده بود
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
15
ای بابا این حرفا چیه اگر قرار پول دادن بود دهکردی صیادی فرهادزاده چرا رفتن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
13
سپاس فراوان از آقای کعبی بابت گزارشهای خوبشون.جا داره از زحمات کلیه دست اندرکاران خوزستان اسپرت که تو این چن هفته کنار تیم فولاد ایستادن و از حق این تیم دفاع کردن تشکر ویژه داشته باشم.انشالا امسال فولادی پرقدرت رو شاهد باشیم.به امید سربلندی خوزستان و تمام خوزستانیها.
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
12
خوزستان اسپرت ممنون...
دیدین با اعتراض کردن میشه کاری انجام داد...
دم همه کسایی که اعتراض خودشونو نسبت به مسائل اخیر اعلام کردن ، گرم...
مخصوصا کسایی که روز چهارشنبه رفتن گیت بوستان تجمع کردن....
زنده باد فولاد و فولادی....
سرخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
13
خدا روشکر که زحمات هیات مدیره قبلی و اعتراض و استعفاشون نتیجه داد و بودجه باشگاه فولاد طبق گفته اقای اژدری بیشتر شد.الان اقای اژدری باید قدر این فرصت طلایی که با مقاومت اقای دهکردی و صیادنژاد و فرهادی حاصل شده رو بدونن و تیم برای قهرمانی ببندن بویژه اینکه اقای اژدری گفته کف بودجه امسال اندازه سقف بودجه پارساله
جمال فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
3
6
منتظر میمانیم تا فولاد نابود بشه
عبداله
|
Canada
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
10
بودجه یک طرف قضیه .طرف دیگر قضیه مدیریت باشگاه است که خیلی مهمتر از بودجه است.یک مدیر بد با بودجه خوب هم نمی تواند فولاد را مدیریت کند ولی مدیر خوب با بودجه کم می تواند مدیریت کند.من احساس خوبی از ازدری زاده ندارم.
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
با نظرت کاملا موافقم. هنوزم دیر نشده و میشه دهکردی رو برگردند. اژدری این چند روز نشون داد که خیلی دوست داره مصاحبه کنه و روزی چند تا مصاحبه میکنه که ممکنه اینکارش باعث ایجاد حاشیه برا تیم فولاد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
11
ای بابا. اینقدر ساده نباشید. اگه بنا به پول دادن بود که آقای دهکردی و دیگر اعضای موفق فولاد استعفا نمیدادند. اینا همش بازی با افکار عمومی هست. دوستان بدانید اگه آقای دهکردی برگشت یعنی این حداقل ها که در مصاحبه آقای اژدری بیان شد صحت دارد در غیر اینصورت بقیه صحبت ها بازی با افکار مردم خوزستان هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
7
دیگه بهانه ای واسه مدیرعامل جدید نمونده باید بازیکنای موردنظر اسکوچیچ سریعا جذب شوند
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
4
دوستان باید حقیقت ها رو هم گفت، ایا خرید قاضی و مسلمان برای یه نیم فصل با اون مبالغ بالا کار صحیحی بود؟ من شرط می بندم اگه مسئولین فولاد نیم فصل قبل خیلی شفاف به مردم توضیح می دادند که این بازیکنا این مبالغ رو می خواند با وجود اینکه تیم بازیکن نداشت هوادارا راضی می شدن 4 تا جوون از تیم های امید و پایه بگیرند ولی این دو نفر نگیرن، مدیرا ترسیدن گفتند اگه بازیکن نخریم تیم هم نتیجه نگیره داد مردم در می اد، حالا که دیدیم اون دو تا بازیکن هم کاری واسه تیم نکردن، بنظرم خوب مسئولین باشگاه بیشتر با مردم شفاف باشند.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
داداش ممد قاضی و محسن مسلمان انتخاب اسکوچیچ بودن و باشگاه باید با اونا قرارداد میبست چون مربی تشخیص میده چه بازیکنی بدرد تیم میخوره. درباره بازیکنای جوانان امید بات موافق هستم اما اینم درنظر بگیر که اسکوچیچ اعتقادی به استفاده از جوونا نداشت و باشگاه نمیتونست بزرو بره واسش از تیمای پایه بازیکن بیاره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
3
بنده یک سوال دارم و خواهشا به من جواب دهید
اگر مشکل بودجه حل شده پس چرا آقای دهکردی به تیم برنگشت آیا مشکل غیز از این هم وجود دارد ؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه با سلام
مدیران قبلی باشگاه روز دوم خرداد استعفا کردند و مجمع عمومی شرکت فولاد روز بیستم خرداد برگزار شد و طی این 18 روز توافقی بین هیئت مدیره مستعفی و شرکت فولاد حاصل نشد.
آقای اژدری زاده از روز سه شنبه (یک روز قبل از برگزاری مجمع) بعنوان گزینه نهایی مدیریت باشگاه فولاد انتخاب شد و هر بودجه ای که تصویب می شد، ایشان بعنوان گزینه نهایی مدیریت باشگاه انتخاب شده بودند.
اما اینکه بودجه باشگاه افزایش یافته، خبری است که آقای اژدری زاده اعلام کرده اند و ایشان باید در این رابطه توضیح بدهند.
و مهم تر از همه اینکه تعیین بودجه یک سوی قضیه و پرداخت بموقع آن سوی دیگر قضیه است. اعتراض اصلی هیئت مدیره قبلی به همین موضوع بود که اگر بودجه قبل از شروع نقل و انتقالات پرداخت نشود، تیم فولاد به مشکل برمی خورد.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
5
بيستون را عشق كند و شهرتش فرهاد برد...
یه استان تلاش كرد تا بودجه فولاد تصويب بشه ولي اينطور كه مشخصه قراره كسي مديرعامل بشه كه ميگفت هزينه كردن در فوتبال هنر نيست...
اميد دارم موفق باشند.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
6
سپاس از اقای کعبی و تمام دوستان خوزستان اسپرت که در این چند هفته ی بحرانی واقعا زحمت کشیدن و حمایت خوبی از تیم داشتن از همه ی هوادارانی که در سراسر کشور و حتی خارج از کشور از فولاد دفاع کردن تشکر می کنم و یه سپاس ویژه دارم از اون عده هوادارانی که در محل مجمع سهامداران تجمع کردن که فکر می کنم بیشتر از تمام اعتراضات در فضای مجازی کارساز بود این عده باید به خودشون ببالن چون در سرنوشت بزرگترین باشگاه کشور تاثیر گذار بودن باور کنیم که پی گیری و اعتراض بی نتیجه نیست با همت شما فولاد خوزستان بزرگ شد و بزرگ هم خواهد ماند
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
4
فولاد برای کاستن هزینه های خود باید کارهای زیر را انجام دهد و بفکر استقلال مالی خود باشد.
1:ساخت مهمان سرا بجای هتل برای تیم های پایه خود.
2:دقت بیشتر در استعداد یابی بطوری که هدف حداقل فرستادن 8 نفر از جوانان فولاد به تیم ملی بزرگسالان باشد مثلا متاسفانه در بازی دوستانه ایران با ازبکستان هیچ کدام از جوانان فولادی نبودن.
3:فولاد باید ضمن استعداد یابی دقیقتر و مشکل سربازی مشمولان تیم های پایه مثل تراکتور حل کند و با بستن قراردادهای درازمدت سود خوبی از فروش بازیکن ها بخصوص برای خارج کشور کسب کند بیشتر سود تیم های مثل پرسپولیس و استقلال از فروش ستارهاش میباشد.
4:واقعا خیلی سخته که فولاد هزینه میلیاردی برای بازیکن های پایه خود بکند ولی سودش را تیم های دیگر ببرد و اخرش برای فولاد شاخ بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
4
فولاد خوزستان طلای ناب ایران
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
2
4
من نمی دونم چرا دوستان از حرف اقای اژدری زاده ناراحت شدن که گفته هزینه کردن هنر نیست؟ دوستان امسال پیکان بیشتر هزینه کرد یا نفت تهران؟ مگه همین استقلال خوزستان پول بازیکنا رو به موقع نداد، چرا وضعش این بود و به زور رسید به پلی اف؟ بنظر من اقای اژدری زده حرف خیلی خوب زد، قیمت ایمان موسوی بیشتر بود یا ساسان انصاری؟ اتفاقا همه باشگاهها باید همین حرف رو بزنند و عمل هم بکنند؟ فقط سپاهان بودجش پارسال بیشتر از فولاد بود، چه نتیجه ای گرفتیم؟ اولا که باید از زحمات آقای دهکردی تشکر کرد و داشته های کنونی فولاد مدیون ایشون هست ولی اجازه بدیم یه فکر جدید بیاد، ما هم دعا کنیم و حمایت، انشاءالله خدا هم کمک می کنه و یه فولاد قوی خواهیم داشت. بشرطی که به داشته های خودمون بیشتر اعتماد کنیم نریم امثال مسلمان رو بخریم که هفته ای 3 جلسه با تیم تمرین می کرد.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
داداش مث اینکه حرفای روز بعد اژدری رو نخوندی. اونروز که گفت هزینه کردن هنر نیست مال روزی بود که میخاست تیمو با بودجه 10 میلیاردی تحویل بگیره ولی وقتی دید بودجه پارسال دوباره تصویب شد حرفاش عوض شدن در اومد گفت حداقل اندازه پارسال خرج میکنیم
ضمنن مسلمان اگه تمرین نمیومد ضعف مربی بود نه باشگاه. حضور و غیاب و مرخصی دادن به بازیکن کار مربی تیمه اون اختیار تام داره
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
3
امیدوارم این صحبتها فقط برای آرام کردن جو نباشد و واقعیت داشته باشد . به مدیریت آقای اژدری زاده اعتماد ندارم و معتقدم به درد لیگ برتر نمی خورد زمان مشخص می کند که اشتباه می کنم یا نه .امیدوارم برای بازگشت آقای دهکردی دیر نشود..اولین آزمون اژدری زاده فصل نقل و انتقالات است.امیدوارم از هواداران فولاد نمره قبولی بگیرند.سپاس از پیگیری خوزستان اسپورت.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
1
3
سلام خدمت خوزستان اسپورت.من از کارمندان باشگاه فولاد خوزستان هستم.آقای اژدری زاده رو هم حدود 5ساله که میشناسم.ایشون آدم خوبی است.ولی از اون افرادیه که حاضره به هر قیمتی مدیر بشه.حالا میخواد با...
طبق اطلاعات موثقی که از باشگاه دارم بودجه باشگاه به طور محسوسی کاهش خواهد یافت بطوری که تمام بازیکنان در حال حاضر در حال مذاکره با باشگاه های دیگر هستند از جمله جماعتی.شریفات.وکیا.بدرلو.سلیمی.نانگ.
چاگو.مساریچ.انصاری.کامل.یوسف.بختیار خلاصه همه توی باشگاه موندن که تکلیف تیم واسه فصل بعد چی میشه.سالهای پیش دهکردی و صیادنژاد و فرهادزاده با بی پولی چنان مدیریتی ایجاد کرده بودند که تمام بازیکنان از خداشون بود که توی باشگاه بمونن.امیدوارم همه چی ختم به خیر بشه.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
2
خوزستان اسپورت در جریان باش که این بودجه گفته شده بودجه تیم بزرگسالان.ساخت ورزشگاه 30هزار نفری.تیم فولادنوین.تیم امید.تیم جوانان. تیم نوجوانان.تیم نونهالان و آکادمی زیر 13 ساله های فولاد است.تیم های دیگر همچین بودجه ای دارن ولی فقط واسه یک تیم بزرگسالانشونه.ولی فولاد این بودجه واسه 6تیم.ساخت ورزشگاه غول پیکر و آکادمی به اون عظمت است. این است انصاف بین تیم های اهوازی و تهرانی اصفهانی.اونها واسه یه تیم بودجه شون رو میدن ولی فولاد واسه 6 تا تیم بودجه شون رو نمیدن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
6
0
من از مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان تشکر میکنم بابت همکاری های انجام شده / از خوزستان اسپرت تقاضا دارم که به نمایندگی از ما عاشقان فولاد ، از مدیران ارشد شرکت تشکر و قدردانی کنید . چرا که با داشتن حداقل تعامل ، استحکام باشگاه فولاد را داریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
1
آقای علیرضا اژدری‌زاده هم در مدیریت اگر بهتر از مدیران سابق باشگاه نباشد مطمئنا ضعیف تر هم نخواهد بود فراموش نکنیم که فولاد نوین را با امکاناتی معقول و بازیکنانی و کادر فنی بومی چندین هفته قبل از پایان لیگ قهرمان کرد . در ضمن مدیریتی که بخواهد بیشتر از جوانان و بازیکنان بومی استفاده کند میتواند کمتر خرج کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
3
من یک هوادار فوتبال خوزستان هستم و از هواداران واقعی باشگاه فولاد میخواهم واقعا بین باشند وبه تمام مسائل به چشم مثبت نگاه کنند و اینقدر کامنت منفی ندن و اولا از حوزستان اسپورت بابت این همه زحمت تشکر کنند و ثانیا از مدیریت شرکت فولاد بابت تصویب بودجه لازم که به هر دلیلی میبوانستند درصدی از آنرا کم کنند تشکر کرد واز صمیم قلب برای مدیریت جدید باشگاه آرزوی موفقیت کنیم
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
5
2
آقاي ا‍ژدري گزينه مناسبي ميباشد انشاله با قدرت در فصل جديد ظاهر مي شويم
مسعودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
5
خدا کنه تیم به لیگ یک سقوط نکنه تغییر مدیریت ضربه بزرگی به فولاده
اشك خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
3
سلام
آقاي اژدري وقتي مدير خوب و لايق محسوب ميشه كه بتونه تيم براي قهرماني در دو جام حذفي و ليگ برتر ببنده نه فقط مصاحبه كنه
دهكردي تو تمام دوران مديريتش به اندازه اين چند روز آقا مصاحبه نكرد
مهدی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
جا داره از سایت خوزستان اسپورت تشکر کرد.ممنون عالی بود
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
1
سلام
والا اینجوری که شما درآمد فولاد خوزستان رو نوشتید نسبت ۲۷ میلیاردی بوجه باشگاه به سود خالص ۹۰۰ میلیاردی کارخانه حدود سه درصد میشه که باید من الان برم دست و پای مدیرای شرکت رو ماچ کنم آخه کجای دنیا ۳ درصد درآمد یک غول فولادسازی صرف خرید بازیکنای معمولی میشه نه خدا وکیلی بازیکنای پرسپولیس استقلال تراکتور سپاهان ذوب رو با فولاد مقایسه کنید.
استقلال خوزستان اگر اشتباه نکنم با ۴ میلیارد بسته شده بود که اگه ویسی دچار دلال بازی و همچنین بدشانسی در طول فصل نمیشد نتایجی بهتر کسب میکرد
در کل ما خوزستانی ها اگر به داشته های خودمون بچسبیم خیلی موفق تریم نمونش فولاد اوایل تاسیس استقلال خوزستان
مخصوصا نیم فصل اول ورود به لیگ برتر تمام تیم ها رو ترکوند ولی ویسی تمام اون جوونا رو تارومار کرد اون نیم فصل رویایی مال مجید باقری نیا بود که هیچکس اون رو ندید
موفق باشید
از کرج
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها