به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

مس 0 – استقلال 2؛ پیروزی در آتش

خوزستان اسپورت:
دور برگشت مرحله پلی اف – استادیوم باهنر کرمان
یکشنبه 10 خرداد 94 – ساعت: 18
مس کرمان 0 – استقلال خوزستان 2
گل: لامین دیاوارا (56 و 78)
داور: یدالله جهانبازی
کمک داوران: رضا سخندان و علی میرزابیگی
اخطار: علیرضا نظیف کار، عبدالکریم اسلامی، سیروس سنگچولی (مس) – میثم بائو (استقلال)
تماشاگر: 10 هزار نفر

مس کرمان: سیروس سنگچولی، فرزاد حسین خانی، احمدرضا زنده روح، روح الله باقری (75- حسن جوادی)، علیرضا نظیف کار، بهنام داداشوند، علی حقدوست (60- مهرداد آوخ)، علی یونسی (46- فرشید علوی)، محمدوحید اسماعیل بیگی، محمد مختاری و عبدالکریم اسلامی.
سرمربی: اکبر میثاقیان

استقلال خوزستان: سومایلا دیاکیته، محسن بیات، محمد طیبی، موسی کولی بالی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم بائو (70- روح الله سیف اللهی)، میثم دورقی، باقر هاشمی (65- عبدالهادی خنیفر)، مهدی مومنی و لامین دیاوارا.
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی:
استقلال خوزستان با عبور از تیم مس کرمان در لیگ برتر باشگاه های کشور باقی ماند.

برتری استقلال خوزستان مقابل مس کرمان به قدری برای هواداران تیم میزبان ناراحت کننده بود که پس از گل دوم آبی پوشان، تماشاگران کرمانی اقدام به شکستن و پرتاب صندلی ها به محوطه انجام مسابقه کردند. تعدادی از تماشاگران نیز اقدام به آتش زدن قسمتی از استادیوم کردند که این صحنه ها بصورت زنده از تلویزیون پخش شد. یدالله جهانبازی با دیدن این صحنه ها که در دقیقه 80 مسابقه رخ داد، اقدام به قطع کردن جریان بازی کرد ولی پس از سپری شدن دقایقی با اوضاع شدن شرایط، دستور به ادامه بازی داد که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال تمام شد.

شاگردان ویسی در این دیدار بهتر از تیم مس ظاهر شدند و در حالی که گروهی از تماشاگران خوزستانی را در کنار خود داشتند، ماندن در لیگ برتر را جشن گرفتند.

شرح گل ها:
0-1 (استقلال): در پی یک ارسال بلند، میثم مجیدی توپ را با ضربه سر به لامین دیاوارا رساند تا مهاجم آفریقایی استقلال با یک ضربه سر توپ را از خط دروازه مس عبور دهد و شادی را به اندک تماشاگران خوزستانی حاضر در استادیوم کرمان هدیه کند.

0-2 (استقلال): لامین دیاوارا با استفاده از پاس مهدی مومنی که توپ را از دروازه بان مس کرمان عبور داده بود، با ضربه ای آرام دروازه خالی مس را گشود تا این بار طرفداران تیم میزبان با شکستن و پرتاب صندلی ها به درون میدان باعث توقف بازی شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها