به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شاه‌غریب: دلالان باعث ناکامی صنعت نفت شدند

شاه‌غریب: دلالان باعث نابودی فوتبال آبادان شدند

خوزستان اسپورت- مربی و کارشناس شناخته شده فوتبال آبادان در خصوص دلایل ناکامی تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری ایرنا در گزارشی با عنوان «فوتبال آبادان و بیماری سخت علاج صنعت نفت» به بررسی دلایل ناکامی تیم فوتبال نفت آبادان پرداخته و گفت و گویی با یکی از مربیان و کارشناسان شناخته شده فوتبال این شهر انجام داده است.

عبدالرضا شاه غریب در خصوص دلایل افت فوتبال آبادان و تیم صنعت نفت گفت: عمده مشکل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نداشتن مدیریت صحیح و عدم استفاده از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان می باشد.

وی اظهار داشت: طی سال های اخیر دلالان با رخنه به باشگاه صنعت نفت زمینه حضور بازیکنان درجه چند و نابودی بازیکنان و شایسته های فوتبال آبادان را فراهم کرده اند.

مربی پیشین تیم فوتبال نفت آبادان افزود: فوتبال حرفه ای شده و هر تیم برای پیشرفت نیاز به بازیکن غیر بومی دارد اما در تیم صنعت نفت بازیکنانی آمدند که نه تنها کمکی به این تیم نشد بلکه زمینه برای پسرفت آن هموار تر شد.

شاه غریب استفاده از مربیان بی کیفیت خارجی در تیم صنعت نفت را یکی دیگر از دلایل افت این تیم عنوان کرد و گفت: مدیریت باشگاه صنعت نفت طی چند سال اخیر اقدام به جذب مربیان خارجی کرد که نه کارنامه دار بودند و نه از نظر فنی به تیم صنعت نفت کمکی کردند.

وی بیان کرد: در فوتبال آبادان مربیانی هستند که به مراتب بهتر از مربیان خارجی می باشند اما مدیریت این باشگاه تمایلی به استفاده از آنان ندارد.

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
4
مدیرعامل صنعت آدم خوبیه ولی بعضی از اطرافیای باشگاه خیلی سواستفاده کردن بخصوص اون دلال اهوازیه که قبلا ابدارچی تیم ... اهواز بوده حالا اومده همه کاره صنعت شده واقعا فوتبال ابادان چرا باید به همچین روزی بیفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها