به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

ابن​قاسم: اسکوچیچ به ایران نیامده است

ابن​قاسم: اسکوچیچ به ایران نیامده است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم مشکل پیش آمده برای باشگاه فولاد خوزستان به زودی برطرف شود.

محمدحسین ابن​قاسم در گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: فصل نقل و انتقالات برای تیم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باشگاه فولاد نیز باید برای تأمین بازیکنان موردنظر کادر فنی اقدام کند. امیدوارم مشکل پیش آمده برای باشگاه فولاد خوزستان به زودی برطرف شود تا در فصل نقل و انتقالات از سایر رقیبان عقب نمانیم.

وی ادامه داد: دراگان اسکوچیچ برنامه تمرینات و اردوهای تدارکاتی را به باشگاه تحویل داده که مطابق این برنامه، اردوهای تدارکاتی در داخل و خارج از کشور و هفت بازی دوستانه را تا قبل از فصل جدید در برنامه داریم.

محمدحسین ابن​قاسم با تکذیب حضور دراگان اسکوچیچ در ایران گفت: اسکوچیچ به ایران نیامده و شایعاتی که در این زمینه مطرح شده صحت نداشته است.

سرپرست فولاد خوزستان درباره خبر مربوط به شام مشترک امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ در رستوران شخصی قلعه نویی که شنبه شب ابتدا در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد، توضیح داد: این مهمانی مربوط به دو هفته قبل بوده است. زماني كه می خواستیم براي بازي با ملوان به تهران برويم، اسكوچيچ یک روز قبل از سایر اعضای تیم به تهران رفت و مهمان امیر قلعه​نویی بود. روز بعد كه ما به فرودگاه تهران رسيديم، اسکوچیچ به فرودگاه تهران آمد و همراه با تیم به انزلی رفت. این مهمانی هم مربوط به همان زمان است.

شایان ذکر است که یکی از خبرگزاری ها شنبه شب از ضیافت شام مشترک امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ خبر داد ولی ساعاتی بعد اقدام به حذف این خبر کرد که مطلبی در همین خصوص در خوزستان اسپورت منتشر شد. تصویر مربوط به این خبر در سایت برنامه 90 را می بینید.

ابن​قاسم: اسکوچیچ به ایران نیامده است

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها