به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/دراگان اسکوچیچ مهمان قلعه نویی؟

خوزستان اسپورت- یکی از خبرگزاری های کشور خبر بازگشت دراگان اسکوچیچ به ایران را منتشر و پس از دقایقی حذف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ پس از خاتمه لیگ برتر، برای گذراندن تعطیلات راهی منطقه بالکان شد و روز جمعه با انتشار تصویری اعلام کرد که همراه با همسرش در کشور اسلوونی حضور دارد.

دراگان اسکوچیچ پیش از ظهر روز شنبه طی تماسی با مسئولان باشگاه فولاد در جریان مشکلات ایجاد شده برای این باشگاه قرار گرفت و از ظهر همین روز تلفن وی از دسترس مسئولان فولاد خارج شد تا اینکه در ساعات پایانی شنبه شب خبر بازگشت اسکوچیچ به ایران منتشر گردید.

منبع این خبر یکی از خبرگزاری های کشورمان بود که در آخرین ساعات شنبه شب خبر بازگشت غیرمنتظره دراگان اسکوچیچ به ایران را منتشر کرد و از حضور این مربی در رستوران شخصی امیر قلعه نویی پس از ورود به ایران خبر داد.

خبرگزاری مذکور برای تکمیل این خبر اقدام به درج عکسی از قلعه نویی و اسکوچیچ نمود و نوشت این عکس در رستوران شاندیز آفتاب به ثبت رسیده و اسکوچیچ شام را مهمان قلعه نویی بوده است.

بازگشت اسکوچیچ به ایران و صرف شام با قلعه نویی خبری بود که می توانست باعث غافلگیری فولادی ها شود، چرا که باشگاه فولاد اطلاعی از این موضوع نداشت و سرمربی کروات به آنان گفته بود تا روز یکشنبه مشخص می شود که آیا طی هفته جاری به ایران می آید یا برنامه هایش را به صورت تلفنی با باشگاه هماهنگ می کند.

اتفاق جالب تر دقایقی پس از انتشار خبر مذکور رخ داد که خبرگزاری منتشر کننده خبر بازگشت اسکوچیچ به ایران اقدام به حذف خبر و عکس مربوطه کرد تا جای سئوال و ابهام باقی بماند.

شاید هم اصلاً دراگان اسکوچیچ به ایران بازنگشته و فقط یک اشتباه خبری رخ داده اما نکته مهم تصویری است که همراه با خبر مربوط به ملاقات امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ در ساعات پایانی شنبه شب منتشر و پس از دقایقی حذف شد. تصویری که اصالت دارد و آن را مشاهده می کنید.

عکس/آیا اسکوچیچ به ایران برگشته است؟!

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
3
از تیپ و قیافه اسکوچیچ معلومه سرحال نیس.شاید بخاطر داستان بودجه فولاد زود اومده تکلیفشو مشخص کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
1
من خبرشو دیدم خبرگزاری ... زده واسم عجیب بود چون قبلش آقای ابن قاسم گفته بود اسکوچیچ قراره آخر هفته بیاد.
یه چیز دیگه. بقیه سایتا که خبرو کپی کرده بودن خبرو حذف نکردن. من سایت برنامه نود و بعضی سایتای دیگه دیدم خبرشو حذف نکردن. تیترشم زدن شام مشترک اسکوچیچ و قلعه نوعی
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
1
2
سال دیگه با امیدامون به مربی گری کورش موسوی میریم تو لیگ هر استانی که بیشتر قدرت داشته باشه می تونه حقش بگیره انصافا اگه ما جای ترکتور بودیم این همه جارو جنجال می شد معلومه که نه خوزستان یتیمه همه چیز داره ولی حامی قوی روی زمین نداره اونا هم که توانایی کمک کردن دارن ساکت نشستن نکنه خودشون از نون خوردن بیوفتن تا بوده همین بوده دوستان زیاد نگران وناراحت نشین بدنبال زندگی خودتون باشید وفکر کنید اینجا مهمان هستید که دیر یازود باید بره چون اینجا فقط عذاب باید بکشید همین لطفا بچاپ.
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
سال ديگه نريم ليگ يك خوبه
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
این ی عکس قدیمی وشب قبل از بازی فولادواستقلال منتشر شده بود. ایناشایعست گوش نکنید.خوزستان اسپرت چرا درانتشار اخبارت دقت نمیکنی...
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
اگر یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید می بینید که عکس و خبر مربوط به یکی از خبرگزاری های کشور است که دیشب منتشر شد و در بالا نیز به هیمن مورد اشاره کرده ایم. ضمنا اگر دوست دارید عکس مربوط به شب پیش از بازی فولاد و استقلال تهران را دوباره ببینید به اطلاعتان میرسانیم که آن عکس در خوزستان اسپورت منتشر شده بود و می توانید آن را در لینک زیر مشاهده کنید:

http://khuzestansport.ir/fa/news/3046/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%88%DA%86%DB%8C%DA%86-%D9%88-%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها