به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

کارت معافیت دروازه بان خوزستانی تأیید شد

سعید صالحی
پس از رفع مشکل سربازی سروش سعیدی مدافع تیم فولاد خوزستان، کارت معافیت دروازه بان سابق فولادی ها از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی تأیید شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جریان ابطال کارت های معافیت بازیکنان فوتبال ایران که در چند مرحله توسط سازمان نظام وظیفه عمومی کشور انجام شد، نام 34 بازیکن مرتبط با فوتبال خوزستان نیز دیده می شد. اعتراض اکثر بازیکنانی که کارت آنان باطل شده بود و ارائه درخواست برای بررسی مجدد باعث شد تا سازمان وظیفه عمومی بار دیگر اقدام به کنترل مدارک منتهی به صدور کارت معافیت برای این بازیکنان کند.

عقیل عبدالخانی دروازه بان باتجربه خوزستانی که در سال 87 عضو تیم فولاد خوزستان بود و پس از آن از دروازه تیم فولادنوین اهواز محافظت می کرد، جزو بازیکنانی بود که نام وی در اولین فهرست اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه قرار گرفت. پیگیری های مداوم عبدالخانی که معافیت وی به دلیل انجام خدمت سربازی از سوی سه برادرش صادر شده بود، در نهایت نتیجه داد و این دروازه بان خوب خوزستانی توانست صحت مدارک خود را به تأیید مسئولان ذیربط برساند.

عبدالخانی در گفت و گو با خوزستان اسپورت ضمن تأیید خبر تأیید شدن کارت معافیت سه برادری اش گفت: هنگامی که قانون معافیت سه برادری تصویب شد، من از خدمت سربازی معاف شدم چون 5 برادرم خدمت سربازی را گذرانده بودند.

وی ادامه داد: از همان ابتدا نیز باعث تعجب بود که چرا نام من در اولین فهرست 21 نفره قرار گرفته، چون نه از معافیت پزشکی و نه از سابقه جبهه استفاده کرده بودم. من هنگام بازی در فولاد خوزستان از طریق حوزه نظام وظیفه شهرستان شوش دانیال در استان خوزستان معافیت سه برادری دریافت کرده بودم و پس از پیگیری توانستم مدارکم را تأیید کرده و برای تیم دسته سومی شهرداری ماهشهر در لیگ 3 بازی کنم.

عقیل عبدالخانی در این خصوص که آیا اعلام نامش در فهرست محرومان به فوتبال وی لطمه وارد کرده است یا خیر، توضیح داد: قطعاً از این موضوع ضربه خوردم. من با چند تیم دسته اولی صحبت کرده بودم ولی چون اسم من در بین بازیکنان محروم اعلام شد، نتوانستم در لیگ یک بازی کنم. البته اکنون در تیم شهرداری ماهشهر شرایط خوبی دارم و امیدوار هستم که همراه با این تیم خوب ماهشهری بتوانیم به دسته بالاتر صعود کنیم.

پس از صدور مجوز بازی سروش سعیدی و عقیل عبدالخانی به نظر می رسد که با ادامه روند کنترل مجدد مدارک بازیکنان معاف شده، تعداد بیشتری از بازیکنان خوزستانی بتوانند پیگیر رفع مشکل خود باشند و این خبر خوبی برای خوزستانی هاست که در ماه های اخیر به بهانه معافیت های ابطال شده، مورد انتقاد و جوسازی برخی از حاشیه سازان فوتبال ایران قرار گرفته بودند.

این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.


برچسب ها: عقیل عبدالخانی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها