به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حاشیه های جالب دیدار خوزستان و هنرمندان

سعید صالحی
خوزستان اسپورت- دیدار خیرخواهانه تیم های پیشکسوتان خوزستان و منتخب هنرمندان کشور با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های پیشکسوتان خوزستان و منتخب هنرمندان کشور بعد از ظهر امروز در سالن ورزشی امام رضا (ع) اهواز مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار به تساوی 6 بر 6 انجامید.

حاشیه های بازی تیم های پیشکسوتان خوزستان و منتخب هنرمندان کشور را مرور کنید:

* مراسم ابتدایی مسابقه باعث شد تا این دیدار با نیم ساعت تأخیر آغاز شود.

* امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان پیش از آغاز مسابقه با اهدای حلقه های گل از چند تن از جانبازان جنگ هشت ساله تجلیل کردند.

* تمامی عواید بلیط فروشی این مسابقه به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اختصاص داشت و هدایایی نیز برای این خانواده ها جمع آوری شد.

* عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان و سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس با پیراهن تیم خوزستان به میدان رفتند که سید شریف با یک چرخش و ضربه زیبا گل اول زردپوشان را به ثمر رساند.

* تماشاگران با شور و اشتیاق بالایی به تشویق تیم خوزستان مشغول بودند و دوست نداشتند تیم خوزستان نتیجه بازی را واگذار کند.

* بازیکنان تیم منتخب هنرمندان از نظر سنی جوان تر از بازیکنان خوزستان بودند و به دلیل برگزاری مسابقات متوالی در نقاط مختلف کشور از آمادگی بدنی بیشتری بهره می گرفتند اما بازیکنان تیم خوزستان در میان تشویق های متوالی تماشاگران بازی بسیار خوبی ارائه دادند و چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.

* تیم خوزستان در شرایطی که 6 بر 4 از حریف پیش افتاده بود، در نهایت به نتیجه مساوی 6 بر 6 رضایت داد.

* سیاوش بختیاری زاده کاپیتان تیم خوزستان و سام درخشانی کاپیتان تیم هنرمندان در این دیدار بودند.

* مسعود نریموسایی که بازی را برای بینندگان شبکه تلویزیونی ورزش و شبکه خوزستان گزارش می کرد، چند بار در حین گزارش دچار اشتباهات جالبی شد و از حسین مقدم گزارشگر اجتماعی صداوسیمای خوزستان نیز در حین گزارش کمک می گرفت.

* سید ابراهیم تهامی بهترین بازیکن خوزستان و محمد نوازی بهترین بازیکن تیم هنرمندان در این دیدار بودند. ضمن اینکه بازیکنانی چون افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد و وحید سلامات در تیم خوزستان و پژمان جمشیدی و علی آذری در تیم هنرمندان آماده نشان می دادند.

* مسعود نریموسایی گزارشگر تلویزیون به اشتباه شکرخدا موسوی نماینده اهواز در مجلس را شکرخدا آغاسی (دروازه بان سابق آنزان ایذه) می نامید اما در اواخر مسابقه و پس از اعتراض نزدیکان شکرخدا موسوی اقدام به اصلاح اشتباهش کرد.

* این گزارشگر تلویزیونی پس از گلزنی سید شریف حسینی به تمجید از وی پرداخته و حسینی را با فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس مقایسه کرد.

* حضور یکی از دلالان منشوری فوتبال خوزستان در کنار نیمکت تیم خوزستان جلب توجه می کرد. تعدادی از بازیکنان پیشکسوت به این فرد که یک کت زمستانی را در گرمای بالای اهواز به تن داشت، به شوخی می گفتند آدرس را اشتباه آمده است و باید دنبال بازیکنان جوان برود اما یکی از بازیکنان اسبق استقلال اهواز به سایر اعضای تیم پیشکسوتان گفت: اتفاقاً استاد آدرس را درست آمده چون می داند چند تن از مربیان فوتبال خوزستان در این تیم حضور دارند و می خواهد به آن ها بازیکن معرفی کند.

* منصور قمر فرماندار شهرستان ماهشهر بانی برگزاری این دیدار بود که بازی جذاب و تماشاگرپسندی از آب درآمد و حاشیه های جالبی هم داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
3
درود به شرفتان..عجب لذتی بردیم.
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
بازی بسیارخوبی بود/
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
1
سلام
ای کاش میشد از این بازی و حاشیه هاش ویدئویی قرار میدادین که اونایی که ندیدن هم بتونن ببینن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها