به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

احتمال لغو سفر اسکوچیچ به ایران

احتمال عدم حضور اسکوچیچ در ایران

خوزستان اسپورت- احتمال لغو سفر دراگان اسکوچیچ به ایران و پیگیری امور نقل و انتقالات از طریق تماس تلفنی وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که پیش از این اعلام شده بود دراگان اسکوچیچ در هفته اول خرداد به ایران خواهد آمد تا در جلسه ای با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیگیر امور مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان این تیم شود، احتمال لغو سفر اسکوچیچ به ایران طی هفته جاری وجود دارد.

دراگان اسکوچیچ طبق اعلام صدا و سیمای خوزستان فهرست اولیه بازیکنان موردنیاز برای فصل جدید را پیش از ترک ایران تحویل مسئولان باشگاه فولاد داده که این فهرست هفته گذشته توسط رادیو مرکز خوزستان منتشر شد. به همین دلیل احتمال دارد که سفر اسکوچیچ به ایران طی هفته جاری لغو شود و این مربی اهل کرواسی از طریق تماس تلفنی پیگیر امور نقل و انتقالات تیمش باشد.

همچنین با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان حاضر در فهرست اولیه دراگان اسکوچیچ تحت قرارداد باشگاه های فعلی هستند و ممکن است انتقال آن ها به فولاد خوزستان میسر نشود، قرار شده این مربی کروات یک لیست دوم شامل اسامی حدود 10 بازیکن را به باشگاه فولاد اعلام کند تا در صورت عدم حصول توافق با نفرات لیست اول، باب مذاکره با نفرات لیست دوم اسکوچیچ باز شود.

از سوی دیگر، دراگان اسکوچیچ طی روزهای اخیر مشغول مسافرت زمینی به کشورهای منطقه بالکان بوده و احتمال دارد که این مربی طی هفته جاری به ایران نیاید. در این صورت، سرمربی فولاد لیست دوم بازیکنان موردنظرش را به صورت تلفنی به مسئولان باشگاه ابلاغ خواهد کرد.

قرار است تا فردا برنامه سفر اسکوچیچ به ایران مشخص شود و این مربی اعلام کند که در هفته جاری به ایران می آید یا برنامه هایش را به صورت تلفنی هماهنگ می کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
همان طور که حدس می زدم اون لیست واقعیت داشته کاش فولاد در جذب بازیکن هوشمندانه تر عمل می کرد به هر حال این تعلل و تاخیر به سود رقبا خواهد بود
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
مدیران فولاد در جذب بازیکن باهوش ترعمل کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
1
امیدواریم با توجه به قرارداد زود هنگام اسکوچیچ با باشگاه فولاد قرارداد تمامی بازیکنان مورد نیاز فولاد در لیگ آینده هم بسته شود تا این باشگاه اولین تیم لیگ برتری باشد که تمرینات خودش را برای قهرمانی شروع کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها