به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حضور 13 بازیکن خوزستان در خارج از استان

13 بازیکن خوزستانی در تیم های غریبه

خوزستان اسپورت- 13 بازیکن خوزستانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در تیم های غیرخوزستانی توپ زدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیشنهادهای مالی بیشتر و شرایط زندگی بهتر در خارج از خوزستان یا نداشتن پیشنهاد از باشگاه های خوزستانی، عوامل متفاوت حضور بازیکنان خوزستانی در تیم های خارج از این استان است.

13 بازیکن خوزستانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر با پیراهن تیم های غیرخوزستانی به میدان رفتند و برخی از آن ها تأثیر زیادی در نتایج تیم هایشان داشتند. سایپا البرز با داشتن سه بازیکن خوزستانی بیشترین استفاده از این بازیکنان را داشت، بازیکنانی که 10 گل با لباس سایپا زدند و 8 پاس گل ارسال کردند.

17 گل توسط بازیکنان خوزستانی با پیراهن تیم های سایر استان ها به ثمر رسید که میلاد میداودی با 6 گل زده بیشترین گل زده را داشت و 26 پاس گل نیز توسط بازیکنان خوزستانی در تیم های غیرخوزستانی ارسال شد که ایمان مبعلی با 14 پاس گل عنوان گلسازترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد.

فهرست 13 بازیکن خوزستانی که در لیگ چهاردهم با پیراهن تیم های غیر خوزستانی به میدان رفتند را مرور کنید:

ایمان مبعلی و عباس بوعذار (نفت تهران)، میلاد میداودی، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور (سایپا)، عبدالله کرمی و علی حمودی (سپاهان)، محمدحسین کنعانی (ملوان)، عادل کلاه کج (راه آهن)، مهدی دغاغله (پرسپولیس)، بهنام برزایی (استقلال)، احمد آل نعمه (تراکتورسازی - دور رفت) و محمد اوسانی کرد (صبا - نیم فصل دوم).

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
1
شرایط زندگی بهتر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها