به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین تمرین تیم ملی با حضور چهار فولادی

خوزستان اسپورت- نخستین جلسه تمرین تیم ملی در راه جام جهانی 2018 بعد از ظهر امروز با حضور 31 بازیکن از جمله چهار بازیکن تیم فولاد خوزستان انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در اولین تمرین تیم ملی برای آماده سازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 کارلوس کی روش برخورد گرمی با بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی داشت. نکاتی از این تمرین را مرور کنید.

* نخستین تمرین تیم ملی ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور این تیم در مرحله اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از ساعت 17 امروز و با حضور 31 بازیکن به میزبانی ورزشگاه دستگردی و زیر نظر کارلوس کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی آغاز شد.

* از ساعت 16 و 55 دقیقه ملی‌پوشان یک به یک وارد زمین شده و به خوش و بش با هم پرداختند. بازیکنان تیم ملی امروز یک دست لباس فسفری بر تن داشتند و گلرها نیز با لباس‌های خاکستری به تمرین پرداختند.

*از ساعت 17 تمرین شاگردان کی‌روش آغاز شد و بازیکنان دقایقی را به کار با توپ به صورت اختیاری پرداختند.

*قبل از آغاز تمرین احوالپرسی گرم آندرانیک تیموریان که پس از خداحافظی نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی انتخاب شده است با بازیکنان جوان‌تر از نکات قابل توجه بود. البته در این بین سایر بازیکنان نیز با توجه به اینکه اردوی اول برگزار می‌شد برخورد گرمی با هم داشتند.

*کارلوس کی‌روش قبل از آغاز تمرین به سمت تمام بازیکنان رفت و با آنها به احوالپرسی پرداخت و بازیکنانی مثل ماهینی و حاتمی که در گذشته نیز سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را داشتند را در آغوش کشیده و به گرمی با آنها برخورد کرد.

*محسن فروزان گلر تیم ملی نیز قبل از آغاز تمرین دقایقی را با کی‌روش به صورت اختصاصی صحبت کرد.

*در تمرین امروز 31 بازیکن حضور دارند و فقط هاشم بیک‌زاده غایب است که دلیل غیبت او از سوی افشین پیروانی اینطور اعلام شد که این بازیکن با هماهنگی‌هایی که با کی‌روش به عمل آورده است از فردا به اردو اضافه خواهد شد.

*مراحل تمرینی از قبل آماده بود و جالب اینکه با توجه به حضور پر تعداد بازیکنان در این اردو زمین تمرین کمی شلوغ به نظر می‌رسید.

*هوا در هنگام تمرین به شدت گرم بود و بازیکنان زیر آفتاب تند بهاری تمرین کردند.

*این تمرین در حالی در ورزشگاه دستگردی آغاز شد که حدود 20 تماشاگر که در بین آنها کارگران و کارکنان مجموعه دستگردی نیز حضور داشتند این تمرین را زیر نظر داشتند.

*از ساعت 17 تمرین به صورت رسمی آغاز شد و بازیکنان به صورت اختیاری با توپ به گرم کردن خود مشغول شدند. در این بین حاج‌صفی، ابراهیمی، حیدری، تیموریان، شریفات و غفوری در یک گروه قرار داشتند و سر و صدای زیادی را ایجاد کرده بودند.

*بازیکنان امید دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان نیز در گروه دیگر با هم تمرین می‌کردند.

*محسن فروزان در تمرین امروز با استوک‌‌های قرمز رنگ حاضر شد و جالب اینکه قبل از او در صفحه شخصی خود در اینترنت خبر داده بود که دیگر از این استوک‌ها استفاده نخواهد کرد.

*یکی از اعضای تدارکات تیم ملی به اسم عباس که پیش از این و به واسطه مصاحبه‌های کی‌روش معروف شده بود پس از مدت‌ها دوباره به اردو برگشت تا کارهای تدارکات را انجام دهد.

*پیش از آغاز تمرین خبرنگاران به جایگاه مخصوص خبرنگاران در ورزشگاه دستگردی هدایت شدند.

*در حین تمرینات اولیه ابتدا اوسیانو کروز دستیار کی‌روش دقایقی را با تیموریان صحبت کرد و سپس این دو به سمت کی‌روش رفته و این جمع سه نفره به صحبت‌های خود ادامه دادند.

*کاورها و وسایل تمرینی از قبل از آغاز تمرین در کنار زمین چیده شده بود و ملی‌پوشان امروز با توپ‌های مخصوص جام ملت‌های آسیا به تمرین مشغول شدند.

*از ساعت 17 و 10 دقیقه تمرین جدی‌تر شد و 5 دقیقه بعد و با سوت کی‌روش بازیکنان حلقه‌ای را تشکیل داده و کی‌روش به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرده و مراحل تمرینی را برای آنها تشریح کرد.

*پس از صحبت‌های کی‌روش این مربی به کنار زمین آمده و با سایر دستیارانش به گفت‌وگو مشغول شد. در این هنگام 31 بازیکن حاضر در اردو چند دوری را به دویدن به دور زمین پرداخته که در این بین فروزان در صف اول می‌دوید و صحبت‌های گرم یعقوب کریمی با ووریا غفوری نیز جالب بود.

*از ساعت 17 و 25 دقیقه گلرها از جمع اصلی جدا شده و با رفتن به نزد دون‌ گاسپار تمرینات مخصوص دروازه‌بانی را آغاز کردند. در این هنگام 27 بازیکن دیگر در عرض زمین پخش شده و در یک راستا چندین بار به دویدن پرداخته و با گرم کردن برای تمرین تاکتیکی و کار با توپ آماده شدند.

*سلیمی، حسینی، فروزان و اخباری‌شاد زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات فشرده دروازه‌بانی را پشت سر گذاشتند.

*افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی در تمرین امروز حضور داشت و در تمامی مراحل تمرین این تمرینات را زیر نظر داشت.

*از نقاط جالب توجه تمرین امروز می‌توان به غیبت میکو مربی بدنسازهای تیم ملی اشاره کرد که در غیاب این مربی مارکار آقاجانیان دقایقی کارهای مربوط به بدنسازی بازیکنان را بر عهده گرفت.

*از ساعت 17 و 35 دقیقه بازیکنان در گروه‌ةای 9 نفره به آقاوسط مشغول شدند و هر گروه زیر نظر یکی از سه مربی یعنی کی‌روش،‌آقاجانیان و کروز کار می‌کردند که در این بین کی‌روش سعی می‌کرد به عنوان سرمربی تیم ملی در کار سایر گروه‌ها نیز نظارت کند.

*در کنار زمین 8 دروازه کوچک نیز برای مراحل تمرینی آماده شده بود که بر روی تور آنها آرم باشگاه منچستر یونایتد هک شده بود.

*از ساعت 17 و 45 دقیقه و با پایان آقاوسط، بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و برخی با پوشیدن کاورهای آبی و برخی با پوشیدن کاورهای قرمز به کار با توپ در سه گروه مشغول شدند.

*در این مرحله کار با توپ بسیار کوتاه بود و پس از 7 دقیقه بازیکنان دوباره به تنفس پرداخته و پس از آن در ساعت 17 و 55 دقیقه زیر نظر اوسیانو کروز و خود کی‌روش به تمرین استارت‌های کوتاه و بلند مشغول شدند.

*در هنگام استارت‌های کوتاه و بلند بازیکنان جوان‌تر تیم ملی با کاور آبی به این تمرین مشغول شدند.

*کادر پزشکی تیم ملی با شدت تمرینات امروز را زیر نظر داشت با این حال هیچ بازیکن مصدومی در تمرین امروز حضور نداشت و همه بازیکنان به کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

*از ساعت 18 بازیکنان تیم ملی به سه گروه سفید، آبی و قرمز تقسیم شده و دوباره کار با توپ را از سر گرفتند که در این مرحله ابتدا تیم‌های سفید و قرمز به بازی فوتبال مشغول شدند و اعضای تیم آبی دور تا دور زمین قرار گرفتند که وظیفه آنها توپ‌رسانی به بازیکنان بود. در این بخش بازیکنان در دو سوم زمین فوتبال 10 به 10 را بازی کردند. در این بین آندرانیک تیموریان با کاور سفید تیم سفید را همراهی می‌کرد.

*کی‌روش در وسط زمین این بازی را زیر نظر داشت.

*با توجه به اینکه در چند وقت اخیر در این ورزشگاه بازی‌های لیگ برتر برگزار نشده است صندلی‌ها به طرز باورنکردنی کثیف و خاکی بوده و حتی جایگاه خبرنگاران نیز شرایطی مشابه داشت.

*تمام مراحل تمرینی امروز توسط خانبان آنالیزو تیم ملی فیلم برداری شد.

*در دقایق پایانی تمرین امیر حسین صادقی مصدوم شد و زیر نظر پزشک تیم ملی به مداوا پرداخت و به تمرینات ادامه نداد.

*تمرینات تیم ملی فردا ادامه پیدا می‌کند و به گفته پیروانی قرار است ملی‌پوشان دوباره به تمرینات خود ادامه دهند.

لازم به ذکر است که چهار بازیکن فولاد به نام های علیرضا سلیمی، اسماعیل شریفات، احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی در اردوی فعلی تیم ملی شرکت دارند.

برچسب ها: تیم ملی ایران
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
1
درود بر فولاد مردان ملی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها