به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

اظهارات عجیب مدافع استقلال خوزستان

اظهارات عجیب مدافع استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان برای چندمین بار طی هفته های اخیر در خصوص مسائل مربوط به تیم قبلی اش مصاحبه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محسن بیات مدافع 31 ساله اهل گلپایگان که در آخرین روز نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر از صبای قم به استقلال خوزستان ملحق شده بود، باز هم علیه مهدی تارتار سرمربی تیم سابقش مصاحبه کرده است.

محسن بیات امروز در مورد باشگاه سابقش به سایت ورزش سه گفته است: «مسئولین صبا باید بدانند که ماندن این تیم در لیگ‌ برتر فقط و فقط به خاطر زحمات ساکت الهامی و صمد مرفاوی بوده و بدترین نتایج تاریخ صبا توسط سرمربی جدید کسب شده است. 10 امتیاز برای 13 بازی واقعا آمار بدی است. تازه مسئولین از رتبه صبا هم خوشحال هستند و این واقعاً خنده دار است. در ضمن باید به مسئولین بگویم که امتیازهای کسب شده در نیم فصل اول صبا را به نام خود نکنید.»

جدا از اینکه محسن بیات طی هفته های اخیر به دلیل پرداختن به مسائل داخلی تیم صبای قم نتوانسته روی کارش در استقلال خوزستان تمرکز کافی را داشته باشد، لازم است به نکته ای درباره مصاحبه امروز این بازیکن اشاره کنیم.

محسن بیات در شرایطی کسب 10 امتیاز در 13 بازی را آمار واقعاً بدی برای تیم صبای قم می داند که تیم استقلال خوزستان پس از اضافه شدن بیات در 13 مسابقه اخیر فقط 9 امتیاز گرفته است.

استقلال خوزستان تا هفته هفدهم و پیش از تعطیلی میان فصل با 18 امتیاز از 17 بازی در رده یازدهم جدول بود ولی در 13 بازی اخیر فقط 9 امتیاز گرفته تا ردیف چهاردهم قرار بگیرد و به پلی اف برود. پس این بازیکن باید بداند که هر تیمی ممکن است در نیم فصل دوم نتایجی متفاوت با نیم فصل اول بگیرد.

در عین حال، مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان که جزو کم حاشیه ترین های لیگ برتر محسوب می شوند، باید نسبت به این گونه مسائل نیز نظارت داشته باشند تا بازیکنان استقلال فقط روی مسائل فنی این تیم تمرکز کنند.

کافیست صحنه گل خوردن استقلال خوزستان در همین بازی اخیر را بار دیگر مرور کرد و دید که  محسن بیات بازیکن شماره 88 استقلال خوزستان چگونه از سیاوش یزدانی بازیکن پیکان غافل می شود و گل تساوی پیکان رقم می خورد. غفلتی که ممکن است ناشی از عدم تمرکز کافی بازیکن استقلال خوزستان باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
2
چرا تو ایران وقتی یه بازیکن لیست مازاد میذارن از تیمش کینه به دل میگیره و هر روز علیهشون مصاحبه میکنه؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
2
تو به تیم خودت توجه کن وتمرکزداشته باش که مثل پیکان گل مفت نخورید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
1
حرف حساب جواب نداره.مرسی از این مطلب خوب
سیدموسی ساداتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
محسن جان سیدموسی ساداتی هستم هم خدمتی شما ....۰۹۳۵۶۰۹۲۷۳۹
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها