به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

بازداشت یک نفر در ماجرای تبانی لیگ یک

خوزستان اسپورت- دادسرای جرایم ورزشی به ماجرای تبانی در لیگ دسته اول فوتبال ورود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال به پایان رسیده اما هر روز اخبار و حاشیه‌ای تازه از این مسابقات به گوش می‌رسد. جالب اینجاست که بیشترین حواشی حول و حوش یکی از تیم‌هایی است که با سروصدای زیاد در جمع تیم‌های برتر قرار گرفته است.

در همین راستا چند روز پیش فردی در تماس‌هایی با مسئولان ورزش و صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر، مدعی شد در بازی این تیم مقابل مس کرمان اتفاقاتی صورت گرفته که موجب تغییر نتیجه به سود تیم کرمانی شده است.

مسئولان امر که برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مدارکی مستند بودند از این فرد می‌خواهند تا اگر برای اثبات ادعای خود مدرکی دارد به این وزارتخانه ارائه کند. در این رابطه مذاکراتی بین طرفین صورت می‌گیرد و مقرر می‌شود فرد مدعی تبانی در دیدار مس کرمان - نساجی قائمشهر در مکانی مورد توافق دو طرف مدارک خود را به مسئولان ورزش ارائه کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد آن شخص در محل موردنظر حضور پیدا نکرد و به جای خود، همسرش را به ملاقات با مسئولان وزارت ورزش فرستاد تا مدارک را به آنها ارائه کند. در حال حاضر همسر شخصی که فعلاً متواری است، در بازداشت شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه که ویژه جرایم ورزشی است، به سر می‌برد تا شاید با بازجویی از او برخی مسائل مشخص شود.

گفته می‌شود مدارک و مستندات در اختیار فدراسیون فوتبال است و فردی که ادعا کرده بود مدارکی دارد اعلام کرده اسامی برخی افراد دخیل در این ماجرا را می‌داند و هفته آینده قصد دارد مواردی را بازگو کند.

برچسب ها: لیگ دسته اول
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها