به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

داریوش یزدی: فردا جلسه مهمی داریم

کریم عزیزنژاد
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز که در اعتراض به مشکلات مالی و بدهی های مالک این باشگاه، کناره گیری کرده و در تمرینات حاضر نمی شد، با حضور در تمرین امروز آبی پوشان مجدداً هدایت تیم پرطرفدار اهوازی را به دست گرفت.

داریوش یزدی با حضور در تمرین امروز استقلال گفت و گویی با خبرنگار خوزستان اسپورت انجام داد که می خوانید.

ظاهراً مشکل برطرف شده و به تیم بازگشته اید؟
به هرحال یک سری مشکلات وجود داشت که باعث شد تصمیم به کناره گیری بگیرم ولی پس از جلسه رضایت بخش با ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه قرار شد در تمرینات حاضر شوم. البته قرار است که فردا (یکشنبه) جلسه نهایی را با مدیرعامل باشگاه داشته باشم و وضعیت نهایی ادامه همکاری من با استقلال اهواز مشخص شود.

این امکان وجود دارد که برای ادامه همکاری به توافق نرسید؟
فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. من به عنوان سرمربی تیم در چارچوب قانون و منطق خواسته هایی دارم که آن ها را به مدیر باشگاه گفته ام. اکنون هم منتظر هستم تا ایشان از بندرعباس به اهواز بیاید تا در جلسه فردا به راه حل نهایی برسیم.

دلیل اصلی کناره گیری شما چه بود؟
ببینید، بازیکنان و مربیان استقلال اهواز تا کنون به احترام هواداران باشگاه و مردم خوزستان بدون دریافت پول در تمرینات و مسابقات حاضر شده و به صدر جدول گروه الف صعود کرده اند. به هر حال باید مشکل مالی اعضای تیم حل شود. از سوی باشگاه به بازیکنان تیم چک هایی داده شده و امیدواریم که این چک ها در تاریخ مقرر نقد شود تا بازیکنان با انگیزه ای دوچندان در مسابقات شرکت کنند. عمده مشکل ما مسائل مالی است و قول داده اند که این مشکلات برطرف شود.

اگر ماندنی شوید چه برنامه هایی برای تقویت تیم دارید؟
پنج بازیکن تیم ما به دلیل مشکلات خدمت سربازی از استقلال اهواز رفته اند. رضا طاهری، محمد معاوی، احمد بوعذار، رضا جباری و ساسان شیرمردی بازیکنان ثابت و تأثیرگذار استقلال بودند و ما باید برای آن ها جایگزین پیدا کنیم. من نفرات جایگزین را در ذهنم آماده کرده ام ولی باید در جلسه با مدیرعامل باشگاه، وضعیت مالی را برای جذب آن ها بسنجیم. اگر پول داشته باشیم، تیم را قوی تر خواهیم کرد.

و برای بازی روز سه شنبه با گیتی پسند چه برنامه ای دارید؟
گیتی پسند از تیم های خوب و باشخصیت لیگ یک بوده و تلاش می کنیم تا با حمایت هواداران پرشور استقلال اهواز مقابل این تیم پیروز شویم.

این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.

داریوش یزدی: فردا جلسه مهمی داریم
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها