به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

چرا بازیکن فولاد گریه کرد؟

احمد عبدالله زاده تحت تأثیر اتفاقات برنامه 90 بعد از پیروزی فولاد اشک ریخت.

هنگامی که فیلمبردار تلویزیونی بازی تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز، بازیکنان سکونشین فولاد را به تصویر کشید، اثری از هافبک جوان این تیم نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش رفیعی، سروش سعیدی، بختیار رحمانی، علی سلیمی، شهاب کرمی و ماتیاس چاگو بازیکنانی که نمی توانستند مقابل تراکتورسازی به میدان بروند، در کنار یکدیگر بازی را تماشا می کردند ولی اثری از احمد عبدالله زاده دیده نمی شد.

عبدالله زاده بعد از سوت پایان بازی در وسط زمین چمن مشاهده شد و هنگامی که به نزدیکی اسکوچیچ سرمربی فولاد رسید، اشک های او سرازیر شد تا سرمربی فولاد با بوسیدن پیشانی اش به وی دلداری بدهد.

داستان از این قرار بود که پس از خوانده شدن اس ام اس ارسالی احمد عبدالله زاده برای رسول خطیبی در برنامه 90 دوشنبه شب، دراگان اسکوچیچ به شدت از بازیکن جوان تیمش ناراحت شده و اعلام کرده بود دیگر نمی خواهد از این بازیکن در تیمش استفاده کند. به همین دلیل، هنگامی که عبدالله زاده در خاتمه بازی فولاد و تراکتورسازی به سمت اسکوچیچ رفت، نتوانست جلوی بغض خود را بگیرد و بی اختیار اشک ریخت.

دراگان اسکوچیچ که از پیروزی بزرگ تیمش مقابل قهرمان نیم فصل بسیار شادمان بود، پس از مشاهده اشک ریختن عبدالله زاده، پیشانی این بازیکن جوان را بوسید تا مشخص شود که دلخوری وی نیز برطرف شده است.

این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.

چرا بازیکن فولاد گریه کرد؟
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها