به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

آمار استثنایی 3 بازیکن مقابل 3 تیم خوزستانی

15 گل از 3 بازیکن مقابل 3 تیم خوزستانی

خوزستان اسپورت- سه مهاجم حاضر در فصل اخیر لیگ برتر موفق به زدن 15 گل برابر سه نماینده فوتبال خوزستان شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو ادینهو، غلامرضا عنایتی و مهدی شریفی بازیکنانی بودند که در لیگ چهاردهم دروازه هر سه تیم خوزستانی را باز کردند. هر کدام از این سه مهاجم موفق به گلزنی برابر هر سه تیم خوزستانی شدند و در مجموع 15 گل وارد دروازه تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان کردند.

لوسیانو ادینهو 6 گل برابر سه نماینده خوزستان به ثمر رساند، غلامرضا عنایتی 5 بار دروازه این سه تیم را گشود و مهدی شریفی هم 4 گل را وارد دروازه تیم های خوزستانی کرد.

هر کدام از سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ پانزدهم تعداد 5 گل از مثلث عنایتی، شریفی و ادینهو دریافت کرد تا بازیکنان مذکور به لطف گل های زده قابل توجه برابر تیم های خوزستانی به رده های بالای جدول گلزنان لیگ برتر در فصل اخیر برسند.

لوسیانو ادینهو با پیراهن تراکتورسازی تبریز، سه گل به فولاد خوزستان، دو گل به استقلال خوزستان و یک گل به نفت مسجدسلیمان زد.

غلامرضا عنایتی با لباس پدیده خراسان، دو بار به نفت مسجدسلیمان و یک بار به استقلال خوزستان گل زد و سپس با پیراهن استقلال تهران، یک بار مقابل نفت مسجدسلیمان و یک بار برابر فولاد خوزستان گلزنی کرد.

 مهدی شریفی هم با پیراهن سپاهان اصفهان، دو گل به استقلال خوزستان، یک گل به فولاد خوزستان و یک گل به نفت مسجدسلیمان زد تا مثلث متشکل از این سه بازیکن قاتل تیم های خوزستانی در فصل اخیر باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
این آقا فقط یک یار مستقیم برای مهارش باشه آنوقت ببینم گل میزنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها