به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

صبا 0 – فولاد 2؛ فولاد به آسیا نرسید

محمدرضا حسینی
خوزستان اسپورت:
هفته سی ام لیگ برتر – استادیوم یادگار امام قم
جمعه 25 اردیبهشت 94 – ساعت 19:30
صبای قم 0 – فولاد خوزستان 2
گل ها: احمد آل نعمه (31) آلویس نونگ (63)
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: علی اکبر عظیم پور و یعقوب سخندان
اخطار: مهدی بدرلو و آلویس نونگ (فولاد)
تماشاگر: هزار نفر

صبای قم: مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، هادی شکوری، حسین کوشکی، محمدامین آرام طبع، ایوب کلانتری (72- محمد اوسانی)، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، وحید علی آبادی (65-داود بهادری)، سعید مهدی پور و غلامحسین بادامکی (77- محسن کرمی).
سرمربی: مهدی تارتار

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، رضا احمدی (39- ساسان انصاری)، هادی حبیبی نژاد، اسماعیل شریفات (64- محسن مسلمان) و آلویس نونگ.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی:
فولاد خوزستان شکست دور رفت برابر صبای قم را جبران کرد و با سه امتیاز از استادیوم یادگار امام قم خارج شد.
احمد آل نعمه که ابتدا در ترکیب اصلی قرار نداشت و سپس جایگزین بهمن کامل شد، در نیمه اول فولاد را از روی یک ضربه ایستگاهی پیش انداخت. بازیکنان فولاد که ضمن کنترل فشار تیم میزبان، چندین بار آلویس نونگ را در موقعیت گلزنی قرار داده بودند، سرانجام روی یکی از فرارهای این مهاجم آفریقایی در نیمه دوم که در پی اشتباه مدافع صبا حاصل شد، به دومین گل بازی دست پیدا کردند تا آخرین سه امتیاز لیگ را به اندوخته های قبلی اضافه کنند.
فولاد خوزستان با پیروزی امروز 52 امتیازی شد و با حضور در رده پنجم جدول رده بندی لیگ چهاردهم به کارش پایان داد.

شرح گل ها:
0-1 (فولاد): تیم فولاد در پی حرکت پا به توپ اسماعیل شریفات صاحب یک ضربه ایستگاهی در یکقدمی خط محوطه جریمه صبای قم شد. این فرصت را احمد آل نعمه با ضربه پای چپ از بالای سر مدافعان صبا به گوشه سمت چپ دروازه میزبان فرستاد تا فولاد از صبا پیش بیفتد.

0-2 (فولاد): آلویس نونگ پس از هدر دادن چند موقعیت گلزنی بالاخره در دقیقه 62 از موقعیت تک به تک استفاده کرد و توپ را به کنج دروازه صبای قم فرستاد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
2
2
باي باي سهميه مبارك اصفهانيا باشه بخاطر قهرمانيشون موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
2
نمیشد زودتر از این از همین ترکیب استفاده میکردن؟ اون همه بازی از دست رفت مثل آب خوردن
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
3
غمگین ترین برد فولاد . اگر کسی در ایران نداند که امسال حق فولاد بود که قهرمان شود ؛ یا از فوتبال چیزی نمی داند یا باید به عقل خود شک کند . هر چند که سپاهان با شانس و بردن بازیکنان و مربی فولاد به این هدف رسید ولی با تئاتری که سر فولاد در آوردند از نظر هر آدم منصفی فولاد قهرمان واقعی ایران است . به هر حال به خاطر زحمات گذشته فرکی برای فولاد و تعصبی که به فولاد دارد این قهرمانی را فقط به شخص او تبریک می گویم .
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
2
سپاهان قهرمان نشد پول قهرمان شد
فواد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
0
آدمین اگه ذوب قهرمان حذفی بشه فولاد نمیره آسیا؟این ترکیب ایده آل من بود وهميشه توی ذهنم این ترکیب رو می چیدم اما افسوس درآگان با غرور بیجا همه چیز رو به باد داد..ساسان و مسلمان دقیقا مهره ی سوخته بودن بخدا و فقط حق جووناي با استعداد رو پایمال کردن. .آدمیت بچاپ که ميدونم فوتبال رو میفهمی
مدیر پایگاه سلام
اگر ذوب قهرمان حذفی بشه مستقیما به همراه تیم های سپاهان و تراکتورسازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میره و تیم سوم لیگ برتر که نفت تهران هست، میره در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا و باید از اونجا سهمیه حضور در مرحله گروهی رو بگیره.

فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
1
قهرمانی سپاهان رو به پول ربط دادن و اون رو بی ارزش جلوه دادن کار درستی نیست مگه رئال مادرید و چلسی و بایرن و بقیه ی تیمهای بزرگ کم خرج می کنن؟ پس با استدلال شما قهرمانی همه ی تیمهای بزرگ جهان بی ارزشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها