به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

فرکی: به تماشاگران مسجدسلیمان حق می‌دهم

فرکی: به تماشاگران نفت حق می‌دهم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم سپاهان گفت: هواداران نفت مسجدسلیمان به خاطر سرنوشت تیم خود ناراحت و دلخور بودند.

حسین فرکی در خاتمه دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران گفت: من به تماشاگران مسجدسلیمانی حق می دهم. آنها به خاطر سرنوشت تیم خود ناراحت و دلخور بودند و از روی دلسوزی اعتراض می کردند. این اعتراض ها فقط به داوری نبود و تنها ناراحت بودند که سهمیه لیگ برتری خود را از دست دادند.

سرمربی سپاهان در باره صحنه های مشکوک مسابقه گفت: پس از موقعیت پنالتی که از دست رفت لحظات سختی را در ادامه تجربه کردیم. تا گل سوم را بزنیم من نمی توانم درباره صحنه های مشکوک و داوری مسابقه صحبت کنم. باید فیلم مسابقه را دیده و پس از آن اظهارنظر کنم. در مجموع اشتباهات داوری تاثیر زیادی در این مسابقه نداشت.

فرکی ادامه داد: با تمام این احوال بازی بسیار خوبی بود و نفت مسجد سلیمان تمام تلاش خود را کرد اما حریف تجربه سپاهان نشد. یادم می آید که در زمان مربیگری در نفت، در مسابقه مقابل تراکتورسازی یک بر صفر از این تیم پیش بودیم تیم تراکتور با استفاده از تجربه خود گل مساوی را در برابر ما به ثمر رساند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: من نفت مسجد سلیمان را شایسته باختن مقابل تیم های دیگر ندیدم و این تنها به دلیل تجربه اندک آنها بود. آنها 13 تساوی در لیگ به دست آوردند.

به نقل از کاپ، فرکی افزود: به عقیده من تماشاگران نفت پس از آنکه تیم شان  گل خورد به داوری کاری نداشتند. و ناراحتی آنها به دلیل سقوط تیم و سرنوشت باشگاه شان بود و تمام اتفاقاتی که رخ داد به دلیل دلسوزی آنها برای تیم شان بود. من از 6 هفته قبل برنامه ای برای تمامی بازی ها دادم و مطابق آن برنامه ها پیش رفتیم. لازم بود که قدر امتیازات را بدانیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم. ما برای رسیدن به این منظور بازی خودمان را کرده ایم و کاری به کار تیم های دیگر نداشتیم. سعی کردیم که سرنوشت خودمان را به دست تیم های دیگر نسپاریم. هفته آخر بازی ها تمام خواهد شد و من نظری درباره قهرمان لیگ ندارم.

برچسب ها: حسین فرکی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها