به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

فرکی: نسبت به فولاد خوزستان تعصب دارم

یوسف خدامرادی
فرکی: نسبت به فولاد خوزستان تعصب دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هم برای تیمم آرزوی موفقیت می کنم، هم نسبت به نفت تهران و فولاد خوزستان تعصب دارم و البته پاس تهران که امیدوارم روزی باز هم افتخار آفرین گردد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: با دیدارهای این هفته و هفته آینده پایان لیگ اعلام می شود و این دو هفته برای تیم ها شرایط دشواری را رقم زده است. چه تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند و چه تیمهایی که در حال سقوط هستند. دیدار ما مقابل نفت مسجدسلیمان یکی از همین دیدارهای حساس است که ما بعنوان میهمان در مسجدسلیمان حاضر هستیم.

فرکی ادامه داد: هر دو تیم از تیم های خوب کشورمان در لیگ برتر هستند که البته سپاهان سابقه ی بیشتری در فوتبال کشور و لیگ دارد و مسجدسلیمان هم سابقه فوتبالی بیشتری که مربوط به سال های خیلی دور می شود را دارد. فوتبال از همین جا که یکی از منطقه هایی بوده که فوتبال از آن جا سرچشمه گرفته به کشور معرفی شده است. به هرحال از حضور در مسجدسلیمان به بهانه بازی فوتبال خیلی خوشحال هستم.

وی افزود: هر چند دوست دارم تیمم برنده شود اما از اینکه تیم خوب نفت مسجدسلیمان با علاقمندان بسیار خوبش این وضعیت را دارد ناراحت هستم.

سرمربی سپاهان در خصوص کادر فنی تیم نفت اظهار داشت: نفت کادر مربیگری خیلی خوبی دارد که در راس آن آقای مکوندی قرار دارد. ایشان از نگاه من از مربیان خیلی خوب و زحمتکش و عاشق و البته خوش اخلاق هستند که درا ین شرایط سخت تیم را هدایت می کنند و در این فوتبال توانسته است خودش و کادرش را تثبیت کند.

فرکی درباره حریف فردای تیم سپاهان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان بخاطر فوتبالی که ارائه می کند تیمی قابل احترام است. فوتبالی زیبا که در همه بازیهای این تیم دیده شده و علیرغم موقعیتش در جدول هیچگاه به فکر ضدفوتبال نیست.

وی در خصوص محمدرضا خلعت بری و شیطنت های این بازیکن در مسابقات مختلف عنوان کرد: در سطح فوتبال کشور و در تیم های مختلف شاید بازیکنانی باشند که گاهاً شیطنت کنند اما این دلیل نمی شود که بازیکنان خوبی نباشند و یا بد اخلاق باشند. محمدرضا خلعت بری هم یکی از بازیکنان خوب در سطح کشور است و هیچ مشکلی هم ندارد.

فرکی ادامه داد: جائی که من هستم ارتباطمان با بازیکنان طوری هست که همه چیز را درفضای خودمان دنبال می کنیم. صحبت می کنیم وبه همدیگر کمک می کنیم. ما وظیفه داریم که به این بازیکنان مثل فرزند خودمان نگاه کنیم. باید این را بپذیریم که فشار فوتبال خیلی بالا است و توان همه بازیکنان در مقابل فشارها یکسان نیست. گاهاً اتفاق می افتد بازیکنی در شرایطی خاص ناخودآگاه حرکتی را انجام دهد و همان بازیکن در شرایط دیگری بهترین عملکرد را داشته باشد.

سرمربی سپاهان در خصوص علاقه ای که فوتبالدوستان خوزستان به وی دارند، اظهار داشت: من از مردم خوب خوزستان که به من لطف دارند و شاید علت آن حضور دوساله در فولاد و کسب سهمیه و سپس قهرمانی باشد ممنونم و برای من قابل احترام هستند.

حسین فرکی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احساسش از رویارویی با تیم فولاد خوزستان که چند هفته پیش اتفاق افتاد، چنین گفت: در بازی مقابل فولاد در شرایط خیلی سختی نیاز به پیروزی  داشتیم و اگر آن بازی را نمی بردیم  اصلا شاید شانس کسب سهمیه و قهرمانی را از دست می دادیم. بهرحال من به خوزستان آمدم و روبروی تیمی قرار گرفتم که خاطراتش برایم زنده شد. خیلی سخت و دشوار بود اما بهرحال چاره ای نبود. شرایط کار و شغل ما و حرفه ای گری در فوتبال این را ایجاب می کند آنچنانکه در اروپا گواردیولا مجبور می شود تا در مقابل تیم سابق خود بازی کند. همه چیز در کمال احترام، انضباط و ادب رعایت می شود و این خصوصیت فوتبال است که ما باید در هر شرایطی تلاشمان را برای جایی که تعهد داریم انجام دهیم. حالا یک روزی من در فولاد بودم و آن افتخار نصیبم شد که البته زحمت دیگران بود و من هم یک نقش کوچک داشتم اما اینکه در مقابل تیم سابقم قرار گرفتم، بهرحال خوشحال نبودم و چاره ای هم نداشتم و باید این دیدار انجام می شد و انجام شد و منجر به پیروزی ما گردید.

فرکی افزود: هم برای تیمم آرزوی موفقیت می کنم، هم نسبت به نفت تهران و فولاد خوزستان تعصب دارم و البته پاس تهران که امیدوارم روزی باز هم افتخار آفرین گردد.

سرمربی سابق فولاد خوزستان درباره دلیل جدایی اش از فولاد خوزستان گفت: رفتن من از فولاد بخاطر عمل پایم بود و بعضی گفتند برای اینکه به تیم ملی برود این کار را کرده است. برای اینکه این مسائل را ازخودم دور کنم و در حالی که پای دیگرم هم به عمل نیاز داشت به اصفهان آمدم و با درد پا به کارم ادامه می دهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها