به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: همه دلشان براي تيم مي​سوزد

پورکیانی: همه دلشان براي تيم مي​سوزد

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای باقی ماندن در لیگ برتر، مقابل سایپا محکوم به برد هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی در ابتدا درباره شرایط تیم پیش از بازی با سایپا، اظهاركرد: پس از بازي با سپاهان كه مستحق باخت هم نبوديم، تمرينات منظمي انجام داديم. تيم نيز روز گذشته (جمعه) برای آشنایی با آب و هوای كرج، عازم اين استان شد تا با تمريناتي كه داشته​اند و انجام خواهند داد، از بازي امتياز بگيرند.

وي گفت: براي اين ديدار مصدوم و محروم نداريم و شرايط تيم خوب است. ما در بازی با سایپا محکوم به برد هستیم و با حمايتي كه مديريت انجام داده است، تلاش و غيرت بازيكنان و درايت كادرفني و با احترامي كه براي حريف قائل هستيم، باید امتياز بگيريم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بيان‌كرد: سايپا تيم خوب و ريشه​اي است و سابقه بسياري در فوتبال ايران دارد ولي در اين مسابقه شرايط به صورتي است كه تيم ما نياز به گرفتن امتياز دارد تا ان‌شاالله جايگاه​مان را در ليگ حفظ كنيم.

وي درباره دیدار مديركل ورزش و جوانان استان با اعضاي تيم، عنوان كرد: اين تيم متعلق به كل مردم خوزستان است و بقاي آن در ليگ براي نسل جوان و آينده فوتبال استان باعث شادماني مي​شود. همه دلشان براي اين تيم مي​سوزد و دوست دارند كه تيم به جايگاه واقعي خودش برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
1
0
البته منظور ازهمه همان دویست نفریه که برای تماشای بازیهاتون به استادیوم میان دیگه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها