به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

تراکتورسازی در اهواز 5 گل خورد

جوان های فولاد خوزستان 5 گل وارد دروازه تراکتورسازی کردند.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های ایران، بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف به انجام رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پدیده مشهد که با رهبری علی پوررمضان تمامی بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، عصر امروز با 4 گل نیمه دوم مقابل مس رفسنجان پیروز شد. حسین مهربان و رضا رحیمی هر کدام 2 گل برای پدیده به ثمر رساندند.

در همین چارچوب، دیدار تیم های گهر دو رود و فجرسپاسی شیراز به تساوی یک بر یک انجامید و تیم جوانان ذوب آهن اصفهان که هفته قبل 4 گل به فولاد خوزستان زده بود، با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پایین جدولی سپاهان شکست خورد تا جای خود در رده دوم جدول را به فولاد بدهد.

چهار نماینده خوزستان نیز به مصاف حریفان خود رفتند. نفت اهواز در هوای سرد کرمان مقابل تیم مس کرمان نتوانست بازی خوبی ارائه کند و سه بر صفر شکست خورد. دیدار جذاب دو تیم خوزستانی، استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان، با وجود حملات خطرناک دو تیم بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در پرگل ترین بازی هفته پنجم هم جوانان فولاد خوزستان، پرمهره ترین تیم لیگ برتر جوانان ایران، میزبان تیم بدون امتیاز تراکتورسازی تبریز بود. فولادی ها در این بازی یک طرفه با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسیدند تا پس از تیم اصلی تراکتورسازی، تیم جوانان این باشگاه نیز با دست خالی اهواز را ترک کند.

سینا مریدی هافبک فولادی ها در این بازی 2 گل زد و صابر حردانی، امیر حسین باقرپور و شاهین عباسیان یکی از فولادی های دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان، هر کدام یک گل درون دروازه تراکتورسازان کاشتند.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران و تصویر تیم جوانان فولاد خوزستان را در زیر مشاهده می کنید. همچنین برای دیدن جدول کامل این مسابقات می توانید به صفحه جداول لیگ های همین سایت مراجعه کنید.

فولاد خوزستان 5 – تراکتورسازی تبریز 1
پدیده مشهد 4 – مس رفسنجان صفر
مس کرمان 3 – نفت اهواز صفر
استقلال اهواز صفر – نفت آبادان صفر
سپاهان اصفهان 1 – ذوب آهن اصفهان صفر
گهر دورود 1 – فجرسپاسی شیراز 1

تراکتورسازی در اهواز 5 گل خورد
برچسب ها: لیگ برتر جوانان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها